Unde faci service-ul SAAB-ului tau?

Discutii despre activitatea importatorului, dealerilor si a service-urilor

Re: Unde faci service-ul SAAB-ului tau?

Postby raducumucu » 21 Apr 2010, 09:53

Salut,

Ambreiajul inca nu a ajuns din SUA. E pe drum. La motor am ceva modificari. Oricum e work in progress. E nasol ca nu am bani sa fac tot odata. Am filtru conic sport + teava 3" pana in turbina, delivery pipe la fel 3", bujii BCR8ES, injectoare BIG GREEN BOSCH, amortizoare boge sport pe care le-am intarit suplimentar (la cineva care face suspensiile la scoala lui titi aur), acum lucrez la evacuare (am cumparat deja cutback de turbo, model japonez scurt si intermediara mult mai eliberata). Urmeaza intercoolerul si toate bratele la care voi lua bucse powerflex. Apoi diferentialul Quaife, CIP tuning, etc. Mai e mult de munca. Nu e doar bling factor cum zici tu. Chiar si numai cu tevaraia marita si schimbata si cu inductia directa se simte diferenta. Trage mult mai bine si demarajul e mai brutal. Pana si sunetul in toba s-a schimbat. Plus ca daca tot a fost sa cada ambreiajul, avand in vedere ce modificari mai am de gand sa-i fac masinii, nu avea sens sa pun un ambreiaj obisnuit care era 19 milioane si pe care sa il schimb peste un an. Nu?

Acum sa-ti dau si alte exemple de preturi astronomice la Mangusta, ca sa vezi ca m dreptate. Faza e ca au niste patroni, ale caror guri trebuiesc hranite si de aici incepe problema. Baietii din service sunt ft. ok. In America si in UK exista ft. multe ateliere mici unde fac modificari pe SAAb si piese custom cu preturi ft mici, gen Talliaferro. La noi daca ceri de la Augusta ceva custom, o sa iti zica ca ei nu recomanda. Asadar:

Intinzator curea cu arc + rola - 55 de euro pe ebay - 290 lei mag. piese - la Augusta numai rola era aprox 200 de lei. Manufacturer: DAYCO, la fel ca si cel original SAAB

Curea accesorii 70 ron mag piese - Augusta 160 lei fara TVA - tot Gates - Am luat de la Augusta ca era la ei in service.

Caseta directie Delphi - Saginaw - ebay 1200 de lei cu garantie 2 ani - Augusta aproape 1000 de euro cu TVA

Fulie compresor AC - ebay 200 de lei - Augusta 200 de euro

Bielete directie + capete de bara Motaquip - 70 ron bucata ebay - Augusta, la fel, aproape dublu.

La fel pot continua cu exemplele pentru rulmenti si flanse amortizoare, garnitura capac tacheti, pasta etansare Loctite, unitate control AC, etc.
Last edited by raducumucu on 21 Apr 2010, 10:01, edited 5 times in total.
raducumucu
Senior
 
Posts: 115
Joined: 18 Apr 2010, 10:21

Re: Unde faci service-ul SAAB-ului tau?

Postby raducumucu » 21 Apr 2010, 09:55

P.S: am un 9-3 Aero din 2001 cu kit exterior si interior de Viggen, 2.0 turbo. avea 205 cai din fabrica. Are ambreiaj de 235R din fabrica. asadar....

Si inca o chestie. Pe genuinesaab.com gasesti lucruri inimaginabile pentru modelele SAAB. De exemplu punte spate multibrat cu suspensie independenta, roti dintate din aliaje superstrong pentru cutii de viteze, etc. Asta apropo de ce ziceai tu, ca cele mai rezistente sunt tot cele originale. Daca e asa, de ce Viggen a avut nevoie de un resque kit si de ce toate saab-urile 9-3 classic, 900 NG si 9000 cu volan pe dreapta se rup in doua de la mijloc, prin desfacerea sudurilor de la firewall (bulkhead)? Si multe alte exemple. Plus ca stii si tu, nu SAAB face piesele ci Sachs, Boge, Dayco, Bosch, Ngk, etc. Saab isi pune doar numele pe ele, si pentru asta mai urca pretul cu 30%. Apoi mai vine si Mangusta, care mai urca pretul cu 30%. Si asa ajungem la sume enorme...
raducumucu
Senior
 
Posts: 115
Joined: 18 Apr 2010, 10:21

Re: Unde faci service-ul SAAB-ului tau?

Postby lucian » 21 Apr 2010, 19:47

raducumucu wrote:P.S: am un 9-3 Aero din 2001 cu kit exterior si interior de Viggen, 2.0 turbo. avea 205 cai din fabrica. Are ambreiaj de 235R din fabrica. asadar....

Si inca o chestie. Pe genuinesaab.com gasesti lucruri inimaginabile pentru modelele SAAB. De exemplu punte spate multibrat cu suspensie independenta, roti dintate din aliaje superstrong pentru cutii de viteze, etc. Asta apropo de ce ziceai tu, ca cele mai rezistente sunt tot cele originale. Daca e asa, de ce Viggen a avut nevoie de un resque kit si de ce toate saab-urile 9-3 classic, 900 NG si 9000 cu volan pe dreapta se rup in doua de la mijloc, prin desfacerea sudurilor de la firewall (bulkhead)? Si multe alte exemple. Plus ca stii si tu, nu SAAB face piesele ci Sachs, Boge, Dayco, Bosch, Ngk, etc. Saab isi pune doar numele pe ele, si pentru asta mai urca pretul cu 30%. Apoi mai vine si Mangusta, care mai urca pretul cu 30%. Si asa ajungem la sume enorme...


Draga Radu,
asa cum ti-am zis si la telefon, perceptiile difera...
Insa, pleaca de la ideea ca lucrurile nu sunt chiar asa cum crezi tu, cu atat mai putin cum afirmi in mod public. Spre exemplu, teava delivery din intercooler in throttle body (Tryckrör, cum spun suedezii), e un bling grade...castigi cam 12 RHP (ricey horse-power). Conducta de admisie aer originala e din plastic gros in carne, care izoleaza termic aerul dus in intercooler in motor. Sa stii ca initial, motoarele T5 aveau delivery pipe stock din metal. In timp, inginerii SAAB au decis sa imbunatateasca acest reper si au facut conducta din plastic. Ce ai luat tu de la streetgear.se incalzeste aerul care vine din intercooler cam cu 14-20 grade Celsius (adica degeaba mai ai intercooler) :P . Exista documentatii clare pe acest aspect... ma rog, e masina ta :wink:
Nu vreau sa intru intr-o polemica, cel putin pentru ca impartasim o pasiune comuna pentru SAAB, dar multe lucruri din cele ce spui sunt chiar imaginare:punte spate multibrat cu suspensie independenta, roti dintate din aliaje superstrong pentru cutii de viteze. Si daca tot zici ca merge si altfel, de ce nu cumperi Sachs, Boge, Dayco, Bosch, Ngk, etc. sa iti faci tu o masina pe placul tau, daca tot nu e mare lucru ca Saab isi pune doar numele pe ele, si pentru asta mai urca pretul cu 30%.
Cat despre Augusta (hai sa nu pocim brand-ul local, mai ales ca e si fain), daca nu erau ei, e foarte posibil sa nu fi existat forumul asta, pentru ca ei au adus marca in Romania. Daca pare prea mult, gandeste-te ce alt dealer SAAB a mai facut ceva. BDT? S-au lasat pagubasi...
Asa ca adevarul e la mijloc.

Pe alta linie, ma bucur enorm ca mai sunt si alti pasionati de SAAB, care sa citeasca materialele disponibile pe net (Viggenfact, Abbott, genuinesaab, alte forumuri). Fii binevenit!
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Re: Unde faci service-ul SAAB-ului tau?

Postby Edy » 22 Apr 2010, 08:03

lucian wrote:...daca nu erau ei, e foarte posibil sa nu fi existat forumul asta, pentru ca....


Nu stiu de ce, dar ma cam indoiesc de lucrul asta...; oricine ar fi fost dealer, importator sau sa nu fi existat marca in romania, tot ar fi fost cativa oameni mai pe dos ca si mine sa-si aduca saab de afara si tot as fi facut forumul acesta...
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: Unde faci service-ul SAAB-ului tau?

Postby raducumucu » 22 Apr 2010, 09:36

in legatura cu puntea spate multibrat e greseala mea. e vorba de punte spate cu unghi al rotii reglabil.

http://www.abbottracing.net/product.php?id_product=153

iar in legaura cu rotile dintate din aliaj pentru cutia de viteze, check this out:

http://www.genuinesaab.com/catalog/prod ... 647e8f1ce6

http://genuinesaab.com/gallery/Gearbox2
raducumucu
Senior
 
Posts: 115
Joined: 18 Apr 2010, 10:21

Re: Unde faci service-ul SAAB-ului tau?

Postby lucian » 22 Apr 2010, 10:19

Edy wrote:
lucian wrote:...daca nu erau ei, e foarte posibil sa nu fi existat forumul asta, pentru ca....


Nu stiu de ce, dar ma cam indoiesc de lucrul asta...; oricine ar fi fost dealer, importator sau sa nu fi existat marca in romania, tot ar fi fost cativa oameni mai pe dos ca si mine sa-si aduca saab de afara si tot as fi facut forumul acesta...


Sefu Edy, ai perfecta dreptate, adica sa zic clar: FARA TINE saab-romania.com n-ar fi existat!!!
Si, apropos, nu mai folosi termene de genul "pe dos", ca cine stie ce se intelege... Iar eu, "gay" dovedit, nu te stiu ca facand parte din comunitatea noastra selecta :d

raducumucu wrote:in legatura cu puntea spate multibrat e greseala mea. e vorba de punte spate cu unghi al rotii reglabil.

http://www.abbottracing.net/product.php?id_product=153

iar in legaura cu rotile dintate din aliaj pentru cutia de viteze, check this out:

http://www.genuinesaab.com/catalog/prod ... 647e8f1ce6

http://genuinesaab.com/gallery/Gearbox2


Orice greseala e pe jumatate iertata. Dar sa stii ca Nick T. nu vinde pinioane de cutii... Alea sunt niste kit-uri Quaife straight-cut! Eu insumi i-am cerut lui Nick sa ma ajute (cu bani, normal) cu un alt raport pentru a V-a la F25... Nu se baga!
Da, tipul face research & development, dar nu conceptii fff elaborate. Hai sa zicem inovatii, nu inventii. In tot cazul, e salutara implicarea lui!

Eu tot timpul zic ca e bine sa dai Cezarului ce-i al Cezarului!
Va pupa Luci :d
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Re: Unde faci service-ul SAAB-ului tau?

Postby raducumucu » 22 Apr 2010, 12:25

ai incercat si la abbott racing? ca astia "par" mai implicati. adica fac chestii pe care nu le vezi pe alte siteuri. numai ca-s putin mai scumpi.
raducumucu
Senior
 
Posts: 115
Joined: 18 Apr 2010, 10:21

Re: Unde faci service-ul SAAB-ului tau?

Postby lucian » 22 Apr 2010, 13:59

raducumucu wrote:ai incercat si la abbott racing? ca astia "par" mai implicati. adica fac chestii pe care nu le vezi pe alte siteuri. numai ca-s putin mai scumpi.

Naaah!!! nu fac mare lucru, doar ca ei au cam inceput chestia cu VRK (Viggen Rescue Kit).
Atat...si sunt scumputzi :)
Oricum, orice se poate face si in Romania, buget sa fie!!!
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Re: Unde faci service-ul SAAB-ului tau?

Postby raducumucu » 22 Apr 2010, 14:24

si ca sa inchei apoteoteic, pentru cei care nu au vazut inca : http://www.kyankton.net/saabng900/saabng900.htm
raducumucu
Senior
 
Posts: 115
Joined: 18 Apr 2010, 10:21

Re: Unde faci service-ul SAAB-ului tau?

Postby cristian » 11 Aug 2010, 14:34

Din câte am înţeles citind topicul de faţă, ar mai fi câteva variante pentru un service, o întrebare sau de una-alta pe la SAAB-urile noastre. Personal, toate intervenţiile pe care le-am avut de făcut la SAAB-rina mea (9-5 / 2.3T) au avut un singur numitor comun: Augusta. Mi-a plăcut să cred că "medicul curant" îşi merită creditul de încredere, chiar dacă la nota de plată două, trei aspirine puteau fi trecute cu vederea.
N-am să ascund faptul că şi prin buzunarele mele bate vânt de criză şi, prin urmare, caut să mă orientez cât mai... economic. Pentru noi, bucureştenii, varianta Budapesta cam iese din calcule, căci, pe bună dreptate, ce luăm pe pere, dăm apoi pe mere, asta până-n anul 2025, când, dacă nu va fi gata autostrada, poate ne vom teleporta pân' la graniţă. Aşadar, ca să revin la SAAB-urile noastre, revizia de anul acesta nu am mai făcut-o la Augusta, ci la un service fără brand, fără marcă, fără medalii şi alte carisme orgolioase, ci a unui tip care are în cap numai motoare, cai putere şi tuninguri de tot felul. Doar ce am stricat o vorbă cu omu' şi SAAB-rina era deja căţărată pe elevator.
Nota de plată? Păi, să vedem: Plăcuţe frână spate; Filtru benzină; Filtru ulei; Filtru polen; Filtru aer; Ulei motor plus manopera aferentă, tragem linie şi adunăm: 680 RON. Este mult, este puţin...nu mai ştiu. Ştiu doar că anul trecut, la Augusta: Filtru benzină; filtru ulei; Ulei şi un simering de la baia de ulei (mai precis de la şurubul de golire a băii), fără bomboana şi fără cafeaua obişnuite, am lăsat la casă (casa lor, desigur) 1500 RON.
Cam asta ar fi!
SAAB 9-5 2,3t 186HP
User avatar
cristian
Nou venit
 
Posts: 13
Joined: 05 Aug 2008, 12:19
Location: Bucuresti

Re: Unde faci service-ul SAAB-ului tau?

Postby andybumbu » 11 Aug 2010, 14:58

ce ziceti de un service in Germania? am facut revizia la dealerul Saab, saptamana trecuta, cand mi-au montat si geamul spart-
saab 93SS 2.2TiD 149.000Km: ulei motor Mobil1 0w-40
filtru ulei motor
filtru aer motor
filtru polen habitaclu
dezinfectat klima
ulei transmisie, desi e pe viata, l-am schimbat
lichid racire motor
bec pozitie ars
comanda de lumini de la bord, butonul a cedat din prinderi (doar 90euro :evil: )

manopera si piese=750 euro. deci, ce sa mai vorbim...
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Unde faci service-ul SAAB-ului tau?

Postby Edy » 28 Sep 2010, 11:45

Cu siguranta, incepand de sambata, urmatorul service il voi face la Auto Cobalcescu pentru a-mi valorifica cuponul cu discountul de 10%!
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: Unde faci service-ul SAAB-ului tau?

Postby csb » 28 Sep 2010, 18:37

Si eu ma duc in curand la Cobalcescu ca am peste 29.000.
Cu toate ca uleiul e schimbat de 5000 o verificare amanuntita nu strica inainte de iarna.

Chiar, oare ce contine verificarea gratuita ?
SAAB 93 VECTOR, 2007, 1.9 TiD 150cp, Nocturne Blue
SUZUKI SX4 1.6 GS 4WD, 2010, 120cp, Silky Silver
User avatar
csb
Saabist
 
Posts: 726
Joined: 10 Jan 2010, 19:50
Location: Brasov

Re: Unde faci service-ul SAAB-ului tau?

Postby Tamariac_T » 25 Oct 2010, 08:46

SAAB 9-3 Vector 2.0 l T, 208 HP
Service-ul l-am facut la Cobalcescu si am fost f multumit. Am avut ceva de reparat la caroserie (am avut-o lovita in parcare - nimic grav), toata lumea a fost amabila si voi reveni fara indoiala pentru revizia la 30000 km. Despre preturile pieselor... cand iei o masina ca asta, esti pregatit si pentru asa ceva.
SAAB 9-3 Vector 2.0 TS M6, Nocturne Blue
User avatar
Tamariac_T
Nou venit
 
Posts: 6
Joined: 10 Jan 2010, 14:44
Location: Braila

Re: Unde faci service-ul SAAB-ului tau?

Postby mountin » 25 Oct 2010, 10:01

buna, sunt din cj, sunt nou pe forum si proaspat proprietar de saab 93,209 cai din 2004 aero,daca stie cineva un service(in afara de tuban) , un mecanic sau un atelier bun in cluj de saab am avut ceva experiente neplacute pana acum si ma cam sperie treaba asta,multumesc anticipat
93-ss aero,2004
nordic stage3,265hp
mountin
Master
 
Posts: 314
Joined: 21 Oct 2010, 08:56

PreviousNext

Return to SAAB - Importator/Dealeri/Service

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron