Edy wrote:In alta ordine de idei, in spiritul celor afirmate mai sus in intregul thread, haideti sa facem un joc de cautare a unei masini din aceeasi clasa cu SAAB 9-3
(premium, nu veniti cu opeluri astra sau golfuri) care are noua pret mai bun la aceleasi dotari pe care le are saab-ul 9-3 AERO la pretul de 31000 de euro cu taxe incluse.
Neaparat sa fie benzina Turbo Twinscroll, jante pe 18 si cutie manuala 6 trepte.
Cum nimic nu este gratis pe lumea asta, premiul pentru primul ce va gasi o masina la acelasi nivel mai bine dotata, la acelasi pret sau mai ieftin este un calendar Club SAAB 2014!
Daca tot a venit vorba, as vrea sa lamurim cateva lucruri care probabil ca ii va deranja pe cativa...
Este un subiect pe care am vrut de multe ori sa-l deschid, inca de pe vremea cand eram proprietar de SAAB.
M-au amuzat mereu aerele astea de "premium" din jurul SAAB-ului.
Ce inseamna premium in industria auto?!
Eu consider ca o masina premium inseamna mai mult decat un 9-3 sau un 9-5. Premium-ul asta a devenit foarte subiectiv. Totul e 'premium', 'super' si 'pentru cunoscatori'...
Bentley-ul cum mai este daca SAAB-ul e premium? Cunosc persoane pentru care Skoda este premium doar pentru ca toata viata au mers cu niste epave si se minuneaza cand se urca intr-o Octavia.
Imi pare rau sa va anunt, dar nimeni de pe forumul asta nu are o masina cu adevarat premium.
SAAB-ul este un brand deosebit - unii il adora, iar altora le este indiferent si il considera un Opel nejustificat de scump. Este un brand de nisa, un brand oarecum exclusivist, dar asta nu il face premium sau "mai premium" decat Opelul cu care intamplator imparte multe. Poate ca a ramas de nisa/exclusivist tocmai din cauza preturilor ridicate raportat la oferta concurentei. Proprietari de masini premium gasiti pe Luxury4Play.com. O masina premium se intretine cu cheltuieli premium. Un 9-3, in mare parte, presupune cheltuieli similare cu o Vectra.
Si pentru ca tot am vorbit de Opel, ce are 9-3-ul mai premium decat o Insignia? Vreau argumente obiective, nu vreau sa aud ca Insignia o vezi peste tot. De cand gasesti 9-3 2003+ sub 5000 de EURO, si pe astea incepem sa le vedem peste tot. Asa cum am mai spus anterior, o Octavia RS da de pamant cu 9-3-ul Aero la toate capitolele: platforma mai noua, finisaje, performante, pret. Ca va e voua draga sau nu, asta e alta poveste. Si pe mine ma deranjeaza grupul VAG in general, dar hai sa dezbatem obiectiv. Daca avea emblema de la Honda sau orice altceva non-VAG, poate ca era mai atractiva pentru unii dintre voi.
Eu chiar ma bucur pentru ca a reinceput productia SAAB. Apreciez brandul asta cu bune si cu rele. Are destule in ambele categorii. Pana la viitoare modele, indiferent de strategia chinezilor, masina asta este sub asteptarile multora.
Ar mai fi multe de spus, dar nu am nici timp si nici rabdare.