Pai ce sa mai zic
Dupa 5700km in 37 zile, rulati fara probleme(doar revizia la NMotors+turbina schimbata
, vezi poza), a venit si surpriza... Plecand spre Germania, rulez primii 400-450km cu media orara de 96km/h avand remorca foarte grea+saab-ul full, deci, exceptional . Urmatorii 500km cu o bataie in volan de am facut febra la brate...Bineinteles ca, dupa aparitia primelor semne, am tras pe dreapta chiar in vama la Austrieci la peco Shell iluminat, pt o inspectie.Nimic pe partea de gume. jante, control optic la planetare+ bracat stg-dr pe loc, frane, nimic
Ce dracu sa fac, era miezul noptii, eram inca departe, mai aveam ´`doar`´ aprox 1000km de parcurs, in plina noapte
Am zis ca am o unica solutie, asa ca am dat bataie, iar bestia s-a tinut tare, nu m-a tradat
Am mai rulat inca vreo 500km- parcursi in 7 ore- cu batai in volan de ziceai ca-i cu vibratii...pana am ajuns bine-bine in Germania. Acolo am facut full tancul si am mai tras o inspectie vizuala cuplata cu o bracare stg-dr...cand s-a auzit un poc...clar, planetara dreapta era buba, vorba lui Dan. Mi-am dat seama ca e o chestiune de cateva minute pana cedeaza total...adica cu daune SF+eram full& remorca, deci,am ramas acolo la 4 dimineata, pe o vreme deosebita, 3 grade, cu lapovita& ninsoare
Am sunat la ADAC, fiind membru, norocul meu, mi-au spus ca vine echipajul in max 1 ora.
A venit...dar mi-a spus ca nu ma poate tracta-transporta pe o distanta asa de mare, inca >400km, si ca vine un alt echipaj sa ma rezolve peste cateva ore...doar pana la 10dimineata
Ma rog, dupa alte 5 ore am ajuns, ambii soferi de la ADAC niste domni, totul gratis, daca nu eram membru ADAC ma costa intre 1500-1800euro...deci
Reparatia a constat in planetara dreapta-butuc rulment dreapata-rulment planetara+1bec faza scurta&pozitie+montaj=900euro
Inmatriculatul in Germania era programat...de ani, a durat totul sub 2 ore, cost 233euro-inclusiv nr preferential, fara nici cea mai mica problema. Impozitul costa 339euro\an