by Edy » 13 Oct 2012, 10:01
MagicPenguin wrote:Ai vrut V6... Tre' sa ti-o asumi pana la capat acum...
Gabi, Catalin, daca va arde de V6 profitati de ocazie. E un TurboX pe autovit de imi vine sa plang...
Stiu ce am vrut sa cumpar Antonio si sunt foarte fericit cu alegerea mea! Cred ca a fost un "challenge" sa infingi un V6 transversal sub capota lui 9-3 si era evident ca nu o sa mai ramana loc sa arunci un ac pe acolo.
Dupa mine, corect, un V6 se aseaza longitudinal, cu axa centrala a motorului in spatele puntii fata, cate o turbina pe fiecare latura (!!!), cutie manuala cu 5 trepte si tractiune integrala...
Dar ma multumesc si cu asta!
Am facut un test drive cu turboX automat...iar senzatia cu care am ramas este ca se pierde mult din putere prin cutie si diferentiale.
IN MOMENTUL DE FATA, cu combi-ul meu cu tractiune fata, cred ca pot sa dau 1 sau chiar 2 lungimi de masina in fata la Turbox stock automat.
Deci ....imi dau seama ca trebuie sa vin cu plinul facut la intalnire....asta e...Va astept la test-drive!
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/https://www.facebook.com/nxsautomobile