SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

Prezinta SAAB-ul pe care il conduci

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

Postby cipsu » 07 May 2014, 19:41

andybumbu wrote:Porcii de guvernanti, i-as calca in picioare...se -nvarte roata, auzi tu taxe de 5000ron :evil: :evil:
Bravo :wink:

Eu pe masina amdat 6500 lei si costa 5000 s-o inscriu, va dati seama de dilema in carema aflu. Pana acum am preferat sa-i chetui pe alte cele (de genul stage 3 de la maptun) decat pe prostiile astora. Dar trebuie....
'99 Saab 9-3 Coupe SE HOT, now Stage 3 Maptun-ed
cipsu
Master
 
Posts: 473
Joined: 22 Nov 2013, 18:38
Location: Bucuresti

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

Postby andybumbu » 07 May 2014, 20:31

pt bestia mea am taxe-asigurari romanesti& nemtesti de peste 50000 ron :lol: stiu suntem o echipa unicat :wink: :mrgreen:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

Postby dgt » 07 May 2014, 22:06

am o intrebare, urmeaza sa resoftez masina, sa instalez un cold air intake si daca am timp un catback exhaust, in conditiile in care am un catalizator sport montat si s-a simtit diferenta instant.
intrebarea e in ce ordine sa procedez?
OG9-3HB, 1998, 2.0i, B204I, 131CP, albastru kominternist
dgt
Senior
 
Posts: 193
Joined: 13 Feb 2013, 17:57
Location: Bucuresti

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

Postby cipsu » 08 May 2014, 00:01

Fiind un motor aspirat ma astept ca castigul din software sa fie destul de modest dar intotdeauna un flow mai bun ajuta si categoric impreuna vei avea un efect care se simte. Daca e un custom tuning as zice sa lasi remaparea la sfarsit pentru a obtine maximul de beneficiu din configuratia finala de hardware. Nu-s un aspecialist dar asa vad eu lucrurile.
'99 Saab 9-3 Coupe SE HOT, now Stage 3 Maptun-ed
cipsu
Master
 
Posts: 473
Joined: 22 Nov 2013, 18:38
Location: Bucuresti

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

Postby leeloo » 17 May 2014, 09:44

cold air intake si catback-ul o sa aibe efecte spre 0, mai curand placebo decat ceva real, palpabil..
Mai bine cheltui banii in alte directii..
Saab 9-3 1.8t SK 2006
leeloo
Senior
 
Posts: 201
Joined: 13 Jan 2014, 20:12
Location: Bruxelles, Belgia

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

Postby cipsu » 17 May 2014, 10:09

leeloo wrote:cold air intake si catback-ul o sa aibe efecte spre 0, mai curand placebo decat ceva real, palpabil..
Mai bine cheltui banii in alte directii..


Impreuna cu remaparea ar putea sa duca la o crestere de pana la 10% HP si cuplu

http://www.demon-tweeks.co.uk/blog/perf ... -your-bhp/
'99 Saab 9-3 Coupe SE HOT, now Stage 3 Maptun-ed
cipsu
Master
 
Posts: 473
Joined: 22 Nov 2013, 18:38
Location: Bucuresti

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

Postby leeloo » 18 May 2014, 09:23

si totusi in ciuda a tot felul de articole si articolase de pe net cu filtre sport etc.. nimeni nu a putut demonstra asa ceva pe un Dyno, unde castigul e atat de mic, daca e, incat e in marja de eroare..
Nu am vazut nici macar 1 articol care sa poate da un exemplu concret.. uite noi am luat masina X cu motorul asta, am pus filtru sport si apoi uite pe dyno ce a iesit, iar pe circuit am castigat 0.2 secunde etc etc...

De altfel te poti lamuri si singur, mergi si tu cu filtrul scos cativa km si o sa vezi ce castig ai, care e sigur mai mare decat de la un filtru sport...
Sincer daca chiar vrei mai multa putere si ai motor aspirat solutia e fie sa schimbi masina fie motorul...
Sunt cateva exceptii, dar doar cateva, si necesita niste investii mult mai mari decat un simplu filtru..
Saab 9-3 1.8t SK 2006
leeloo
Senior
 
Posts: 201
Joined: 13 Jan 2014, 20:12
Location: Bruxelles, Belgia

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

Postby andybumbu » 18 May 2014, 11:10

Cam asa e cu aspiratele...dar o axa cu came schimba totul in bine :idea: , costa cam 3-400€, iar diferentele sunt majore vs stock. Normal, va creste si consumul :mrgreen:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

Postby manole74 » 18 May 2014, 12:40

andybumbu wrote:Cam asa e cu aspiratele...dar o axa cu came schimba totul in bine :idea: , costa cam 3-400€, iar diferentele sunt majore vs stock. Normal, va creste si consumul :mrgreen:


Mai pui cateva sute si iei un supraaliment,iar senzatiile nu se pot compara! :wink:
Saab 9-5 Aero 2006 Hirsch
User avatar
manole74
Master
 
Posts: 284
Joined: 10 Mar 2012, 21:47
Location: Bucuresti

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

Postby bullet » 18 May 2014, 15:20

Ti o dau pe a mea ;)

Sent from the middle ages using witchcraft
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

Postby leeloo » 20 May 2014, 14:21

pai cum au spus si colegii.. cand incepi cu tuning-ul la un motor aspirat si pui pe hartie cost/performanta ajungi repede la concluzia ca mai bine schimbi masina si gata...
Saab 9-3 1.8t SK 2006
leeloo
Senior
 
Posts: 201
Joined: 13 Jan 2014, 20:12
Location: Bruxelles, Belgia

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

Postby dgt » 11 Jun 2014, 15:20

am o mare problema, am ramas in Ungaria fara pompa de servodirectie (pierde tot uleiul), pot conduce asa pana in Romania sau nu? daca nu, ce optiuni am?
OG9-3HB, 1998, 2.0i, B204I, 131CP, albastru kominternist
dgt
Senior
 
Posts: 193
Joined: 13 Feb 2013, 17:57
Location: Bucuresti

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

Postby andybumbu » 11 Jun 2014, 15:32

Poti, atentie pe viraje, baga ulei pe traseu daca poti!
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

Postby dgt » 12 Jun 2014, 20:33

de unde sa incepem...

plecati din Bucuresti spre Wiesen, Austria, concert Kings of Leon.
dupa 950km, la o iesire de pe autostrada, simt volanul hiper greu, pac adio servodirectie, cu chiu cu vai ajungem in sopron, reumplu cu ulei de servo, in 10min nu mai aveam deloc iarasi.
parcam cu chiu cu vai la hotel, dormim 2h mergem spre Wiesen 30km, fara servo, concert, voie buna, senzarinal si memorabil, ne intoarcem pe bezna si fara gps (baterii moarte) ajungem iarasi la hotel.
dimineata plecare din sopron, reumplu cu ulei, merg 350km verificand din suta de km in suta de km, uleiul de servo intact in rezervor, servodirectia parfum, cand colo aud un tacanit ritmic in motor, trag pe dreapta deschid bomba cureaua facuse un franjure, il tai pornesc mai merg 30km apoi iarasi acelasi sunet, alt franjure, iarasi il tai, ard cu bricheta firel rebele (traiasca trusa medicala) si dau cu super glue, merg ok 70km incetisor ma opreste politia prima data (centura pasager spate lol) ma lasa, mai merg 15km iarasi ma opreste, amenda pt lipsa faza scurta si amenda pt pasager spate pt centura, yay.
mai aveam 20km pana in tara, ajungem in oradea, west grup inchisese la 17, caut service non stop, cer curea, cica oamenii au gasit si ca sa vin sa o monteze.
ajung acolo demonteaza gigi cureaua cand s-o monteze pe aia noua era gresita, timpul trece si sefa nu mai gaseste in oras alta curea buna, gigi mecanicu nu mai stia traseul curelei, il gasesc pe net pana la urma, il rog s-o monteze invers, trenul de 7 spre Bucuresti e pierdut, pornesc masina si spre gara unde trag pe dreapta.
acum beau o bere cu sotia si cumnatul in Oradea apoi ma bag la tren.
voi reveni cu piesele din Bucuresti si sper sa o mai gasesc.

noroc. :)
OG9-3HB, 1998, 2.0i, B204I, 131CP, albastru kominternist
dgt
Senior
 
Posts: 193
Joined: 13 Feb 2013, 17:57
Location: Bucuresti

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

Postby cipsu » 12 Jun 2014, 22:41

De ce n-ai zis ca iti indicam eu unde s-o lasi in siguranta la Oradea. Totusi nu sta cu grija, SAAB nu e un brand tinta al hotilor, mai ales batranelele noastre.
'99 Saab 9-3 Coupe SE HOT, now Stage 3 Maptun-ed
cipsu
Master
 
Posts: 473
Joined: 22 Nov 2013, 18:38
Location: Bucuresti

PreviousNext

Return to My SAAB

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron