N-am mai scris dar am mai facut cate ceva:
Cu etrierii fata inca nu am terminat dar am reusit sa-l comprim pe cel din stanga. Si nu a mers cu presa.
Secretul consta in constructia lor unica, care are 2 pistonase ce se infileteaza unul in celalalt. In plus frana de mana actioneaza pe fata, pe aceleasi pistonase printr-un sistem de ajustare pe care inca nu-l inleteg 100%...
Concret, pt a comprima pistonasele trebuie sa demontezi consola port etrieri, sa scoti cablul franei de mana si sa rotesti cu o cheie fixa de pistonasul din spate (adica cel interior) pe care-l desfiletezi astfel incat pistonasul din fata (cel exterior) sa poata fi presat.
Insa toate aceste probleme, se rezolva la modelele post '87, unde nu mai au sistemul asta de franare
Ieri am reglat schimbatorul de viteze; e o problema la 900c cu cuplarea tr 5 sau R.
Am gasit solutia pe un forum (parca pe saabplanet) pe care am aplicat-o la mine si a mers perfect
Pun textul in engleza poate mai este util si altora:
"The latch stud is the small metal protrusion in the end of the gear lever below the plastic ball. If this is too long it will block the gate to either 5th or reverse, or sometimes both.
Engage neutral. Peel back the gear lever gaiter. Undo the three torx screws. Pull the gear lever out. Measure the metal latch stud - it should protrude 22mm +/- 0.5mm. If necessary, remove split pin and rotate stud to lengthen or shorten "
In afara de asta am reusit sa repar si oglinda dreapta, careia nu-i mergea reglajul.
Am mai desfacut capsula vacuumatica de la delcou, membrana era cam distrusa insa cred ca pot sa o inlocuiesc si sa scutesc peste 300 lei pt una noua