danezu wrote:Fumul alb, in general este de la garnitura de chelioasa, bloc motor fisurat! Ai verificat lichidul de racire si garnitura? Mai poate fi si condens,dar daca zici ca face asa cand este calda, e cam nasol.
Bafta!
La lichidul de racire nu este nici o problema nu a scazut nu si`a schimbat culoarea! sper sa nu fie garnitura sau blocul motor.
Am fost la un tester azi, un tester de opel dar avea si saab 9-3 si 9-5 pe tester a verificat si nici o eroare nu inregistreaza, dar cand a dat la injectuare sa vada debitul acela mi`a zisa ca injectorul 1 are problema lucra undeva intre -1,30 si -1,76 aprox
iar injectorul 2 undeva la 0.70 aprox
injectorul 3 undeva la 0,20 aprox
injectorul 4 undeva tot la 0,20 aprox
mecanicul zice ca trebuie sa lucreze cat mai aproape de 0 iar injectorul 1 are valoarea la -1... zice ca de acolo ar fi acel fum, mentionez ca nu intodeauna scoate fum iar atunci cand scoate e la cald adica dupa ce ajunge apa la 90 cand e rece nici un gram de fum.
Ce ma sfatuiti sa fac?
Va multumesc pentru ajutor si raspunsurile acordate...