Daca prin "revizie" intelegi asa:
- pus pe tester si remediate toate cauzele erorilor depistate
- updatat soft in toate computerele masinii la ultima versiune
- uleiuri motor, cutie, servo
- filtre ulei motor, habitaclu, aer
- bujii
- curea accesorii + role, si in acest caz si simering arbore cotit + o-ring capac pompa ulei - extrem de ieftine, dar pe acolo scapa ulei simptomatic si distruge apoi cureaua repede-repede
- furtune vacuum silicon = 2m
- curatat corp clapeta acceleratie
- antigel schimbat
- verificat unghiuri directie
- verificat frane placute + discuri, inlocuit lichid de frana (neoptional), re-rodate franele daca nu s-au facut corect din prima - o sa fac un post separat pe tema asta, e din filmul ala cand iti schimbi franele si iti zice "meseriasul" ca grija mare, prima mie de km nu o sa prea ai frane, sau ti s-au "ovalizat" discurile - niste tampenii
- verificat incarcare alternator (oricum daca schimbi cureaua de accesorii ii dai jos si alternatoru sa verifici periile, ca e munca dracului, nu merita sa nu faci toate cu un drum)
- verificat tampoane motor - si sigur inlocuit ala anti-rotatie de pe cutie ca e muci 99% - recomandabil cauciuc poliuretanic - e forever.
- verificat presiune deschidere wastegate turbo si functionare corecta electroventil
- verificat etanseitate BOV;
- verificat bucsi bascule fata-spate + capete de bara - astea sunt la filmul cu unghiurile de directie (care si alea se regleaza si fata si spate si se incepe cu spatele, mortii lor de reglatori amatori inca azi si maine)
Deci daca toate astea le bagi la "revizie", atunci nu, nu mai trebuie facut mare lucru in plus
Poate doar sa te trimit la meseriasul meu care curata masini pe interior si trateaza piele si de alea, cu asistenta necesara scoatem toate scaunele din masina si ti-o dezinfecteaza bec pe dinauntru. Asta daca cumva simti ca a murit ceva prin masina,
Hai cu masina in Cluj sa vedem ce e cu ea, incet-incet o facem la loc avion.