9-5 se 150cv gpl

Prezinta SAAB-ul pe care il conduci

9-5 se 150cv gpl

Postby redhatuser » 15 Jan 2009, 22:22

economica!!in ziua de azi...trebe fac in jur de 35000km pe an.sunt multumit ge gaz dar cand merg pe benzina imi unge sufletul.modificari..putine.o toba ne omologata filtru aer sport turbina modificata.in rest serie
2.0 150cv gpl
redhatuser
Junior
 
Posts: 35
Joined: 01 Jan 2009, 14:05

Postby tony » 16 Jan 2009, 09:27

si eu mi-am schimbat tobele. mi-am pus de inox si toba finala e putin sport. asa frumos toarce!!!!!!!!!! si am suflat si catalizatorul, ca sa am o evacuare mai rapida. in mod miraculos nu mi-a crescut consumul. tot 12-12.5 in oras si 8-9/100km afara, depinde cum o calc.
salutari
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Postby redhatuser » 17 Jan 2009, 09:15

tony nu e un pic cam mult????in oras!!!schimba sonda lambda iti scade cam cu 1.3/1.5l% consumul!ai grija lambda cu zirconiu nici eu nu am crezut dar scade mult consumul! a.....inca ceva ai pus bujii cu nun grad mai reci ptr gpl sau ai modelul original???eu am originale dar am inteles ca sunt mai bune mai reci!sti ceva ?????mersi!
2.0 150cv gpl
redhatuser
Junior
 
Posts: 35
Joined: 01 Jan 2009, 14:05

Postby bullet » 17 Jan 2009, 09:36

De-mi lua mie 12.5 in oras eram cel mai fericit om din lumea asta !!!!!!!!!!!!

Ce zici de un 16-17 sau chiar 19 in mers bara la bara ?
:shock:
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Postby redhatuser » 17 Jan 2009, 09:47

ce modificari ai facut???daca nu ai ceva la motor ce nu merge bine!cum am mai zis un amestec de aer cu benzina sau mai bine zis benzina cu aer datorat sondei lambda!uitete si la filtul de aer sau la colector!!!
2.0 150cv gpl
redhatuser
Junior
 
Posts: 35
Joined: 01 Jan 2009, 14:05

Postby bullet » 17 Jan 2009, 09:50

Sondele lambda functioneaza la 99.5% din capacitate, filtrul de aer ii nou nout. Masina mea are 230000 de km motor 2,o turbo 185 de cai cutie automata.
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Postby redhatuser » 17 Jan 2009, 09:55

debimetrul de aer functioneaza corect????uitete la tija de la turbina sa nu fie blocata problema comuna la saab si sa nu ai ulei in colectorul de aer!vapori de ulei mai bine zis!!
2.0 150cv gpl
redhatuser
Junior
 
Posts: 35
Joined: 01 Jan 2009, 14:05

Postby bullet » 17 Jan 2009, 09:57

nu ai un id de mess mai bien sa vb ? :D Chestiile astea ce mi le-ai zis acuma deja ma depasesc....
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Postby redhatuser » 17 Jan 2009, 10:02

o sa il fac pe yahho si il postez pe forum zilele astea!uitete la tija de la turbo !!!e important!!!daca e blocata dai cu spray deblocant si ajungi la un consum de 10%
2.0 150cv gpl
redhatuser
Junior
 
Posts: 35
Joined: 01 Jan 2009, 14:05

Postby bullet » 17 Jan 2009, 10:04

Explica un pic unde e tija aia.... Daca ar fi tija aia blocata nu ar trebui sa fie probleme si cu functionarea turbo ? Pentru ca mie imi merge perfect turbina.
Debitmetrul stiam si eu ca poate cauza motorul sa mearga aiurea si sa consume mai mult dar nici nu stiu unde e si nici ce sa-i fac...
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Postby redhatuser » 17 Jan 2009, 10:05

ai cumva carte tehnica saab!!as vrea sa stiu ce ulei servosterto trebuie!!!
2.0 150cv gpl
redhatuser
Junior
 
Posts: 35
Joined: 01 Jan 2009, 14:05

Postby bullet » 17 Jan 2009, 10:08

Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Postby redhatuser » 17 Jan 2009, 10:13

debimetrul e inaintea filtrului de aer si poti sa ii scoti mufa si sa vezi daca e vreo diferenta!!daca nu e .... e de ca rau ca ala cam costa,dar cred ca iti convine oricum la cit consuma !tija e la turbo.o vezi e ca o parghie de acceleratie daca nu e blocata o misti cu mana ea functioneaza cu vacum uitete si la tuburile de aer aferente sa nu fie rupte gaurite infundate,vezi ca au si niste filtre mici cu carbune care nu lasa aerul sa se intoarca deci poti sufla in ele doar dintr-o parte..sunt lucruri mici dar importante.
2.0 150cv gpl
redhatuser
Junior
 
Posts: 35
Joined: 01 Jan 2009, 14:05

Postby redhatuser » 17 Jan 2009, 10:15

mersi ptr link vb mai tarziu ma duc sa schimb uleiul la servo
2.0 150cv gpl
redhatuser
Junior
 
Posts: 35
Joined: 01 Jan 2009, 14:05

Postby bullet » 17 Jan 2009, 10:50

buun...am pornit motorul am scos mufa de la debitmetru si a dat sa moara deci functioneaza. Tija de la turbo am miscat-o usor cu mana deci e buna si aia. Alte sugestii pentru consum mai mic ? :D
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Next

Return to My SAAB

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

cron