"si mai e ceva,masinile facute pt Germania-Suedia(West Europa)sunt altfel facute decat cele pt Europa de est"
N-am crezut asta pana nu am simtit-o pe pielea mea...am avut o Octavia II care dupa doi ani a inceput sa sara vopseaua de pe ea la cea mai mica pietricica. Arata jalnic pe la praguri, pe langa aripi, capota si chiar plafon. La Prsche, unde fusese in garantie, dupa ce au vazut-o in ce hal e m-au intrebat daca a fost lovita, le-am spus ca niciodata si ca e vopseaua originala integral si mi-au spus ca am mers eu neglijent, cu viteza mare pe portiuni cu griblura...am facut ceva scandal si cam cu atat m-am ales. Mi-am adus aminte ca un fost coleg de facultate lucreaza la Midocar, intre timp devenise seful servisului de acolo, ma cheama in service si dupa ce-mi pune aceleasi intrebari ca la Porsche verifica seria de caroserie si-mi da verdictul: "Un lot nasol care a fost livrat pe Europa de Est"...Cand l-am intrebat ce pot sa fac raspunsul a fost sa o vand, sa o revopsesc sau sa consult un avocat dar nu crede ca am sanse...