Salutare ,
Sunt posesor de Saab 2,3 T Aero de 2 saptamani .
Masina a fost achizitionata de la Cluj , mai exact este cea postata de Emil in sectiunea vanzari .
De cand m-am gandit sa achizitionez Saabul am luat in calcul varianta GPL . Zis si facut , saptamana trecuta a primit Zenit Pro cu injectoare hanna de la Supergaz Chitila .
Inainte de instalatia GPL , i-am facut si o revizie generala ( ulei , curea + rola agregate , discuri + placute , fluide etc ) tot ce era nevoie sa stiu ca masina este ok .
Dupa care am inceput sa gasesc si altele ....
Ma chinui cu claxonul de o saptama ...
Claxoanele le-am alimentat direct si merg . Sigurantele sunt ok , releul la fel . Am demontat airbagul sa verific contactele si masa . Totul in regula , doar ca nu am curent in mufa claxoanelor .
Am fost la un service de electrica , mai exact la Tarek pe cutezatori colt cu barbu vacarescu .
Tipul de acolo dupa ce a masurat tot ce era de masurat samd mi-a propus sa se lege cu un fir direct de releul si sa il aduca la masa de la volan . Nu am avut nimic impotriva asta fiind singura solutie data deoarece claxonul este must have .( a doua zi a dat unu cu spatele fix in bara mea ) .
Se termina operatiunea , claxonez , toate bune si frumoase .
Plec cu -100 lei , dau next la cd de pe volan - pauza . Nu imi mai mergeau comenzile in schimb claxonam si cu minusul de la audio .
Ma intorc la el , sta inca o ora , nu ii da de cap si imi spune sa ii las masina pentru a doua zi sa se ocupe de ea .
I-am spus ca nu o las pe post de cobai si am plecat dezamagit spre casa ...
Acum , intrebarea mea este urmatoarea :
Stie cineva unde duc circuitele ? Ajung intr un soi de calculator ceva care sa ii spuna care este claxon care este comanda de volan ? Am vazut ca pleaca doar 2 fire si ma gandesc ca trebuie sa stie sa diferentieze masa simpla de rezistenta sau ceva ...
Cheers