Posesor şi posedat de 9000 :))

Prezinta SAAB-ul pe care il conduci

Posesor şi posedat de 9000 :))

Postby vathile » 13 Aug 2008, 12:19

Eu sunt Tavi, momentan din Timişoara (luna asta mă mut în Germania).
Are băiatu' un 9000 CSE cu motor B234i non turbo, de 2,3 litri.
În lumea SAAB am intrat încet-încet, prin poveştile lui Marius - un prieten, pe care sunt convins că îl vom vedea în curând pe forum. Şi el, la rândul lui e un proaspăt posesor de 9-5, dar îl las pe el să vă povestească despre asta dacă vrea.
Eu am luat drumul Germaniei prin 2006 în căutarea unei maşini după buget (până-n 3000 EU). Nu m-am gândit eu să iau altceva decât vreo buburuză. De SAAB ştiam câte ceva şi într-o zi am decis să-i fac pe plac lui Marius făcând zece milioane de poze într-un salon de prezentare SAAB din oraşul unde aruncasem ancora. Maşini noi, frumoase, SCUMPE (deh) şi ... printre ele, într-un colţ ... 9000-ul meu. Cuminţel stătea şi el p-acolo, cu datele scrise pe-o hârtie A4. Tată, citeam şi nu-mi venea să cred ce vedeam. Dotări cât n-am văzut io-n viaţa mea la o maşină de serie, toate la un preţ de 2700 euro. Maşina avusese 4 posesori înainte, toţi nemţălăi dintr-aceia cu ştaif, vreo 200.000 de km la bord şi probleme mai serioase cu frânele pe spate.
Ce mai ... mă-ndrăgostisem. Ştiu, ar trebui să mă verific la cap, cum probabil mulţi posesori de SAAB ar trebui :D dar nu mi-e ruşine.
Asta se întâmpla într-o sâmbătă. Luni o cumpărasem după un test pe autostradă. Şi-n zi de azi, după o pompă de apă, o sondă lambda, un piston secundar de ambreaj şi alte mici cheltuieli am impresia că a fost una din cele mai norocoase zile de cumpărături din viaţa mea. Aşa că, scuze că mă repet, Merci Marius!

De lucrat, am lucrat singur la ea cât am putut. Partea de ambreiaj şi pompă de apă au rezolvat-o nişte prieteni de-ai mei din Timişoara, posesori de autoservice şi entuziaşti cu poftă de nou (a fost prima oară când au pus cheia pe un SAAB şi au făcut treabă excelentă pot spune - e drept le-am furnizat documentaţie Haynes şi alte scheme de pe net, cât am putut).
Cât despre ce am lucrat eu la ea, acum că o cunosc, mi se pare o maşină foooarte accesibilă pt o trusă cât de cât completă de scule şi o curte de casă.
Sunt ferm convins că nu aş da-o chiar dacă aş lua un model mai nou - e drept a fost şi prima mea maşină şi ştiţi cum e cu prima dragoste :)

ps
Am pus aici ceva poze http://picasaweb.google.ro/Vathile/Sabuletzu

Image
User avatar
vathile
Nou venit
 
Posts: 3
Joined: 11 Aug 2008, 19:57
Location: Freiburg im Breisgau

Postby Edy » 13 Aug 2008, 14:56

draga Tavi sa stii ca este o masina belea; putine am vazut in starea asta asa de buna si la 200000 de km abia si-a facut rodajul!!!! inca 1 milion de acum incolo!
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

9000 la capul nord!

Postby saabby-727 » 11 Mar 2009, 11:25

http://www.forum-auto.de/treffen_nordka ... _koivu.htm
Pentru iubitorii de 9000, de citit (din päcate numai in germanä), si de vizionat (mai ales fotografiile!!!) :D :D :D
Experienta unui iubitor de 9000 la punctul cel mai nordic al europei, si nu oricind... ci exact iarna. :o la minus 30°!!!
De remarcat cä dintre toate masinile care au cälätorit impreunä in acel tour, 9000 a fost singurul care nu a avut probleme cu uleiul, si de fapt nici o problemä! :wink: la celelalte masini garniturile au produs probleme si au trebuit inlocuite pe drum.
Citi dintre noi ar avea acelasi curaj? :roll:
sä joci golf sau polo, sä conduci logan sau mai bine SÄ PILOTEZI UN SAAB?
la saab frinatul murdäreste jentzile
9-5 2,3T vector 220HP
saabby-727
Senior
 
Posts: 141
Joined: 08 Mar 2009, 14:21
Location: kaiserslautern


Return to My SAAB

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests