raducumucu wrote:AM REFORMULAT POSTUL INITIAL PENTRU O MAI BUNA CONVIETUIRE
poate ca m-am aprins cam tare, dar sufar foarte mult pentru faptul ca noi nu avem ateliere specializate in tuning pentru saab. si ateliere dintr-astea nu avem din cauza ca nu sunt oameni interesati si pasionati. ... iar in ceea ce priveste echilibrul "fragil" al unei masini testate si retestate, who cares? adica de ce echilibru? masina trebuie sa-ti ofere adrenalina, senzatii, trebuie sa fie cel mai importnat lucru (sau fiinta, depinde cum vezi treaba) din viata ta. tre sa o fortezi de sa-i sara suruburile. eu am indoit tijele amortizoarelor pe fata si am rupt o planetara pentru ca ii dau pana ii sare sangele pe nas. eu asa vad treaba. ce sens are sa ai 200 de cai sau mai mult daca nu te bagi in depasiri la limita in fata tirurilor pe serpentine, sa fortezi pana la limita, asta in lipsa unui circuit unde sa platim bani si unde sa ne dam fara a mai pune in pericol si pe ceilalti participanti la trafic.
cu cei de la augusta nu am nimic, lucian, ma steptam sa fie totusi mai pasionati de saab-uri, adica sa faca meseria aia din pasiune, nu pentru salariu. si pentru mine, cel putin , au preturi prea mari. eu vad saabul ca pe un maseratti, ca pe un bugatti. ceva de colectie, deosebit. cel putin modelele pana prin 2003 erau. 900 clasic e o legenda. 9000 la fel. 9-5 vechi e laudat chiar si de top gear.
imi cer scuze ca m-am aprins asa, dar uneori simt ca alte marci gen BMW sau Audi ne-au laut-o mult inainte din cauza posesorilor lor, mult mai pasionati. voi pune poze cu saabul meu, dupa ce il voi culege de la bacau dintr-o parcare unde zace "clutchless"
eh, si tu, nu e nevoie neaparat de scuze
Asa cum am zis si mai sus, intre iubitorii de SAAB, n-avem de ce a ne supara unii pe altii!
Cat priveste cele afirmate de tine, iar simt nevoia sa incerc mici corectii:
-nu mai condu nebuneste! poti fi un pericol nu doar pentru tine si masina ta, ci si pentru ceilalti participanti la trafic! Ce te faci daca intri intr-o depasire pe serpentine si iti crapa un furtun de vacuum exact in WOOT? Mori si tu, mor si aia de vin din fata? Eventual si soferul tirului, care ia volan, incercand sa te ajute? Ca rupi planetare si ambreiaje e una, ca omori sau schilodejti un om, deja e altceva...
Nu exista- si repet!
NU EXISTA PE LUMEA ASTA SOFER/PILOT care sa poata controla inevitabilul!!! Nu uita ca Ayrton Senna a murit facand la ce era cel mai bun: pilotand o masina!!!
-nu toti proprietarii de masini (sau utilizatori, btw), sunt soferi de duminica/week-end! Eu am nevoie de masina zilnic, asa ca nu vad de ce sa o rup ("sa
ii dau pana ii sare sangele pe nas), chiar daca mai am un SAAB 9-5 Aero
;
-SAAB-ul nu e o masina super-sport...nici macar sport... e o masina cu valente sportive, fff sigura si rezistenta. Atat! Ca unii pasionati fac si altceva cu SAAB-ul, e alta poveste. Sunt nebuni care tuneaza si Hyundai !!!
-lasa-i in plata Domnului pe cei cu BMW si MB, nu ne comparam cu ei! Nu ascultam manele la max., nu urcam in bijuteriile noastre pitzipoance, nu vorbim mascari si nu claxonam la semafor.
Mentin invitatia sa ne vedem, valabila de altfel pentru toti membrii de aici!
Cu dragoste pentru sAAB,
Luci
P.S. am vazut si eu Saab-ul ala, eu uitandu-ma mai mult la etrieri
http://www.garaget.org/?car=943nu sunt convins ca e Viggen sau 900 NG cu pachet Viggen. Oricum, pe drumurile noastre aplicatia aia ar fi crima: ori sare planetara din tripoda, ori se rupe ceva. Vezi comentariul
http://www.garaget.org/abuse.php?type=c ... 31815&url=Daca ala se mira de curajul lui knak sa parieze pe intretinerea drumurilor (si aia sunt in Suedia), gandeste-te la noi...hihihihi! Ti-ar sari amortizorul prin capota!