Alecu wrote:Care sunt punctele slabe ale modelului?
Cat de greu se gasesc piese de schimb?
Cat de buna e protectia anticoroziva din fabrica? Mai exista modele nemancate de rugina?
Ce diferente exista intre 900 Clasic si NG dpdv al fiabilitatii?
Puncte slabe: cutia de viteze e data de multi ca pretentioasa si oarecum fragila.
De asemenea turbo-ul poate fi problematic, insa se poate reface relativ ieftin.
Piese de schimb: dupa cum ti-am spus si pe PM, cele uzuale se gasesc si nu sunt scumpe. Cu elementele specifice e mai greu, insa rezolvabil
Protectia anticoroziva de fabrica, personal o consider foarte buna comparativ cu alte marci. Totusi cel mai nou C900 ar avea 22 de ani, deci pe majoritatea vei gasi ceva rugina.
Zonele predispuse ar fi: partea de jos a usilor, imbinarea carenelor rotilor din spate cu portbagajul, pasajele rotilor (atat fata cat si spate)
La partea fiabilitate vizavi de 900 NG nu stiu ce sa zic, ca nu le detin pe amandoua. Am insa banuiala ca cele clasice erau facute mai bine
La noi in tara sunt f putine C900. Personal pot sa enumar in jur de 10 bucati. Evident ca trebuie sa cauti unul pe afara