by by_tzapu » 03 Nov 2011, 02:23
Icar wrote:by_tzapu wrote:banuiesc ca este scumpa aceea regenerare [...]
Despre stilul de mers parerea mea e ca 2000 de ture mi se pare putin pt diesel
Nu e chiar scumpa, bine, depinde cu ce o compari, dar e undeva la 80 RON. Daca stau sa ma gandesc, pentru 10 min in care aparatul ala iti tureaza masina la anumite niveluri, pare mult, dar daca iti faci treaba...zic ca ala-i pretul.
Eu ziceam ca atunci cand ai dat din a 3-a intr-a 4-a si ai luat piciorul de pe ambreiaj, sa fii in viteza superioara automat la minim 2000 RPM. Asta inseamna ca tre s-o duci pe a 3-a la un minim de 2700 RPM in momentul in care faci schimbarea (cel putin pe masina mea).
Da intradevar nu este scump ma gandeam ca e mult mai mult (vorba aceea unde mergi sa comanzi o piesa toti vorbesc ca Saab e avion nu masina, sincer ma simt minunat cand ii aud
).
Iar la schimbatul vitezelor cu turatia minima de 2000, am inteles eu gresit si imi cer scuze pentru confuzie, iti multumesc pentru reply. bafta
SAAB 9-3 Vector, 2008, 1.9Tid 150 cp, Alb
Opel Astra G, 2000, 2.0 DTH 101 cp, Albastru