Dansb, lasand de o parte comentariul tau sarcastic si lipsit de argumente, sunt de acord cu tine: fiecare face ce vrea cu banii lui. Poti sa faci reparatii si la Stockholm, “ ete asa, sa moara dusmanii de necaz”
.
Eu am prezentat varianta in care o lucrare se poate efectua la aceeasi calitate sau superioara celei din reprezentanta cu costuri minime. Cred ca la pretul unei revizii periodice in reprezentanta faci lejer 2 in alta parte. Daca tot ai ceva de spus trebuia sa pui si niste preturi de reprezentanta
ca sa vorbim in cunostinta de cauza. Altfel spus, de marii specialisti in mecanica sunt satul, am exemple negative destule. Cand las masina pe mana cuiva trebuie sa fiu convins ca se si pricepe. Apreciez mult ozn-ul si mi-ar fi drag sa schimb piesele personal (cui nu i-ar placea ?), insa in sufragerie nu am elevator si fara el nu-mi place sa ma tavalesc ca porcul in mizerie pe sub masina
Sa fii sanatos si la drum lung sa nu duci grija altuia
Manolodsv sunt convins ca nu-ti vine sa crezi ca am schimbat uleiul si 4 filtre cu 400 lei, probabil pentru ca esti obisnuit cu preturi “de reprezentanta”. In decembrie 2012 am luat 1 bidon de 4 litri de ulei mobil1 - 5w-30 esp formula cu 164 lei made in belgium. In iulie a.c. am luat acelasi ulei de la acelasi magazin, spre surprinderea mea placuta, cu 155 lei made in france + filtru ulei hengst 50 lei + filtru aer mann 72 lei + filtru motorina bosch 78 lei + filtru polen mann 45 lei, “ezact” 400 lei + 50 lei manopera. Pe placutele de frana spate ATE am dat anul trecut 165 lei. Numai bine!