eugenmanea wrote:1) E departe de mine Tm
nu-ti face griji, oricum montajul dureaza 2 zile, ca trebuie demontata galeria de admisie cu totul
2) Nu mi-e foarte clar daca cei de la Tm au mai montat pe SAAB. Totusi nu as vrea sa isi dea éxamenul' pe masina mea.
Exista la nivelul dealerilor de Vialle acces la baza de date cu montajele efectuate de Vialle Olanda, nu se merge orbeste, pentru majoritatea modelelor de masina exista un fel de "tutorial" cum se face instalarea.
Problema e ca modelul Lsi - singurul care are sansa sa se apropie de 1000 de euro ca pret (in sensul ca alte modele de Vialle sar de 2k) nu are inca omologare pe Romania.
@Cris9-5: duma asta cu "GPL nu are legatura cu performanta" e data numai de acei instalatori care n-au nici un interes sa faca instalari pe masini foarte puternice din cauza ca acestea genereaza cele mai multe probleme vs. sunt cel mai putin raspandite. In fapt, o instalatie de gaz capabila setata corect, in tandem cu resoftarea ECU nativ al masinii, va genera performante MAI MARI decat pe benzina, la fel ca si in cazul etanolului, din cauza cifrei octanice uriase, de unde rezulta boost si avans cat duce trenul fara knock = cuplu cat n-ai planetare si cauciucuri.
Also, nu softul (moca pe net) sau interfata (=70 ron daca va trebuie), reprezinta o problema, le am pe ambele, ci faptul ca in cazul Zenit Pro, computerul acestuia nu stie mapa peste 1.8 bar in galeria de admisie, presiune pe care Saab-ul o depaseste fluierand la condus "sportiv". E o limitare soft, pur si simplu polonezii nu s-au gandit ca cineva ar merge cu boost mai mare de 0.8 pe benzina. Intre timp eu si Eugen suntem in discutii cu cei de la Supergaz ("discutii" in sensul ca noi scriem mailuri si ei ne ignora cu brio) pentru rezolvarea acestei probleme printr-un update de soft. In rest, flowul injectoarelor si al reductorului ar putea asigura puteri bine peste 300 kW (atentie, kW, nu cai), deci problema nu e de aici.
In cazul in care nu se rezolva, probabil ca voi aduce o instalatie Vialle Lsi din UK si o voi monta pe masina inmatriculata in Bulgaria unde nu exista notiunea de omologare pentru GPL.
Spor!