Masina e un bijou
iar jantele sunt exact ceea ce imi doresc eu sa cumpar.
In ceea ce priveste farurile, se pot avea in vedere cateva aspecte:
1. REGLAJUL
O faza scurta corect reglata (masina mea e din 1999) face diferenta.
Gasiti o procedura de reglaj manual aici:
http://www.danielsternlighting.com/tech/aim/aim.htmlDaniel Stern ne mai da un "tip" - "Another large improvement: aim the headlamps to 0.7-degree drop instead of 1.0% or 1.3% or whatever figure is on the housing. Your seeing distance will be much better and glare level will still be quite acceptable."
2. BECURILE
Daca chiar este cazul si avem de-a face cu o oglinda mai stearsa exista solutia becurilor Osram Rallye, nu tocmai ieftine si destul de greu si scumpp de procurat (pe langa ca sunt destinate conducerii off-road...)
O solutie care merge cu HW de fabrica este becul Rallye de 70/65W. Cele de 85/80W, pe langa ca pun in pericol siguranta traficului si a instalatiei electrice au si o durata de viata destul de scazuta.
Stock 60/55 1650/1000 lumen (high/low beam)
H4 Rallye 70/65 2000/1350 Ultra high efficacy, compatible w/most stock wiring
H4 Rallye 85/80 2400/1750 Ultra high efficacy
Exemplul este pentru modelul meu de masina cu bec H4. O lista comprehensiva se gaseste aici:
http://www.danielsternlighting.com/tech ... types.html