SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

Prezinta SAAB-ul pe care il conduci

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

Postby dgt » 16 Jun 2014, 17:56

dupa 15h pe tren pana la Oradea si alte 12h pe drum inapoi (minus 30min pierdute in Oradea dupa un service non stop care era inchis, 3h in cluj la montajul curelei si 30min cand am intrat pe valea Oltului) am adus-o duminica acasa.
2240km si 180l benzina.
OG9-3HB, 1998, 2.0i, B204I, 131CP, albastru kominternist
dgt
Senior
 
Posts: 193
Joined: 13 Feb 2013, 17:57
Location: Bucuresti

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

Postby andybumbu » 16 Jun 2014, 22:55

Pasiunea cere sacrificii :mrgreen: :wink: Cel mai bine-i acasa 8) , bravo
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

Postby cipsu » 16 Jun 2014, 23:24

Bine ca ai terminat cosmarul!
I-ai dat nitel in foanfa, 8% pe extraurban nu e un consum foarte mic pentru un aspirat.
'99 Saab 9-3 Coupe SE HOT, now Stage 3 Maptun-ed
cipsu
Master
 
Posts: 473
Joined: 22 Nov 2013, 18:38
Location: Bucuresti

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

Postby dgt » 23 Jun 2014, 07:45

mi-a aparut CEL deunazi am verificat cu motronic suite si erau
p1158 - lack of h2o2s switch, sensor indicates rich
p1172 - saab closed loop, rich mixture
p0102 - mass or volume air flow circuit low input

le-am sters dar mi-a dat iarasi CEL si tre sa verific iar.
de la ce ar putea fi?
OG9-3HB, 1998, 2.0i, B204I, 131CP, albastru kominternist
dgt
Senior
 
Posts: 193
Joined: 13 Feb 2013, 17:57
Location: Bucuresti

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

Postby cipsu » 23 Jun 2014, 13:23

Etanseitatea evacuarii cum e? Ai una sau doua sonde lambda?
Am avut si eu erori generate de sonda O2 dupa ce am schimbat catalizatorul si evacuarea (pozitia relativa a sondei, fiind o evacuare cu diam. mult mai mare) Le-am resetat de doua ori si a treia oara n-au mai aparut.
'99 Saab 9-3 Coupe SE HOT, now Stage 3 Maptun-ed
cipsu
Master
 
Posts: 473
Joined: 22 Nov 2013, 18:38
Location: Bucuresti

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

Postby dgt » 28 Sep 2014, 10:00

ieri dupa ce am parcat masina la mega image, mi-am facut cumparaturile si nu mai vrea sa porneasca.
simptome: bordul se aprinde dar slab iluminat, luminile si inchiderea centralizata nu merg, radio/cd pornesc dar nu se aud si in momentul in care mut cheia pe start se aude un clickait continuu din partea stanga a bordului.

sigurante arse nu sunt.
sa fie bateria? care are doar un an si jumatate....
OG9-3HB, 1998, 2.0i, B204I, 131CP, albastru kominternist
dgt
Senior
 
Posts: 193
Joined: 13 Feb 2013, 17:57
Location: Bucuresti

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

Postby andybumbu » 28 Sep 2014, 10:49

Probabil e bateria, adica cel putin descarcata. Da-i curent de pe o alta masina, dupa ce porneste verifica-i incarcarea. E posibil sa nu incarce bateria alternatorul si atunci ala e defectul. Oricum bateria e inca in garantie daca are doar 1,5 ani Clickcaitul continuu e de la un releu...banuiesc

Era sa uit, cand ai avut problemele cu servodirectia de ai ramas fara curea, atunci ai cam mers pe baterie...e posibil sa o fi obosit-o atunci...posibil :idea: Dac asta-i buba, recomand Bosch S5
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

Postby dgt » 28 Sep 2014, 11:24

fara curea n-am ramas, doar ca incepuse sa se franjureasca, am schimbat-o si mi-am continuat drumul.
fara servo da, am ramas...
o sa incerc cu alta baterie
OG9-3HB, 1998, 2.0i, B204I, 131CP, albastru kominternist
dgt
Senior
 
Posts: 193
Joined: 13 Feb 2013, 17:57
Location: Bucuresti

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

Postby cipsu » 28 Sep 2014, 19:29

Dupa ce o pornesti depe alt acumulator verifica incarcarea. Daca e normala trebuie vazut sa nu fi fost un consumator uitat sau un consumator parazit. dacaincarcarea e nasoala, severifica releul de incarcare si alternatorul.
daca ai nevoie de suport letme know, am cabluri si ampermetru.
Identic am patit si eu, a fost bateria de vina.
'99 Saab 9-3 Coupe SE HOT, now Stage 3 Maptun-ed
cipsu
Master
 
Posts: 473
Joined: 22 Nov 2013, 18:38
Location: Bucuresti

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

Postby dgt » 01 Oct 2014, 01:18

era de la alternator care a sulfatat bateria. incarca la 16.8V :)
OG9-3HB, 1998, 2.0i, B204I, 131CP, albastru kominternist
dgt
Senior
 
Posts: 193
Joined: 13 Feb 2013, 17:57
Location: Bucuresti

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

Postby cipsu » 01 Oct 2014, 17:35

Deci bateria nu a supravietuit?
'99 Saab 9-3 Coupe SE HOT, now Stage 3 Maptun-ed
cipsu
Master
 
Posts: 473
Joined: 22 Nov 2013, 18:38
Location: Bucuresti

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

Postby dgt » 02 Oct 2014, 12:10

nu a mai putut saraca. au tinut-o pe redresor 14h si nimic. am gasit pe undeva ca se pot regenera pana la 85-90% din capacitatea initiala dar nu puteam sa stau pana gaseam pe cineva aproape care sa faca asta.

Am luat un Banner Power Bull Pro 63Ah 600CCA
OG9-3HB, 1998, 2.0i, B204I, 131CP, albastru kominternist
dgt
Senior
 
Posts: 193
Joined: 13 Feb 2013, 17:57
Location: Bucuresti

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

Postby dgt » 03 Oct 2015, 18:45

to boldly go where noone has gone before
Attachments
IMG_20150925_202124.jpg
OG9-3HB, 1998, 2.0i, B204I, 131CP, albastru kominternist
dgt
Senior
 
Posts: 193
Joined: 13 Feb 2013, 17:57
Location: Bucuresti

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

Postby andybumbu » 05 Oct 2015, 11:41

Bravo, baga km' mai departe 8)
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

Postby dgt » 27 Apr 2017, 11:16

schimbat traseu presiune servodirectie:
- cost furtun industrial 330bari sertizat cu holender+surub m16x1.5: 150ron
- cost traseu aftermarket: 150euro

in portbagaj asteapta fonduri pt manopera:
- kit distributie
- kit ambreiaj
- segmenti pistoane
- simeringuri supape
- cuzineti biela
- cuzineti arbore cotit
- lagar axial arbore cotit
- pompa apa
- pompa ulei
- rola intinzatoare
- rola relanti
- inca o rola :))
- garnitura baie ulei
- garnitura chiuloasa
- garnitura capac supape
- garnitura evacuare
- garnitura admisie
- prezoane chiuloasa
- prezoane galerie evacuare
- bujii
- fise bujii
- rotor delcou
- capac delcou
- bascule
- bielete directie
- stabilizatoare
- capete de bara
- suport motor stanga
- suport motor spate (spre cutie)
- simering cutie
- filtru ulei
- filtru aer
- filtru benzina
- filtru habitaclu
- 4l valvoline vr1 5w50
- 1l ravenol ssf verde (peste pentosin)

mai trebuie:
- arcuri fata si spate
- amortizoare fata
- compresor ac
- pompa servodirectie
- caseta directie
OG9-3HB, 1998, 2.0i, B204I, 131CP, albastru kominternist
dgt
Senior
 
Posts: 193
Joined: 13 Feb 2013, 17:57
Location: Bucuresti

PreviousNext

Return to My SAAB

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

cron