Service Timisoara

Discutii despre activitatea importatorului, dealerilor si a service-urilor

Service Timisoara

Postby marius76 » 29 Apr 2010, 08:20

In primul rand, vreau sa salut toti fericitii posesori de "bijuterii" Saab.
Este primul meu post aici, sper sa nu fie si ultimul. Nu sunt posesor de Saab (inca), dar sper sa fiu in viitorul nu foarte indepartat. Problema cea mai mare pentru mine este faptul ca service-ul in Timisoara este "asigurat" de Autoglobus 2000 si din cate am vorbit eu cu mecanicii de pe acolo nu au nici macar un om specializat pe Saab. Eu sunt paralel cu mecanica auto, deci partea cu a-mi repara singur masina iese din discutie.
Vreau sa achizitionez un Saab 9-3 sh, si de aceea vreau sa stiu ca ma pot baza si pe partea cu service-ul, urasc ideea de a-si face practica "mecanicii" de ocazie pe masina mea, mai ales ca este o marca rara in comparatie cu marcile germane.
Tuturor participantilor la intalnirea de la Tg. Mures le doresc distractie placuta si timp frumos.
Marius
Aspirant la titlul de pilot Saab
marius76
Nou venit
 
Posts: 12
Joined: 08 Feb 2010, 08:39
Location: Timisoara

Re: Service Timisoara

Postby raducumucu » 29 Apr 2010, 09:02

ce fel de saab 9-3? clasic sau NG? modelele noi au foarte multe piese de opel, iar daca mai e si diesel, atunci si motorul e de opel.
raducumucu
Senior
 
Posts: 115
Joined: 18 Apr 2010, 10:21

Re: Service Timisoara

Postby cristian_93 » 29 Apr 2010, 10:50

Sau NU! Motorul de 1.9 e made by FIAT group toata ziua.
9-3 Aero SS
User avatar
cristian_93
Saabist
 
Posts: 778
Joined: 04 Mar 2009, 16:38
Location: Bucuresti

Re: Service Timisoara

Postby marius76 » 29 Apr 2010, 11:10

As vreau un Saab 9-3 vector sau aero sedan, mai nou de 2005, nu vreau diesel, vreau benzinar de minim 150 CP, stiu ca au destul de multe piese de opel, dar asta nu inseamna ca oamenii de service de la Autoglobus se si pricep la Saab. Autoglobus-ul a fost dealer Dacia, apoi Daewoo, apoi au trecut la Opel si Chevrolet si o parte din ei se ocupa si de Citroen.
Am avut probleme cu ei la una dintre masinile din trecut si de atunci nu le-am mai trecut pragul (au incercat sa imi factureze niste piese care nu erau noi, iar altele erau puse de pe alte masini), am avut scandal cu ei, amenintari cu OPC-ul, au lasat-o balta cand am adus un inspector de daune sa faca constatarea, atunci mi-au stornat factura si au facturat doar ceea ce schimbasera real.
Am un prieten care a lucrat la ei la vanzari, l-am intrebat atunci cum stau la Saab cu service-ul si mi-a zis ca mai bine merg la Szeged. Ca o paranteza, el avea masina luata noua de la ei si a mers cu masina la Szeged ca nu i-au rezolvat problemele cei de aici (masina era in garantie)- a preferat sa plateasca la Szeged.... asa ca nu am cuvinte.
Marius
Aspirant la titlul de pilot Saab
marius76
Nou venit
 
Posts: 12
Joined: 08 Feb 2010, 08:39
Location: Timisoara

Re: Service Timisoara

Postby bullet » 29 Apr 2010, 11:30

imi pare rau s-o spun, dar eu votez pentru Szeged.
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: Service Timisoara

Postby marius76 » 29 Apr 2010, 11:49

bullet wrote:imi pare rau s-o spun, dar eu votez pentru Szeged.


Si eu inclin spre Szeged, problema este ca nu stiu o boaba de maghiara, si nici cu engleza nu stau prea bine, mai ales daca sunt termeni tehnici.


Exista vreo modalitate de a verifica daca a fost dat kilometrajul inapoi, ma refer la ceva teste, nu verificarea carnetului de service a masinii?
Poate ca daca masina a iesit din garantie presupun ca proprietarul nu mai merge la reprezentanta cu masina.
Nu cred ca sunt paranoic (sau cel putin asa imi place sa cred), dar imi doresc f mult o asemenea bijuterie pentru aspectul ei si mai ales pentru siguranta, nu vreau sa imi iau teapa sau sa imi repare tot felul de pseudo-mecanici.
Sunt f pretentios la calitatea lucrarilor pentru care platesc, mai ales ca aici este vorba de viata mea si a familiei mele.
Multumesc,
Marius
Aspirant la titlul de pilot Saab
marius76
Nou venit
 
Posts: 12
Joined: 08 Feb 2010, 08:39
Location: Timisoara

Re: Service Timisoara

Postby Edy » 29 Apr 2010, 13:47

In cazul descris mai sus si eu as alege servisul unguresc pentru ca la ei s-au sortat neseriosii; la noi mai e un an sau doi ca sa ajungem la mal...

Criza are si lucruri bune de folosit:
1. Preturile scad. Comenzile sunt mai putine, banii sunt mai putini, nevoia de profit ramane, nevoile de vanzare cresc. Cum cei mai multi oameni nu stiu sa vanda, scad pretul. Bine pentru cei care consuma.

2. Se perie concurentii. Cei mai slabi, cei mai putin pregatiti, cei care fac (sau au facut) greseli, cei care nu sunt pasionati de ceea ce fac, oportunistii, pleaca. Raman cei care conteaza, si care pun pasiune si interes.

3. Calitatea serviciilor creste. Pe timp de criza trebuie sa-ti pastrezi clientii pe care ii ai, si trebuie sa-i atragi pe (mai putinii clienti) cei care nu lucreaza inca cu tine. Nu exista cale mai buna decat sa-ti cresti calitatea.

4. Lumea munceste mai mult. Ceea ce – intre noi fie vorba – nu e deloc rau. In sfarsit, vad si eu vanzatori cu Skoda Octavia, care pleaca la 7 dimineata pe traseu. Daca nu ma credeti, stati de panda pe DN1 sau la intrarea pe autostrada. Numai vanzatori

5. Clientii mici incep sa fie bagati in seama. Cat e crestere economica, conteaza numai clientii mari. Cei mici sunt la etc. (Eu am suferit mult din cauza asta, caci intotdeauna am fost un client mic, pentru oricine.) Atunci cand e criza, si clientii mici conteaza. Mai mult, ca si client mic poti face ceva, ce, in trecut, nici nu-ti permiteai sa-ti inchipui: poti sa generezi licitatii, intre diversi furnizori, pentru comenzile tale mici. Adica, sa obtii preturi si conditii mai bune.

6. Gasesti stoc de marfa. Mai tineti minte cand, pe timp de vara, rafturile de apa minerala, sau de caramida, sau de fier-beton, erau goale? Ei, bine, nu mai e cazul. Mergi sa cumperi ceva, si chiar gasesti. Sau, chiar daca nu gasesti, furnizorul se chinuie sa-ti caute, sa-ti gaseasca, si sa-ti livreze. Mai putina munca pentru tine, mai multa pentru furnizor. Ce bine!

7. Valoarea banilor (munciti) creste. Pentru ca preturile scad, si pentru ca comenzile sunt mai putine. Cine are bani, e boier. Si e servit. Si primeste calitate pentru bani.

8. Apar oportunitati. Pleasca. Case la pret de apartament. Terenuri, odinioara supraevaluate, la pret normal. Masini luate in leasing, care se vand la pret- chilipir. Business-uri care vor fi misto in 2-3 ani. Numai sa ai rabdare sa le tii in viata.

9. Se egalizeaza valorile. Fitzele se atenueaza. In Germania, daca esti doctor ginecolog, ai Mercedes. Daca esti laborant chimist, ai VW Golf. Invers, n-o sa vezi niciodata. Bajeti cu M5 care stau la etajul 4 al blocului, si mananca de la mama, ca sa faca economie de benzina pentru week-end. Eu am SAAB, si ma simt bine. N-am Lamborghini. Chiar daca imi doresc. Cand o sa devin amantul ministrei turismului, atunci o sa-mi iau unul cu banii ei. Acum 3 ani de zile, daca mergeam intr-un club, ma asurzea mirosul de picioare nespalate ale proaspetilor imbogatiti de Ilfov (nu-mi fac griji ca o sa jignesc pe cineva de aici pentru ca persoanele despre care vorbesc s-au infipt direct in crema automobilelor de lux, nu au auzit in viata lor de SAAB). Nu mai e cazul. Deja, daca-mi trag un espresso in sistem, ma salut cu clientul meu, care munceste 6 zile pe saptamana, ca si mine, nu cu un gaozar cu Porsche Cayenne, care n-a terminat nici scoala generala.

10. Se separa bobul de neghina. Mai tineti minte smecherul care era agent de vanzari ca si tine, dar mergea la curve in timpul orelor de serviciu? A fost dat afara. Dar pe nepotul de sora, handicapat, al patronului, care ciupea secretarele de cur, si fuma tigari la usa de la intrare, si dadea raportul de 5 ori pe zi, de care si ce zice? E la ma-sa acasa, acum, da raportul despre care intra si iese pe la vecine. Nimeni nu-si permite sa tine oameni neperformanti pe timp de criza. Si nimeni nu da afara pe cineva care aduce vanzari.

11. E timp de invatare. Cand nu ai vanzari, ai timp sa inveti. Acum se vad, de fapt, adevaratii performeri, firmele care investesc in oameni.

12. Ai timp sa creezi. Acum se fac business-uri noi, produse noi, servicii mai destepte, proceduri care sa imbunatateasca calitatea serviciilor. Acum se vede cine e preocupat, cine gandeste, cine vrea si poate fata de cel care traia numai pe val.

13. Si se selecteaza si clientii. Rai platnici, nesimtiti, necunviinciosi, fara Dumnezeu, fara cuvant, rai, reclamagii… toti pleaca. Nu-si permite nimeni sa mai tina niste lepre, doar ca se numesc clienti. Raman cei cu care poti sa faci un business, cu care poti sa cresti. Raman oamenii si caracterele.

Capitalismul e minunat. Concurenta e minunata. Crizele, chiar si dureroase, sunt benefice. E ca la sport: nu poti face muschi, fara sa ai febra musculara (fara sa-ti rupi niste fibre musculare, care sa se regenereze.) Moartea e benefica, pentru ca, prin moarte, se produce reinnoirea. Comunismul era nasol pentru ca era o stare de bine continua, care te prostea. Si era si mai nasol ca starea asta de bine era pe banii altora. Cand se sfarseau banii altora, devenea stare de rau, in continuitate. Proliferarea mizeriei. Cine a trait anii ‘80, stie.

Ce nu ma omoara, ma intareste. Nu stiu cand se va termina criza asta, si increderea mea in capacitatea guvernului actual de a contribui la inspre bine e nula. Dar sunt sigur ca, atunci cand se va sfarsi, voi avea parte de servicii profesioniste. De la cizmar la chelner, la taietorul de salam la ghidul turistic, voi avea de-a face cu oameni care au vocatie pentru asa ceva. Sau, daca nu vocatie, macar straduinta...
De aceea mai incearca pe la servisul cu pricina peste 2 ani, dar pana atunci mergi la unguri.
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: Service Timisoara

Postby tony » 29 Apr 2010, 13:53

Nu stiu ce sa zic de chestia cu dat inapoi km. Asta pt. ca "nebunii" de suedezi s-au gandit sa puna cod de securitate si pt. intervalul de service si calitatea uleiului. Personal am vazut o masina aici in Brasov, la care s-a incercat "bobinarea" la km. Rezultatul: nu mai are toate functiile la CB, lucru care se vede pe SID. SI nici n-au reusit sa il dea inapoi. :D Pe de alta parte, depinde de unde iti iei masina. Mai da detalii si te ajutam sa devii pilot nu numai aspirant :D
Salutari
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov


Return to SAAB - Importator/Dealeri/Service

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron