Salut!
Dupa o lunga asteptare, a sosit si momentul in care o sa v-o prezint pe Frumusica(contributia lu' maica-mea:))) si povestea ei.
Totul a inceput cam acum un an cand ne-am gandit ca ar fi timpul sa ne luam alta masina. Gandurile de atunci ne duceau tot catre un Ford(Focus sau C-Max), dar eu imi doream tutusi ceva mai special. Dupa au mai urmat cateva modele de masini, dar nimic concret.
La Saab nu mai stiu exact cum am ajuns, mai tin minte doar ca a zis taica-meu ceva de aceasta marca si apoi am inceput sa caut si mi-a placut ce am vazut. Apoi a urmat documentarea pe alte forumuri si abia mai apoi am ajuns pe forumul dedicat marcii.
La inceput a fost vorba de un 9-3 si mai apoi ne-am gandit si la 9-5, dar am zis ca fiind limuzina, ar fi prea costisitor de intretinut. Acest gand a tinut pana cand am avut onoarea sa merg cu 9-5-ul domnului gfery si sa discut cu dumnealui despre costul intretinerii si alte detalii.
Dupa acest moment, a inceput cautarea singurei masini ramase pe lista, avionul. Aici incepe adevarata poveste.
De la bun inceput ideea era ca o sa achizitionam masina de la dealer din Belgia. Toate bune si frumoase pana cand a ajuns taica-meu primul "dealer". Nu a fost foarte imbucurator ceea ce a vazut acolo, fata de ceea ce ne imaginam cu totii. Dupa ce a verificat masina de aici a decis sa mearga si la celalat dealer.
La celalalt impactul a fost si mai puternic. A dat de un turc si de o curte plina de masini botite, dar din fericire si de un 9-5 din 2008 in toate mintile lui, cu totul functional( in afara de o eroare legata de sistemul anti-furt) si cu un sistem de gaz despre care avea sa aflam ulterior ca e unul din cele mai bune din lume. Dupa ce mi-a spus de masina eu i-am spus sa nu o cumpere ca sigur o sa mai gaseasca alta, dar din fericire(zic asta acum ca atunci eu nu eram de acord) maica-mea a decis sa o cumparam pe aia. Dupa asta masina a facut controlul tehnic pe care l-a trecut fara nici o problema.
Asa a fost norocul ca dupa asta, taica-meu a aflat ca nu mai vine in aprilie acasa ci in martie asa ca ala a fost ultimul weekend in care a putut misca ceva.
Distractia insa nu s-a terminat aici pe drumul de intoarcere avand probleme cu gpl-ul dupa primii 600 de km parcursi. In acel moment am hotarat ca mai bine sa treaca direct pe la Timisoara la service ca sa vada macar cat ar costa reparatia. Atunci s-a mai intamplat inca o minune fiind doar o problema de soft rezolvata cu 150 de lei.
Cam asta e povestea avionului cu care am avut un noroc incredibil dat fiind circumstantele in care a fost achizitionat.
O sa urmeze sa fac revizia mai amanuntita in mai, iar saptamana asta sau care vine o sa schimbam uleiul ca sa stim ca e totul in regula macar aici.
Echiparea e Vector, iar detaliile se vad in poze. Nu stiu daca are ceva in plus pe langa echiparea standard. Aici aveti mai multe poze http://imgur.com/a/x0sfx.