Repet, inca odata, 9-3ul nou este un model premergator. Daca nu-ti place nu il cumpara; de ce ar trebui sa nu placa nimanui din moment ce tie nu-ti place?
Iar pretul este 31000 de lansare la suedezi, de unde 35000-36000?!
Daca aceasta masina va veni si la noi - si ar face bine sa o aduca - probabil va avea un pret incepand de la 20000, deoarece la 31000 este dotarea AERO.
Ce ne intereseaza de fapt este continuitatea, adica faptul ca SAAB sa produca masini!
Uite ce zice ziarul financiar: "Pentru început, Saab are în plan să construiască 10 maşini pe săptămână. Momentan, modelele sunt pe benzină, dar compania suedeză plănuieşte să lanseze şi automobile cu motoare electrice anul viitor.
Toate maşinile produse vor fi livrate în China, cu excepţia unui număr limitat disponibil pentru clienţii suedezi.
Reintroducerea Saab în Europa şi SUA ar putea fi complicată. Compania nu mai are o reţea de distribuţie în cele două regiuni şi ar trebui să facă investiţii masive pentru a atinge standardele de securitate şi de mediu.
Noul proprietar al companiei Saab, holdingul cu acţionariat asiatic National Electric Vehicle Sweden, susţine că ar putea vinde până la 120.000 de vehicule până în 2017."
Deci la o cadenta de 10 masini pe saptamana ai exclusivitatea pe care ti-o doresti intr-un SAAB! Ca sa o spunem pe sleau, in acest moment SAAB este de 10 ori mai exclusiv decat Ferrari care se fabrica intr-un numar de 6000 de exemplare pe an!!!
Conteaza ca tu nu-ti doresti masina asta la 31000 de euro? Nu, binenteles, pentru ca altcineva o va cumpara! Hai sa nu mai vedem vreodata SAAB inchis ca s-ar putea sa fie pentru totdeauna...
Ca sa ajunga la cifra aceea de 120000 vor trebui sa lanseze modele noi si motorizari noi, eu asta astept! Degeaba spuneti ca una ca alta dar eu cred ca masina arata extraordinar de bine pentru un "new born" cu piese de GM sub 50% (pentru ca sa nu mai detina ei controlul si sa devina ceea ce trebuiau sa fie din 2010, doar furnizori de piese).
Eu unul mi-as dori acest SAAB, care cred ca ofera in continuare mai mult confort, "good looks" si stabilitate decat multe alte berline actuale in jurul sumei de 30000 de euro.
"Phoenix-based cars
NEVS previously said it plans to build cars based on the Phoenix architecture developed by Saab before the automaker's bankruptcy. The company needed to modify the platform to remove the 20 percent of parts sourced from former owner General Motors."
Si...
"Oestlund said NEVS will begin production of an electric variant of the 9-3 in 2014. That car initially will be aimed at China and will likely feature a face-lifted exterior."
Din pacate nici unul dintre noi nu va avea prilejul sa conduca aceasta masina noua 20%GM free, pentru ca este mult prea exclusiva, insa poate un viitor model...cine stie?!
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/https://www.facebook.com/nxsautomobile