900 turbo 8v

Prezinta SAAB-ul pe care il conduci

900 turbo 8v

Postby boga » 01 Aug 2008, 01:16

papusa mea este din 84
caroserie hatchback - 4 usi, albastra
motor B201 (8v) Turbo APC
Injectie k-jetronic
AC - care merge :)
full electric (geamuri, oglinzi, trapa)


demaror reconditionat
turbo reconditionat
evacuare borla
telescoape, bucsi, rotule, rulmenti noi


pe masura ce-mi mai amintesc mai adaug :)
boga, 900t
User avatar
boga
Junior
 
Posts: 27
Joined: 31 Jul 2008, 09:59
Location: Bucuresti

Postby Edy » 01 Aug 2008, 08:11

Cred ca o stiu; a venit de undeva de la timisoara daca nu ma insel, nu?
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Postby boga » 01 Aug 2008, 09:37

asa este. Cu fostul proprietar am ramas prieten. Chiar si asa imi vine sa-l bat din cand in cand :)))
boga, 900t
User avatar
boga
Junior
 
Posts: 27
Joined: 31 Jul 2008, 09:59
Location: Bucuresti

Postby Edy » 04 Aug 2008, 15:02

De ce? Ce i-a facut masinii (inafara de evacuarea aia oribila care o avea cand am vazut-o ultima oara)?
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Postby boga » 04 Aug 2008, 16:12

au fost multe maruntisuri de care omu nici nu stia. Saabu a stat pe bara 2 ani dupa care in litigiu inca 2. El nu prea a avut timp sa mearga cu el. Realitatea e ca daca nu-mi placea de el ca om nu cumparam masina :). In schimb proprietarul care a avut-o inaintea lui, a fost un neispravit! Cel temporar cu care a avut litigiu a fost alt neispravit!

Si acum il mai sun din cand in cand sa-i mai zic cate o duda.. dar facem haz mare si trecem mai departe.

O chestie destul de urata pe care o mostenesc de la primul neispravit este o problema de geometrie. Neispravitul a dat tare probabil cu ea intr-o bordura sau in ceva si i-a rotit bascula inferioara dreapta cam cu 1 grad mutand cu totul roata spre inapoi. Rezultatul, un unghi de fuga negativ care a fost reglat decent de cei care se ocupa cu geometria. Chiar si asa problema exista si se simte la manevre cu rotile cambrate la maxim. Am schimbat basculele (ambele) si fuzeta fara nici un rezultat.
boga, 900t
User avatar
boga
Junior
 
Posts: 27
Joined: 31 Jul 2008, 09:59
Location: Bucuresti

Postby Edy » 05 Aug 2008, 08:30

am inteles...; i-ai dat jos tobele alea urate?
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Postby boga » 07 Aug 2008, 22:59

evacuarea e facuta "custom" la pilotauto (borla) Acum arata foarte frumos :)
boga, 900t
User avatar
boga
Junior
 
Posts: 27
Joined: 31 Jul 2008, 09:59
Location: Bucuresti

Postby Edy » 08 Aug 2008, 11:42

Foarte frumos; traba buna ca se lucreaza cu inox si nu mai ai treaba cu ele ever!
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti


Return to My SAAB

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests