Eu am gasit codurile, doua la numar, in EPC si in el e introdus si win-ul asa ca slabe sanse sa zica tampenii, dar cand ajung la cluj ma uit si in WIS.
Nu intreb pe aici doar ca sa ma aflu in treaba ci doar atunci cand nu sunt sigur pe ceva.
eugenmanea wrote:Facand o comparatie cu fosta mea Kia (ramasa in familie) care e din 2008 si ce e drept are doar 155,000 km, dar facuti in Romania.. mi s a parut ca bestiuta cere cam multa atentie:
- oglinda decolorata
-alternator
-eroare bord sonda lambda
- zgomot rotire volan
- ''Se pare ca check engine-ul care se aprinde dupa aproximativ 1000km de la sonda lambda(amestec bogat) e un pic mai serios. Azi cand veneam la Cluj a inceput sa clipoceasca(nu mai tragea) dupa ce am terminat o depasire(maxim 3000 rpm). Pana sa opresc isi revenise, dar tot am scos siguranta 17 ca sa resetez eroarea. Am mai patit o data asa, dar atunci a fost talpa grava si am zis ca e de la asta legat cu amestecul bogat.''
-''Azi am mai descoperit ceva la scaunul soferului. Daca ma imping in scaun(spatar), acesta are o miscare de rotatie(ca si cum ai vrea sa il rastorni) ca sa zic asa. Sezutul si spatarul se misca spre spate foarte putin. Daca e dat la maxim in sus sau jos, acesta miscare dispare. O sa pun si un clip facut sub scaun. Poate isi da seama cineva ce ar putea sa fie.''
-''Daca geamul se misca un pic in portiera si scoate un zgomot ca de rascait la un momentdat pe traseu inseamna ca trebuie schimbate rolele?''
-''Simeringul de la arborele cotit a fost schimbat si el, dar din pacate nu a gasit nici mecanicul un o-ring pentru capacul pompei de ulei.'
- ''Check engine-ul apare dupa mai mult de 1000 de km si nu i-am dat inca de cap. Pana ajung la Brasov in iulie nu mai merg atatia km. Atunci o sa schimb si sonda lambda care apare pe diagnoza pentru amestec prea bogat si dupa o sa vad daca mai apare.''
-''Din pacate e pompa. Pana la anu cand schimbam si rezervorul o sa mai mergem asa cu ea pana se duce de tot si apoi continuam pe benzina.
-''S-au mai gasit bieletele antiruliu pe care o sa le schimb tot acum''
-Din pacate dupa ce am vazut plinul la gaz, a incetat sa mai functioneze si din aceasta cauza nu am mai ajuns pe Stelvio ca nu mai ieseau calculele cu pretul la benzina din Italia. Am o ciuda de numa, dar asta e.''
Dar revazand acum toate problemele tale..se pare ca multe sunt consumabile.
Totusi raman la recomandarea sa iti faci odata timp si sa mergi la Calin ca sa iti faca o verificare cap coada si sa vezi ce mai trebuie schimbat. E cam neplacut sa apara asa peste noapte diverse probleme si sa risti sa ramai in drum.
Drumuri faine.
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests