Detali SAAB 9-5,3.0 Dti

Discutii despre seria 9-5 '98-'10

Detali SAAB 9-5,3.0 Dti

Postby toyo l » 28 Jun 2014, 21:39

Va salut dragi impatimiti ai marci SAAB.Sunt un nou proprietar al unui SAAB,9-5,3.0 Dti,si as dori daca se poate sa imi impartasiti citeva secrete ptr a nu avea probleme cu masina aceasta ca m-am atasat FOARTE MULT de ea si mi-as dori sa am parte de ea cit mai mult timp de aici in colo.Va multumesc anticipat.... :roll:
SAAB 3.0 D 176cp
SAAB 2.0 T 150cp
toyo l
Junior
 
Posts: 15
Joined: 14 May 2014, 15:57
Location: Ploiesti

Re: Detali SAAB 9-5,3.0 Dti

Postby Edy » 29 Jun 2014, 13:44

Salut Toyo si felicitari pentru achizitie, ti-ai luat o masina faina insa cu un motor pe care majoritatea cunoscatorilor il evita. V6-le 3.0 Tid de origine GM si construit de Isuzu sub codul 6DE3, a fost facut pentru proiectul Signum de la Opel dar ulterior folosit si pe alte platforme cum ar fi si 9-5-ul. Toata lumea a renuntat la acest motor foarte curand dupa inceperea productiei din cauza numarului mare de defectiuni raportate si reparatii in garantie. Isuzu nu a mai produs V6-le diesel reclamand GM-ului numarul mare a defectiunilor de design a unitatii
Majoritatea problemelor raportate: garnituri de cilindru arse, Turbo, defectiuni premature a pompei de motorina, defectiuni premature a valvei EGR, Injectoare blocate, tampoane motor sfartecate rapid, numeroase probleme de natura electronica - din cauza computerului foarte complex sunt si dificil de depistat, probleme cu imobilizatorul electronic- nu mai porneste cand ti-e lumea mai draga, intercooler spart de la presiuni necontrolate, sisemul de incalzire a bujiilor pica des + multe altele mai marunte
Acum...nu inseamna ca masina ta este o bomba pe roti :) Este posibil ca sa te bucuri de ea ani intregi fara probleme; numai sa nu depasesti des 3500-4000 de ture si sa o tii acolo deoarece sistemul de racire a cilindrilor este subdimensionat si poti sa pocnesti ultimii 2 cilindri si arzi garniturile.

In alta ordine de idei: este o masina confortabila, consuma decent pentru un V6 diesel, are reprize frumoase si se aude bestial (musteste de putere si cuplu imens). Schimba-i uleiul regulat cu unul de calitate, Curata EGR si injectoare la fiecare 20-30000 km, nu o chinui la turatii mari ale motorului - oricum in a 5-a pe autostrada are 2200 ture la 130, nu are rost sa mergi cu 200 - consuma mult mai mult si se supraincalzeste rapid, bujii de calitate - nu te zgarci la 10 lei in plus /bujie si cam atat!
Drumuri bune si te asteptam la intalniri!
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: Detali SAAB 9-5,3.0 Dti

Postby toyo l » 02 Jul 2014, 17:00

MULTUMESC FOARTE MULT ptr acest sfat pretios ptr mine.Sunt mai mult decit incintat de aceasta masina si nu as vrea sa ma despart foarte curind de ea.Docamdata multumesc lui Dumnezeu nu am decit o singura problema cu pornitu care porneste putin mai greu dar nu ma deranjeaza in comparatie cu alte placeri oferite de aceasta masina.M-ar interesa un nr de tel sau un specialist sa mai port cite o discutie din cind in cind.Eu sunt din ploiesti asa ca daca e cineva cunoscator pe la buc sau apropieri as fii foarte incintat sa imi fac prieteni noi ai impatimitului auto SABB.MULTUMESC si imi cer scuze daca am avut probleme cu scrisul dar eu tastez dupa tel ca sunt mai tot timpul plecat.O ZI BUNA...
SAAB 3.0 D 176cp
SAAB 2.0 T 150cp
toyo l
Junior
 
Posts: 15
Joined: 14 May 2014, 15:57
Location: Ploiesti


Return to SAAB seria 9-5

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

cron