Salut all!
Sunt fericitul posesor al unui SAAB 9-3 din 2008, motot B207L benzina, 129 kw, 175CP, cutie automata.
Precizez ca am problema asta de aproape un an, nu reusesc sa ii dau de cap, nu vreau sa imi schimb masina pentru ca ma face fericit dar totusi devine frustrant pentru ca nu ii dau de cap.
Problema este urmatoarea:
- la rece adica dimineata la prima cheie, ii dau cheie, motorul porneste imediat si dupa 3 - 5 secunde se opreste. Iar ii dau cheie iar porneste si iar dupa 3 -5 secunde se opreste. Face asta de cateva ori pana cand da sa se opreasca dar nu se mai opreste totusi;
- precizez ca se simte si un miros mai puternic de benzina pe esapamant;
- daca atunci cand pornesc vreau sa o accelerez se opreste imediat, parca ii stranguleaza ceva alimentarea;
- daca atunci cand motorul este pornit dar nu stau cu el sa se incalzeasca 3-5 minute si o bag in Drive ca sa plec cu ea dp loc parca nu are putere sa o miste dp loc si da iar sa scada turatia la motor sa se opreasca;
- daca o las sa se incalzeasca un pic, pleaca ok apoi.
- dupa ce a plecat se comporta normal;
- uneori se mai aprinde in bord si Check Engine;
- Precizez ca pe tester DELPHI apare eroarea P300 Random missfire.
La cald...surpriza...masina porneste ca si la rece fara probleme si sta si la relanti, nu miroase a benzina si se comporna normal din toate punctele de vedere...exemplar pot spune.
Am schimbat pana in acest moment:
- bujii NGK dupa producator;
- pompa benzina BOSCH;
- cumparat o bobina de inductie care am schimbato la rece pe toate pozitiile 1 - 4 sa vad daca este vreo schimbare ... dar nu...
Pe testerul DELPHI vad ca arata valori la ambele sonde, arata valori la debitmetru, la timpii de injectie ... dar nu stiu daca aceste valori sunt si corecte.
Sunt disperat ca nu stiu catre ce sa ma indrept, s-a mai lovi cineva de acest tip de problema? Nu vreau sa vand masina as vrea sa remediez pb si sa o folosesc in continuare...pls help!!!
10x to all Born from Jets holders