MOTORIZARE 9-5

Discutii despre seria 9-5 '98-'10

Re: MOTORIZARE 9-5

Postby danezu » 27 Mar 2012, 08:07

Va vand un pont important, dar atentie nu functioneaza intotdeauna.... :mrgreen:

Luati VIN - ul masinii si dati search pe site-urile de vanzari auto de afara (eventual de unde este adusa masina) si veti vedea ca au cel putin 100.000 km in plus - neamtul nu prea minte, la ei se face puscarie pentru km fals.

Bafta!
Image
User avatar
danezu
Saabist
 
Posts: 827
Joined: 04 Nov 2010, 17:56
Location: Bucaless

Re: MOTORIZARE 9-5

Postby andybumbu » 27 Mar 2012, 08:28

Subscriu la cele scrise de @magicpenguin &@danezu, masinile italiene sunt perfecte daca le are vecinu...asa pentru privit, samsarii au relatiile lor-conexiunile lor pe la dealeri mai mult sau mai putin dubiosi, cumpara masini mai mult sau mai putin cu bube, e clar ca e o loterie, dar una e sa cumperi un saab nou, cu cel putin 35-40000euro dotat si alta e sa cumperi unul second cu75% mai putin care are incluse si surprize :mrgreen:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: MOTORIZARE 9-5

Postby MagicPenguin » 27 Mar 2012, 09:47

danezu wrote:neamtul nu prea minte, la ei se face puscarie pentru km fals


Neamtul nu prea minte, dar din pacate acum in germania sunt multi turci/arabi care au autohausuri si nu prea tin cont de lege. Citeam in 2011 un articol despre controalele facute de autoritatile germane si s-a gasit un procent destul de mare de masini "umblate". Am auzit si de cazuri in care nemtii dau km inapoi inaintea reviziilor ca sa iasa bine in cartea de service si sa castige mai bine la revanzare. Ei stiu deja ca esticii sunt sensibili la nr de km si se adapteaza. :roll:
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: MOTORIZARE 9-5

Postby danezu » 27 Mar 2012, 10:27

Acum cum ti-e norocul :mrgreen:
Image
User avatar
danezu
Saabist
 
Posts: 827
Joined: 04 Nov 2010, 17:56
Location: Bucaless

Re: MOTORIZARE 9-5

Postby cregacrega » 27 Mar 2012, 19:11

Da baieti....aveti perfecta dreptate...E clar ca alfa nu pot sa-mi cumpar ,desi mi-ar placea destul de mult pt ca nu cred ca am bani si mai ales nervi pt intretinerea ei ! Nu vreau sa stau sa ma gandesc daca aleg ratb-ul sau masina pt o plimbare :lol:
Referitor la cele doua masini mai toti cunoscutii (va imaginati ca am "acrit" pe toata lumea cu saab-urile mele) au fost de parare ca masina alba ar fi mai ok de cumparat ! Toata lumea are ce are cu rama de faruri de la 9-5 !De ce i-o deranja atat de tare nu pot sa-mi imaginez ca aia e toata smecheria la un saab,prin aia se distinge asa la prima vedere....In fine,acum daca toata lumea zice chestia asta paraca a inceput sa-mi placa si mie mai mult 9-3-ul....si pe albul ala da destul de bine ,cu toate ca mie imi pare ceva mai "hartanit" asta alb.Nu stiu daca se vede din poze dar va spun ca am stat vreo doaua ore langa ele....si parca, parca 9-5-ul arata mai bine intretinut !dar de frumos parca as inclina totusi catre 9-3 ! M-a influentat si toata lumea din jurul meu.....nu mai stiu nici eu ce sa zic...Am sa va mai atasez odata cele doua link-uri poate mai aruncati cate un ochi si va mai vine cate o idee pe care sa o asterneti aici !Cu mii de multumiri...
http://www.autovit.ro/saab-9-5-C23088265.html
http://www.autovit.ro/saab-9-3-C23299301.html
cregacrega
Junior
 
Posts: 24
Joined: 26 Feb 2012, 22:47

Re: MOTORIZARE 9-5

Postby bullet » 27 Mar 2012, 19:43

9-3

Tehnologie mai noua
Tinuta de drum mai buna
6 viteze
Design mai atragator (nu si pentru mine :D )

9-5

Cele mai confortabile scaune montate vreodata pe Saab, care sunt si incalzite
Tapiserie de piele Saab adevarata
Faruri cu xenon
Trapa
175 de cai :?:
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: MOTORIZARE 9-5

Postby andrei_c » 27 Mar 2012, 20:12

clar 9 5 isi merita din plin toti banii mai ales daca nu iei masina ca una de zi cu zi este cea mai buna alegere , spatiu interior foarte mult pentru intreaga familie , probabil cele mai confortabil interor montat vreodata pe saab , datoari din belsug specific unui saab navigatie si cel mai probabil sistemul audio de top , 175cai pentru ca mai mult ca sigur masina are resoftare hirsch la baza fiind de 150 doar ca probabil nu specifica o data ca nu stie lumea ce inseamna si doi la mana romanu cam fuge de masini resoftate

9 3 e un fel de compromis mai ales daca esti o persoana inalta/solida spatiul pasagerilor din spate este destul de compromis , 6 viteze nu inseamna neaparat mai economic , mult mai putine dotari , comparativ cu 9 3 vechi mult mai putine variante de configurare a optiunilor foarte ciudat la interior de piele lipsa scaunelor incalzite

legat de samsari si normal trebuie sa scapi de masina cea mai proasta/cheala in primul rand nimeni nu vrea sa stea pe cap cu o masina care se vinde greu

parerea mea nu mai sta pe ganduri si cumpara 9 5ul
SAAB 93 SS Vector 2.0T new hirsch stage 2 184kw
User avatar
andrei_c
Senior
 
Posts: 139
Joined: 10 Nov 2010, 23:15
Location: Brasov

Re: MOTORIZARE 9-5

Postby andybumbu » 27 Mar 2012, 20:48

Escroci sunt peste tot, Germania hraneste ca sa zic asa, estul europei in ultimii 20 de ani au vandut secondhanduri cu zecile de milioane, iar de 30-40 de ani cumpara masini de la ei si francezii, italienii, stiti motivul... etc.Daca esti prins cu manipulari de km la bord, te baga la racoare clar, autohausurile sunt obligate prin lege la garantie, dar daca te uiti atent pe acte, garantia e in functie de km, peste 100000km, acopera maxim 40% din valoare si tot scade,iar marea majoritate a masinilor au in jur de 100000km sau mai mult, deci... strainii, in majoritatea cazurilor nici nu se mai intorc, distante mari& costuri mari :idea:

Ca o curiozitate, in Germania se vand anual vreo 3 milioane de masini noi si se vand second-uri de vreo 6-7 ori mai multe, in ultimii 20 de ani, din cauza razboiului din spatiul ex iugoslav au venit o groaza de refugiati, sarbi, croati, albanezi, de turci nu mai vorbesc, sunt o gramada de baieti descurcareti...mai ales in estul germaniei, iar de manipulatori de km...sunt plini de ei+ iti ofera si carti de service cu cati km vrea clientul, totul stampilat...ca la carte :mrgreen:
Corectitudinea neamtului...a cam disparut in ultimii 20 de ani, au inceput si ei sa mai invete mici gidusii :twisted:
O cunostiinta a cumparat din germania, un Bmw 320d full, avea 1,5 ani si peste 330000km la bord... la vandut cu 200000km la bord mai putin :lol:

93 facelift a fost un regres calitativ, dupa parerea mea, plus doar pentru faruri, audio de varf Bose & motorul 1.9TTiD in rest mult mai globalizat decat initialul, parerea mea foarte obiectiva

@cregacrega, dupa cum iti spuneam, odata ce ti-ai declarat varsta...e clar 95-ul iti vine ca o manusa, e mai clasic, mai confortabil& putin mai maricel, nu tine cont decat de buzunarul tau, noi iti dam sfaturi subiective bineinteles, dar dezinteresate...asa ca baga mare negociaza la sange si vino cu noutati :roll:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: MOTORIZARE 9-5

Postby MagicPenguin » 27 Mar 2012, 22:30

Pentru 9-5 votez si eu. Motivele le-au insirat colegii mai sus.
Daca nu excluzi benzina, mie imi face cu ochiul si Aero-ul asta: http://www.autovit.ro/saab-9-5-C21854785.html
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: MOTORIZARE 9-5

Postby andrei_c » 27 Mar 2012, 22:49

vis benzinarul
SAAB 93 SS Vector 2.0T new hirsch stage 2 184kw
User avatar
andrei_c
Senior
 
Posts: 139
Joined: 10 Nov 2010, 23:15
Location: Brasov

Re: MOTORIZARE 9-5

Postby andybumbu » 28 Mar 2012, 12:16

Domnul doreste o masina...nu o racheta :lol:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: MOTORIZARE 9-5

Postby MagicPenguin » 28 Mar 2012, 13:24

andybumbu wrote:Domnul doreste o masina...nu o racheta :lol:


Masinile sunt pe la nemti si japonezi... Aici avem doar avioane... :lol:

Eu as avea o incredere mai mare sa cumpar un 2.3T. Poate gresesc, dar in mintea mea un 2.3T are un alt segment de cumparatori si beneficiaza de o atentie diferita fata de un diesel dupa care alearga "masele". Pe langa asta, este un motor mai fiabil. Fata de dieseluri nu trebuie sa duci grija injectoarelor, egr-ului, pompei de motorina, galeriei de admisie, volantei, etc... Vine totusi la pachet cu un consum pe masura si taxe mai mari (impozit, rca).
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: MOTORIZARE 9-5

Postby bullet » 28 Mar 2012, 13:29

MagicPenguin wrote:. Vine totusi la pachet cu un consum pe masura si taxe mai mari (impozit, rca).


Si un zambet necontrolat :mrgreen: :mrgreen:
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: MOTORIZARE 9-5

Postby cregacrega » 28 Mar 2012, 17:26

daaaa...tare de tot benzinarul ala.....cat despre calutii pe care-i are...nici nu stiu sa citesc nr lor !!!!Ce ma incurca sunt cei 300 de cmc care fac sa explodeze impozitul.Si restul de 2000 de euro si bine'nteles taxa de imnatriculare (ca banuiesc nu e inmatriculat).Intradevar aia ar fi fost o supermasina daca ne invarteam pe la 10 000 de euro.Dar probabil ar fi fost data demult ! Sa revenim pe pamant.In primul rand vreau sa va multumesc tuturor pt interesul aratat pt dilema mea.Inteleg ca voturile converg catre 9-5.Asta nu poate decat sa ma bucure pt ca ca 9-3-ul parca n-ar fi fost asa aproape de inima mea !As vrea sa multumesc in special d-rei Andreea pt pm trimis si disponibilitatea de ma ajuta cu o verificare serioasa facuta de profesionisti !Asta are darul de a ma linisti semnificativ ! ok ramane sa-l sun pe respectivul si sa vad daca e dispus sa mergem la un test pe care as vrea sa-l fac .Nu cred sa ma lovesc de un refuz mai ales ca-mi asum toate cheltuielile si ca o iau sau nu va avea si el o situatie reala a starii masinii (in cazul in care nu stie despre ea ,ceea ce ma indiesc...)
In concluzie ati vrea mai degraba sa vedeti un 9-5 la intalniri decat un 9-3 !!! :lol:
Va multumesc sin suflet,ati fost in asentimentul meu si hotararea ramane ferma 9-5 !!! Ma apuc de negociat serios cu ei cred ca nu ma grabesc pana duminica si daca vor avea succesul de pana acum cu el :lol: .....poate-l scot pe la un 10 000, asa ,inscris ! ar fi ideal !Ramane de vazut . Multumiri inca o data tuturor.
cregacrega
Junior
 
Posts: 24
Joined: 26 Feb 2012, 22:47

Re: MOTORIZARE 9-5

Postby MagicPenguin » 28 Mar 2012, 19:07

Aero-ul din ce am vazut pe carte are ultimele doua revizii facute in Romania asa ca tind sa cred ca este inmatriculat. Bugetul tu ti-l stii cel mai bine... Eu doar l-am vazut si mi-am facut "datoria" sa-l mentionez. Chiar si daca nu o sa cumperi un SAAB, o sa vrei sa te intorci la Brasov cu viitoarea masina! Multa bafta! :)
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

PreviousNext

Return to SAAB seria 9-5

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

cron