by Edy » 30 Dec 2012, 12:26
MagicPenguin wrote:Edy, cred ca tocmai ai fost detronat... LSD-ul Quaife face diferenta!
Mda, bine, asta o s-o mai vedem noi; sunt de acord ca ca un LSD face o diferenta insa se si pierde putere pe acolo. Eu cred ca in primul rand un pilot poate sa faca diferenta, dupa aceea diverse sisteme ajutatoare! Deci sa inteleg ca trebuie sa-mi pun si eu LSD sa-mi "recapat" locul pierdut...hmmm, ma mai gandesc!
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/https://www.facebook.com/nxsautomobile