Troll R+

Ce ati modificat la Saab-ul vostru sau ce ati vrea sa modificati

Re: Troll R+

Postby adi_saba » 19 Jun 2011, 14:06

da... :mrgreen:
SAAB 93 2.0T Aero satge 3 Nordic 275hp
ex :Saab 9-3 1.8T stage 2 Nordic 235hp/360nm
adi_saba
Saabist
 
Posts: 514
Joined: 10 Oct 2008, 20:14
Location: Sighetu Marmatiei

Re: Troll R+

Postby lucian » 07 Sep 2011, 18:45

Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Re: Troll R+

Postby andybumbu » 07 Sep 2011, 19:35

:shock: trebuie brevetat :wink: , braavo :mrgreen:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3126
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Troll R+

Postby lucian » 07 Sep 2011, 19:45

andybumbu wrote::shock: trebuie brevetat :wink: , braavo :mrgreen:

nu am mari merite...Lambo sa traiasca ;)
Attachments
Lambo drive train rear.jpg
Lambo drive train
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Re: Troll R+

Postby andybumbu » 07 Sep 2011, 20:01

istenem :shock: 8) :lol: :mrgreen:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3126
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Troll R+

Postby lucian » 07 Sep 2011, 20:16

andybumbu wrote:istenem :shock: 8) :lol: :mrgreen:

Bolfas!
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Re: Troll R+

Postby lucian » 10 Sep 2011, 13:31

Dupa ce m-am bucurat aproape toata vara de extraordinara manevrabilitate si stabilitate data de bratele Sellholm cu articulatii metalice reglabile, m-am decis: le pastrez pe masina!!!
O singura mica problema, pe care unii dintre voi ati observat-o in pozele anterioare: bratele nu de fixau cu bieletele stock de bara stabilizatoare :(
Asta pentru ca Sellholm a facut initial bratele de tipul asta doar pentru curse, si nu se utiliza bara stabilizatoare...nici macar nu aveau urechile de prindere a bieletei!
Apoi, un tip din Suedia a vrut sa utilizeze bratele cu bara stabilizatoare race de la Sellholm, asa ca au aparatu urechile de prindere, dar doar pentru bara stabilizatoare de la ei.
Nu eram decis daca sa imi supun rinichii la stress, asa incat nu mi-am batut capul sa fabric un mod de prindere a bratelor de bara stabilizatoare de Viggen de pe TROLL, si am mers asa, cu bara in pozitie dar ne-fixata...sa va reamintesc ca am cam 360 HP si peste 500 Nm cuplu, pe tractiune fata? Si totusi masina statea EXEMPLAR!!!, doar cu bara de torsiune dintre flansele de amortizoare, model race, de la GenuineSaab (Edy stie ;) ).
SI TOTUSI: MASINA STATEA EXEMPLAR! intram in orice sens giratoriu mai tare ca orice alta masina, franam mai tarziu si mai putin si ieseam mai repede ca oricare alta...sunt cateva Carrera care pot confirma asta ;)
Si daca tot m-am hotarat sa pastrez pe masina bratele race Sellholm, in ultimele cateva zile de vacanta de vara, am facut trebusoara:
- asa cum ati vazut, prinderea de pe brat era intr-o pozitie necorespunzatoare fata de bara stabilizatoare, asa ca am ridicat masina pe elevator si am taiat urechea de prindere de pe brat;
- am compresat rotile fata egal, ca in pozitie de mers, cu masina pe elevator;
- am pus in pozitie bara stabilizatoare si am cautat un loc de fixare a urechii, pe brate;
- am dat cateva afturi urechii in pozitie, am scos prinderile uniball si am sudat final;
- am dat cu vopsea de zinc, anti-coroziune si la final doua maini de vopsea neagra.
Rezultatul: MASINA STA LA FEL DE BINE, ESTE EXTRA-MANEVRABILA, si BONUS: S-A IMBUNATATIT CU !*)% CONFORTUL!!! :mrgreen:
O voi ridica din nou pe elevator, peste cateva zile, sa vad cum se prezinta lucrarea, in exploatare ;)

Acum, ca sunt pe drum coil-over-urile de la GenuineSaab si franele sunt aproape de montare, cred ca in toamna asta finalizez putea fata si motorul (hardware).
La primavara puntea spate (ReAxs cu coilovers) si ramane live mappning la Maptun si refacea interiorului!

uffff, aproape gata ;)
Attachments
IMG_0368a.jpg
prinderea finala ;)
IMG_0360a.jpg
am schimbat pozitia urechii de prindere
IMG00021a.jpg
bratul nu se fixa pe bara stabilizatoare...
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Re: Troll R+

Postby lucian » 01 Oct 2011, 19:43

am primit niscaiva piese din State (GenuineSaab/Nick Taliaferro), asa ca sunt cu inca cu pas mai aproape de finalizarea puntii fata!!!


sper saptamana viitoare sa fie gata kit-urile de frana AP RACING, imediat dau jos franele de pe TROLL si le trimit la re-conditionat in Timis.
Pun suspensiile noi, franele de 362mm, chiulasa portata / gas-flowed, tubulatura de silicon rosie, placa de presiune Sachs Race de 720 Nm si pe spate franele dual-caliper de 330mm.
Jante Compomotive MO6 de 18 cu anvelope de iarna 225/40-18 si gata!

Mai ramane de adaptat puntea spate ReAxs si de refacut tapiteria de piele...astea la anul!
Attachments
293513_10150318382299051_790889050_8157284_1838026205_n.jpg
297569_10150318381864051_790889050_8157280_1778547559_n.jpg
cheita de reglare a ratei de revenire a amortizoarelor, multumiri Nick!
299697_10150318378929051_790889050_8157269_1984191790_n.jpg
coil-overs cu amortizoare KONI reglabile si arcuri street-race Eibach, FTW
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Re: Troll R+

Postby lucian » 13 Oct 2011, 20:03

progres!
Attachments
Picture 1373resized.jpg
Picture 1372resized.jpg
rear BBK1resized.jpg
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Re: Troll R+

Postby lucian » 29 Oct 2011, 09:15

franele pentru 9-5 AERO, Maptun Stage 4...arata okay?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Attachments
9-5og AP RACING BBK.jpg
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Re: Troll R+

Postby tony » 29 Oct 2011, 14:06

Brava colega. Place :wink:
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Re: Troll R+

Postby lucian » 04 Nov 2011, 11:08

yote!!!
curand pe TROLL :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Attachments
GS Koni coilovers2.jpg
GS Koni coilovers.jpg
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

mocheta auto

Postby lucian » 19 Nov 2011, 08:18

am nevoie de ajutorul vostru: vreau sa refac toata mocheta din masina, stiti vreun atelier unde monteaza mocheta auto la comanda? materialul trebuie sa fie termo-formabil, special ptr. auto.
astept sfaturi si idei!

MASINA MEA E VISINIE CU SOFT TOP NEGRU, ce paleta de culori sa folosesc la interior: mocheta si tapiteria de piele?

multam de propuneri ;)
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Re: Troll R+

Postby lucian » 22 Nov 2011, 07:16

rotile de iarna: Hirsch 6 spoke de 18 x 8 cu Vredestein de 235/40/18, FTW!!!
Attachments
Hirsch 18small.JPG
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Re: Troll R+

Postby csb » 22 Nov 2011, 22:29

Când mai pui poze ca asta pune un buton "like" ca sa apasam pur si simplu :idea: :mrgreen:
SAAB 93 VECTOR, 2007, 1.9 TiD 150cp, Nocturne Blue
SUZUKI SX4 1.6 GS 4WD, 2010, 120cp, Silky Silver
User avatar
csb
Saabist
 
Posts: 726
Joined: 10 Jan 2010, 19:50
Location: Brasov

PreviousNext

Return to Tuning pentru SAAB

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest