Dupa cum am mai scris, eu am avut o intrare in limp mode, total aleatorie A durat peste un an si peste 40k km. Se traducea astfel, mers perfect 200km h, picat in nas 130km h, tras pe dreapta in prima parcare, motorul pornit inca 5 minute, apoi oprit scos-bagat cheie, plecat, 1000km totul perfect
Sau, pornit bestia, direct in limp mode pe bord, bagat OBD resat eroarea sau erorile, uneori mergea alte ori nu, ma innebunise. Pana la urma, dupa ce am schimbat n piese, am ajuns sa inlocuiesc turbina, care a fost deosebit de menajata, ma refer la pornit si mai ales la oprire...dar totusi ma tinut >211k km
Nu neaparat trebuie sa scoata zgomote turbina, noi avem turbine cu geometrie variabila, palele se pot agata din cand in cand, vaccum-ul , etc. Eu zic ca nu ar strica sa cureti valva EGR si turbina
La diesel bujiile au rol doar la pornire, fum albastru e de la consumul de ulei, fumul negru e pe partea de alimentare-combustie, adica e combustibil nears.
Inercooler-ul in ce stare e, debitmetrul, admisia? Consumul e mai mare decat deobicei?