suport tuning

Ce ati modificat la Saab-ul vostru sau ce ati vrea sa modificati

suport tuning

Postby lucian » 19 Nov 2009, 20:49

Dragi SAAB-isti,

va stau la dispozitie, cu suport tehnic/know-how (hmmm, ma rog, cat pot), pentru tuning...si ma refer la tuning real, nu folie auto :)
De asemenea, in cateva saptamani voi putea sa va pun la dispozitie re-mapare de ECU T7 (reflash/revert).
MP daca va bate gandul sa va apucati de vinter projekt :)
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Re: suport tuning

Postby editamik » 07 Mar 2011, 23:28

Salut...vroiam sa te intreb daca stii cam cat ar costa un kit complet Brembo si cat de mult conteaza montarea lui pe masina.
editamik
Junior
 
Posts: 21
Joined: 10 Dec 2010, 21:20

Re: suport tuning

Postby lucian » 07 Mar 2011, 23:42

editamik wrote:Salut...vroiam sa te intreb daca stii cam cat ar costa un kit complet Brembo si cat de mult conteaza montarea lui pe masina.

hmmmm...ce intelegi prin "kit complet Brembo"?
Daca te referi la discuri ventilate si placute de frana pentru etrierii originali, cam pana in 300 EURO pe ax.
Daca te referi la BBK, atunci trebuie sa stii ca Brembo nu ofera o solutie bolt-on pentru SAAB (da chiar, ce masina ai...9-3SS?)
Pentru 9-3SS ar fi un Kit complet de fata cu etrieri cu 4 pistoane Brembo, furtune de frana metalice, placute Ferodo HP1000, discuri GM cu sloturi directionale de 302mm si suporti de etrieri bolt-on, la vreo 1.500 EURO (in banii astia intra si montajul), iar pentru spate discuri de 292mm GM cu sloturi directionale (la fel ca pe fata), furtune de frana metalice si placute Akebono, tot pachetul la vreo 500 de Euro (tot asa, montajul inclus).

Pe de alta parte, iti poti stabili niste repere, gen tipul etrierilor, in functie de care se alege dimensiunea discurilor si apoi se fabrica suportii de etrieri.
Sau exista solutii bolt-on (gen AP RACING sau WP PRO). Dar depinde ce vrei de la masina. Pentru strada, 308mm fata/300mm spate la 9-3og si 314mm sau max 345mm fata si 300mm spate e mai mult decat suficient.

Istoric, au existat kit-uri Brembo produse pentru Hirsch (pe vremea aia CARLINE) pentru 9-3og si 9-5og, dar sunt ff rare si deja super obosite. Kit-urile noi chiar fac banii! Cine a mers cu Troll-ul iti poate confirma ;)

Pentru mai multe detalii, da-mi un PM cu ce masina ai si ce ai vrea sa faci cu ea, exact.
L.
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Re: suport tuning

Postby xlogic » 25 Mar 2011, 10:48

salutare,

de curand am un soft nordic performance stage 3 pe masina si as vrea sa va intreb daca este neaparat necesar sa schimb intercoolerul stock.
daca il schimb, o sa existe vreo diferenta la putere ? ... care sunt avantajele ?
varianta la care ma gandesc este maptun.

evacuarea am comandat-o de la ferrita si acuma caut o varianta pentru un downpipe de 3".
pana acuma am gasit ceva de la obx racing , la un pret foarte bun:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OBX-Stai ... arQ5fParts

stie cineva ceva de produsele obx racing , un feedback ceva ?
bugetul este destul de limitat si nu as vrea sa dau 700E pe un downpipe de la ferrita sau bsr , cand pot sa cumpar unul de 300$ care isi face treaba la fel de bine ... voi ce ziceti ?

P.S:
masina este un 9-3ss aero.
conform celor de la nordic, softul ar trebui sa scoata cam 265cp si 400nm

multumesc
Saab 9-3SS 270 HP 2003 Black
xlogic
Invatacel
 
Posts: 61
Joined: 16 Mar 2009, 15:27
Location: Romania

Re: suport tuning

Postby lucian » 25 Mar 2011, 12:15

xlogic wrote:salutare,

de curand am un soft nordic performance stage 3 pe masina si as vrea sa va intreb daca este neaparat necesar sa schimb intercoolerul stock.
daca il schimb, o sa existe vreo diferenta la putere ? ... care sunt avantajele ?
varianta la care ma gandesc este maptun.

evacuarea am comandat-o de la ferrita si acuma caut o varianta pentru un downpipe de 3".
pana acuma am gasit ceva de la obx racing , la un pret foarte bun:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OBX-Stai ... arQ5fParts

stie cineva ceva de produsele obx racing , un feedback ceva ?
bugetul este destul de limitat si nu as vrea sa dau 700E pe un downpipe de la ferrita sau bsr , cand pot sa cumpar unul de 300$ care isi face treaba la fel de bine ... voi ce ziceti ?

P.S:
masina este un 9-3ss aero.
conform celor de la nordic, softul ar trebui sa scoata cam 265cp si 400nm

multumesc


De principiu, un intercooler mai mare nu strica, insa pentru a atinge anumite performante declarate de dezvoltatorul soft-ului, e bine sa utilizezi EXACT hard-ware-ul recomandat de respectiva companie. Daca Nordic spune ca pentru 265Cp/400Nm (Stage 2, nu 3) ai nevoie de intercooler mai mare, aia e. Altfel, nu vei avea decat 230 de martzoage ;)
Din ce stiu eu, la Aero 2003 nu e nevoie de intercooler pana la Stage 4 Nordic (290 HP), dar nici nu iti trebuie toba primara de 3", daca nu ai Stage 3 (adica 275 HP).
Pe de alta parte, OBX e hit&miss. Poti avea bafta sa iei un produs fain la super-pret sau sa primesti o gioarsa. Ei sunt un fel de tuneri universali, insa tocmai lipsa specializarii face sa nu fie buni ptr. SAAB.
Oricum, toba lor primara va rugini a doua zi....baga mana si ia Ferrita...nu o sa regreti ;)
Eu nu mi-as pune OBX pe masina.
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Re: suport tuning

Postby manolodsv » 06 Mar 2012, 07:15

sall. sunt nou printre voi. de mai putin de o luna am cumparat un 9-3 TID de 88 kW din 2008 model linear, mai chel, cel mai chel dintre SAAB 9-3, dar asta nu conteaza este totusi SAAB ceea ce mi-am dorit.
si dupa atata vorbarie intrebarea
- pentru a creste putere este recomandat asa cevahttp://www.ebay.co.uk/itm/Diesel-economy-chip-tuning-box-Saab-93-95-1-9-TiD-/180820036403?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a19b6cb33#ht_1811wt_965 sau asa ceva http://www.ebay.co.uk/itm/Diesel-Tuning-Chip-CR2-Saab-9-3-9-5-9-3-9-5-TiD-/290634728375?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item43ab2e03b7#ht_7972wt_1110

poate intrebarile sunt cam puerile dar pentru maptun nu sunt bani in prezent.

alta intrebare - daca in usi nu am difuzoare exista totusi cablaj tras ? din cate am mai citit in usile din fata se pun difuzoare de bass cu amplificator ce se afla sub scaunul soferului.

scuze ca am dat mesaj privat, dar din studiatul forumului am tras concluzia ca esti cel mai tare in domeniu.

ms. mult, marius

si inca o intrebare - cum se schimba becurile de la pozitie fata ? 9-3 facelift
EX SAAB 9-3 SS 1.9 TID 120 cp - 2008 SAABinuta.
PRESENT SAAB 9-3 SS 2.0t Hirsch 210CP - 2008 Pa Pa Bum Bum.
User avatar
manolodsv
Saabist adevarat
 
Posts: 1997
Joined: 17 Feb 2012, 10:49
Location: Calarasi

Re: suport tuning

Postby danezu » 06 Mar 2012, 09:05

Nu cred ca merita sa faci chiptunning la motorul cu 8 valve, dar oricum nu cu ce ai gasit tu pe e-bay. Alea sunt porcarii si dai banii degeaba.(poate are Lucian o varianta eficienta)
Upgrade de boxe poti face linistit la varianta ta, ai instalatie de sunet normala fata de cele vechi cu fibra optica, asa ca pui o statie buna si 4 boxe = sunet de calitate!
Becurile cred ca se schimba ca la toate masinile, scoti capacul de cauciuc din spate, dai clemele la o parte si tragi de soclu afara. Vezi in manual cel mai bine.

Bafta!
Image
User avatar
danezu
Saabist
 
Posts: 827
Joined: 04 Nov 2010, 17:56
Location: Bucaless

Re: suport tuning

Postby Mihai » 06 Mar 2012, 14:43

Decat un powerbox, cum e cel din link, mai bine faci o remapare (modificare software) si poti avea aprox. 160 CP. E ceva mai scump (aprox. 300 EUR) dar cred ca se merita diferenta.
9-3 SS Aero 250 cp by EDS MotorSport
User avatar
Mihai
Master
 
Posts: 358
Joined: 12 Apr 2009, 13:52
Location: Bucuresti

Re: suport tuning

Postby manolodsv » 06 Mar 2012, 21:26

k. multumesc. m-am convins. remaparea mai buna,nu intotdeauna ce este mai ieftin este si bun. am sunat la EDS Opel si au spus ca imi pot face o remapare - http://www.serviceopel.ro/chiptuning/0/0/0.
eu gandeam ca daca nu imi place cu powerbob il scot si il arunc. la remapare se mai poate reveni la softul initial ? a avut cineva probleme cu remaparea, si daca da ce probleme ?

cu sistemul audio am inteles. amplif si boxe. la mine boxele din fata sunt in bord - stie cineva ce putere au - reala RMS - sau sa pun in usile din fata si pe spate si sa renunt la cele din bord ? totusi se aude frumos si cu boxe in bord.

am carte tehnica dar lenea este mare sa stau sa caut in ea - mai bine intreb pe cei care stiu.

ms mult. sunt mandru de masina mea.
EX SAAB 9-3 SS 1.9 TID 120 cp - 2008 SAABinuta.
PRESENT SAAB 9-3 SS 2.0t Hirsch 210CP - 2008 Pa Pa Bum Bum.
User avatar
manolodsv
Saabist adevarat
 
Posts: 1997
Joined: 17 Feb 2012, 10:49
Location: Calarasi

Re: suport tuning

Postby Mihai » 06 Mar 2012, 22:03

Da, poti reveni la softul initial prin rescriere software original.
Legat de pret, e de preferat o compania cunoscuta din Romania deoarece are preturile in functie de piata din Romania (concurenta) si de puterea de cumparare.
9-3 SS Aero 250 cp by EDS MotorSport
User avatar
Mihai
Master
 
Posts: 358
Joined: 12 Apr 2009, 13:52
Location: Bucuresti

Re: suport tuning

Postby decebal » 29 Dec 2012, 14:15

saluatare la toata lumea
Lucian sau daca stie altcineva, unde se poate face o resoftare pentru stage 1 ( 154 cp la 220 cp) ECU Trionic 5 in Romania si cam cat ar costa???
Nu inteleg de ce la stage 1 pt saab 9-3 cu T5 unii zic ca este suficient doar resoftarea iar in alte parti -MAPTUN- la stage 1 vin cu resoftare, apc +furtunurile??????
Va multumesc
Decebal, Focsani
Saab 9-3, 1999, 2.0t benzina, 154 CP, B204E
decebal
Senior
 
Posts: 119
Joined: 10 Sep 2012, 22:19

Re: suport tuning

Postby CezarAlin » 23 May 2013, 18:55

Salutare, vreau sa imi schimb sistemul de evacuare original cu unul cu evacuare dubla, respectiv am nevoie de un spoiler cu doua "gauri" :))) si nu prea gasesc. Am gasit unul, imi poti spune daca se potriveste? ca nu am nici o idee. Am inteles ca extensia de spoiler de la vers. II nu se potriveste.
Attachments
img_7845.jpg
saab aero 9-3 2.0T 2003
User avatar
CezarAlin
Invatacel
 
Posts: 78
Joined: 18 Sep 2011, 13:02

Re: suport tuning

Postby MagicPenguin » 23 May 2013, 19:16

E pentru 9-3 dupa 2008 ce ai tu in poza.

Tie iti trebuie asa, dar cu 2 gauri:

val.JPG

Ai sanse sa gasesti pe un 2.8T pana in 2007 inclusiv, care se dezmembreaza.
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: suport tuning

Postby cristian_93 » 24 May 2013, 10:34

Adica asa:
Attachments
IMG_23772.png
9-3 Aero SS
User avatar
cristian_93
Saabist
 
Posts: 778
Joined: 04 Mar 2009, 16:38
Location: Bucuresti

Re: suport tuning

Postby CezarAlin » 25 May 2013, 22:44

ahaaa... thx guys :D
saab aero 9-3 2.0T 2003
User avatar
CezarAlin
Invatacel
 
Posts: 78
Joined: 18 Sep 2011, 13:02


Return to Tuning pentru SAAB

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

cron