raducumucu wrote:salutare. mi-a ajuns in fine ambreiajul din sua. cei de la posta l-au trantit de i-au sarit ochii din cap, chiar si in fata mea. asadar s-a ales cu vreo doua ciobituri in suprafata ferodourilor. intrebarea mea catre voi este - analizand pozele d mai jos, credeti ca va afecta functionarea ambreiajului?
2.jpg
3.jpg
apoi, mia am o intrebare pentru voi, mai ales pentru cei care si-au montat asa ceva. discul de ambreiaj nu are arcurile vizibile. ele sunt acoperite cu doua placute de ambele parti. Placutele sunt fixate de corpul discului cu nituri care nu permit nici un fel de joc. asadar pentru instalare trbuie sa tai aceste nituri pentru a lasa arcurile sa intre in contact cu placa de presiune sau treuie sa il montez ca atare? daca ramane asa, sunt foarte curios cum se comprima arcurile atunci cand este nevoie ca discul sa se decupleze.
33.jpg
mai bine luai discul de ambreiaj de la mine, ca e intreg, si iti rezolvai problema deja :d
In alta ordine de idei, uite de ce e buna Augusta: iti aduceau un disc cu garantie, iti montau piesa si aveai si garantie la lucrare.
Discul tau, insa, nu poate fi montat cu garantie...merge aranjat, canturile alea se frezeaza/polizeaza, dupa caz, dar in rest, lucrarea s-ar face pe raspunderea ta si fara garantie...
Nu imi dau seama din poze, dar daca ferodourile nu sunt fisurate sau sparte in masa lor, mai ai o sansa.
Cat priveste arcurile, pare ca acesta este designul discului, cu protectie pentru arcuri.
Daca nu vad ca lumea discul, nu imi pot da seama.
Acelasi sfat: du-te la unii care stiu cutii de Saab, sa te lamureasca
Fara niciun fel de misto, eu nu stiu pe nimeni sa fi pus disc din asta. Chiar si eu stau cu ele in cutii, ca inca tine kit-ul de Viggen. Dar deabia astept sa il montezi tu pe al tau si sa vad cum se comporta masina!
Multa bafta!
P.S. Mai multe detalii pe seara, dupa ce ma mai documentez si eu :d