Comparatia cu actuala masina sau chiar cu altele din clasa nu prea se justifica - se spune ca exista "un ceva" care atunci cand te urci prima data intr-un Saab te face sa iti placa masina si sa devii dependent atunci cand o si conduci - e greu de descris in cuvinte, pur si simplu simti. Evident ca devii subiectiv. Eu, si sunt convins ca si altii de pe aici, au simtit si simt in continuare. Poate ca acest ceva este unul dintre cele care ne face sa acceptam problemele mai mici sau mai mari ale unui Saab si cu atat mai mult daca mai e si Aero cu 2,3.
Cum spunea si FXM, exista ceva cand te urci prima data intr-un SAAB. Asa a fost si la mine. Si nu regret nici o clipa decizia luata. Mai ales ca tu il cunosti pe proprietar si stii istoricul masinii. A mea nu e Aero, dar nu am avut probleme grave cu ea, iar celelalte se rezolva.Despre CASCO nu stiu ce sa zic, dar din cate stiu, poate ma insel, ar fi doi ani ddaca vrei sa faci, ca la cele peste 10 ani nu mai fac CASCO. Dar daca mergi mai mult in afara scad si sansele de a o lovi, asa ca e alegerea ta.Baietii nu vor sa te descurajeze, doar iti prezinta problemele care "ar" putea aparea. Cuvantul cheie e "AR". Asta nu inseamna ca e si obligatoriu sa apara.
Eu zic sa alegi cu sufletul, mai ales ca e o marca care merita asta. Succes!