Salut, ar fi cazul sa-mi schimb si eu bujiile, dar recunosc c-am ramas nelamurit.
In manualul de intretinere nu e facut niciunde referire la bujiile din fabrica Iar toate celelalte surse consultate de mine mi-au recomandat altceva.
Motorul meu este de tip B207E, deci ar trebui sa aiba bujii NGK PFR6T-10G,conform tabelului de pe prima pagina si altor surse care le plaseaza mereu ca eligibile pentru 93SS 1,8t.
Dar eu am varianta Biopower de 175cp. Siteul pe care imi cumpar piesele de obicei are configurator si imi recomanda NGK BKR7ESC-11. In plus, pe siteul celor de la RBM Performance aceste bujii sunt recomandate pentru "Biopower", fara alte precizari.
Intrun final va intreb pe voi... Ce stiti despre nevoile Jetului meu?
PS. Pe forumuri am mai citit despre soferi de 1,8t Biopower cu bujii PFR6T-10G, dar tocmai se plangeau ca se uzeaza repede folosind E85 (25000km).
PPS. As fi incercat Denso PK20PR-P11 (cele pentru B207E), daca tot ziceti ca se simte diferenta fata de NGK. Dar la ce neclara e treaba cu bujiile de fabrica, nu ma mai risc la aftermarket