"Construit pe aceeasi platforma ca ultimele generatii ale modelelor Audi A3 si Seat Leon - vorbim despre platforma modulara MQB (Modularer Querbaukasten) a Grupului Volkswagen, mult anticipatul VW Golf VII cantareste cu pana la 100 de kilograme mai putin decat predecesorul sau, consumul de carburant coborand astfel cu pana la 23 de procente. Totusi, in ciuda reducerii greutatii, automobilul german a crescut in dimensiuni si masoara acum 4.255 milimetri in lungime (plus 56 mm), 1.799 milimetri in latime (plus 13 mm), respectiv 2.637 milimetri in ampatament (plus 59 mm).
In ceea ce priveste aspectul estetic, mult asteptatul Volkswagen Golf VII nu aduce nici un fel de imbunatatire semnificativa, primele fotografii oficiale publicate de constructorul din Wolfsburg lasand impresia ca avem de-a face mai mult cu un facelift operat modelului actual decat cu o generatie complet noua. Intr-o alta ordine de idei, din punct de vedere stilistic, Volkswagen Golf VII pare sa urmeze aceeasi pasi precum predecesorul sau, adica pastreaza forma generala, insa aduce cateva modificari la nivelul de detalii. Lucru valabil atat pentru exterior, cat si pentru interior.
Referitor la partea tehnica, viitorii cumparatori vor avea la dispozitie o gama de motorizari variata, formata din motoare diesel si pe benzina, ce dezvolta puteri cuprinse intre 85 si 150 CP. Toate cele patru propulsoare disponibile vor beneficia inca din echiparea standard de sistemul Stop/Start, consumul de carburant variind astfel intre 3.8 si 4.9 litri la suta de kilometri. Iata insa cum se prezinta, mai pe indelete, paleta de motorizari a noului Volkswagen Golf VII:
•1.2 TSI de 85 cai putere, cu consum de carburant de 4.9 litri la 100 km si emsii de dioxid de carbon de 113 grame per kilometru;
•1.4 TSI de 140 cai putere, cu tehnologie de dezactivare a cilindrilor (mai exact, se poate rula si in numai doi cilindri), consum de carburant de 4.8 litri la 100 km si emsii de dioxid de carbon de 113 grame per kilometru;
•1.6 TDI de 105 cai putere, cu consum de carburant de 3.8 litri la 100 km si emsii de dioxid de carbon de 99 grame per kilometru;
•2.0 TDI de 150 cai putere, cu consum de carburant de 4.1 litri la 100 km si emsii de dioxid de carbon de 106 grame per kilometru
Cea de-a saptea generatie a modelului Volkswagen Golf isi va face debutul public la sfarsitul acestei luni, in cadrul Salonului Auto de la Paris. "
Buuuun, ce retinem pe scurt: golf 7 e un golf 6 restilizat care a primit bordul chicios de la passatul vechi ))) => masina complet noua!!!! A, sa nu uitam: este usurata cu 100 de kg care genereaza o scadere a consumului de 23%...oare daca o usurau cu 400 de kg nu ar fi consumat mai nimic, nu?! Pfffuiii ce aproape au fost de masina super eficienta, dar ce mai conteaza din moment ce logic, este cea mai vanduta masina din EUROPA!!!!
Bine Adrianeeeee!!!