Astăzi m-a(m) cam făcut de rușine.
Am plecat din Szczecin către sudul Germaniei, aproape de Garmisch-Partenkirchen, la granița cu Austria. Interes de serviciu, însă cu mașina personală că e mai frumos; altfel, trebuia mers până la aeroport, luat avion, apoi schimbat vreo două trenuri, etc. ....
O mică pată suspectă în parcare. Mers frumos cu viteză aproape constantă, în jur de 140. Odată, la o apăsare mai bruscă pe accelerație, se pune mai greu în mișcare și i se aprinde martorul de motor. Oprit imediat, pornit, "check ok", toate bune și frumoase, din nou la drum.
Merge bine, motorul răspunde cum trebuie, un zgomot de fond puțin schimbat la motor. "O fi de la cauciucurile de iarnă" zic eu. La un moment dat mi se pune de o pauză de toaletă așa că opresc și îmi văd de "treabă". În bord nu sclipea nimic.
Când mă întorc la mașină, de la distanță toată partea din spate a mașinii era murdară de "ceva" negru. "O fi fum de la eșapament?" Sub mașină disting niște pete lucioase; cam multe. Deja îmi bătea inima altfel.
Mă uit din față și grozăvie: picura la greu de sub motor, între roți, plus că toată partea de dedesubt parcă făcuse duș. Iar din cauza vitezei și curentului de aer se spoise tot fundul mașinii la exterior.
Sunat la SOS-emergency (noroc că eram în parcare), vorbit, venit mașina pentru tractări, dusă la Gera într-un service, mâine dimineață văd ce-și-cum. Cost 310 euro, fără să mai pun și costul hotelului.