Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

Prezinta SAAB-ul pe care il conduci

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

Postby booster » 12 Apr 2018, 23:27

Amortizoarele sunt B6 pe ambele punti. Cele de pe spate au fost schimbate in vara. Mie mi-au parut doua gauri cu dimensiune fixa fara a permite nici un reglaj. O sa iau doua suruburi excentrice pentru a putea modifica unghiul si abia dupa ce vin, mai desfac inca o data si atunci o sa vad si daca se putea regla din start sau nu.
Saab 9-5 2008 Vector 2.0t
booster
Master
 
Posts: 414
Joined: 16 May 2016, 22:12
Location: Piatra Neamt/Cluj-Napoca

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

Postby booster » 15 Apr 2018, 01:29

Stie cineva cum se scoate rotita de reglare a spatarului? Pur si simplu trag de ea? La fel si cu manerul de pe levierul cu care se regleaza inaltimea?

Poate cineva sa imi spuna cum se regleaza portierele? As dori sa le fac sa preseze mai bine pe chedere. Portierele nu sunt lasate.
Saab 9-5 2008 Vector 2.0t
booster
Master
 
Posts: 414
Joined: 16 May 2016, 22:12
Location: Piatra Neamt/Cluj-Napoca

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

Postby booster » 22 Apr 2018, 19:30

Portierele le-am rezolvat. Cu scaunul inca nu mi-am dat seama cum se scot alea.

E normal sa atinga placutele pe spate in disc, deoarece azi am incercat sa reglez frana de mana si nu am putut din cauza ca nu imi dadeam seama ce atinge mai exact? La mana se poate roti, dar pe o bucata agata mai mult, iar pe o bucata mica deloc. Prima data m-am gandit la disc stramb, dar daca era stramb trebuia sa fie mai grav. Mai mult ma gandesc ca pistonul nu mai revine 100% dupa franare.
https://youtu.be/9OCdxutZy1M
Saab 9-5 2008 Vector 2.0t
booster
Master
 
Posts: 414
Joined: 16 May 2016, 22:12
Location: Piatra Neamt/Cluj-Napoca

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

Postby gfery » 22 Apr 2018, 22:14

toti tamburii de frana de mana sunt putin ovalizati din nastere. se regleaza sa atinga putin acolo unde se apropie sabotul cel mai tare de tambur, trebuie sa se invarta usor la mana, cu putin sunet de atingere
gfery
Master
 
Posts: 294
Joined: 25 Sep 2015, 09:56
Location: Cluj-Napoca

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

Postby andybumbu » 22 Apr 2018, 22:20

Nu stiu sistemul de franare spate de la 95, daca e ca la 93, adica frana de mana actioneaza etrierul si el placutele sau ai in disc/tambur- saboti?
Daca e ca la 93, e si normal sa fie uzati etrierii..vechime si km, daca da, atunci se reconditioneaza, am mai scris detaliile, 50e etrier, 100e punte, garantie, ca noi, langa TM prin curier :idea:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

Postby booster » 22 Apr 2018, 23:51

gfery wrote:toti tamburii de frana de mana sunt putin ovalizati din nastere. se regleaza sa atinga putin acolo unde se apropie sabotul cel mai tare de tambur, trebuie sa se invarta usor la mana, cu putin sunet de atingere

Fery, problema e ca atinge in placute cum se vede si in clip, nu in tambur. Daca atingea in tambur, le reglam, dar asa nu le pot regla deoarece nu imi dau seama cand ating si tamburii.

Etrierul e prins doar in doua suruburi, nu? Se da jos greu? Implica ceva dificultati? Suruburile sunt de 17?

andybumbu wrote:Nu stiu sistemul de franare spate de la 95, daca e ca la 93, adica frana de mana actioneaza etrierul si el placutele sau ai in disc/tambur- saboti?
Daca e ca la 93, e si normal sa fie uzati etrierii..vechime si km, daca da, atunci se reconditioneaza, am mai scris detaliile, 50e etrier, 100e punte, garantie, ca noi, langa TM prin curier :idea:

La 9-5 frana de mana e pe tamburi cu saboti, asa ca ramane sa vad daca are ceva etrierul(pistonul) sau e ceva normal si sa o dau etrierul jos ca sa pot sa reglez sabotii in liniste :lol:
Saab 9-5 2008 Vector 2.0t
booster
Master
 
Posts: 414
Joined: 16 May 2016, 22:12
Location: Piatra Neamt/Cluj-Napoca

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

Postby gfery » 23 Apr 2018, 23:06

in primul rand arunca dracu discurile alea pana nu te omori cu ele, zici ca au 100 de ani si 1 mil de km

in al doilea rand, nu te iei dupa sunet cand reglezi frane, ce naiba. invarti de disc, simti ca intr-o anumita pozitie pe cerc agata putin, esti ok. Nu agata, mai departezi putin sabotii.

etrierul iasa singur, nu trebe sa dai jos si suportul. desfaci culisele alea 2 care au capacelele de plastic, sunt ceva marime de imbus. pui la loc cu vaselina. vezi si tu cum fac aia de schimba placutele pe spate.

suportul de etrier se demonteaza numai daca ai de scos discul de tot.
gfery
Master
 
Posts: 294
Joined: 25 Sep 2015, 09:56
Location: Cluj-Napoca

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

Postby booster » 24 Apr 2018, 12:05

Discurile au un pic de buza si cam atat. Nu prezinta crapaturi, nu sunt ruginite sau alte chestii. Din clip poate situatia pare mai critica.

Din cauza ca ating in disc nu imi dau seama daca strang prea tare sabotii sau nu.

Dupa ce am intrebat de suruburi am vazut ca etrierul iese separat. O sa imi fac timp sa il dau jos macar asa pentru mine ca daca e sa trebuiasca servisat atunci nu am ce sa fac eu.

Pe 3 mai m-am programat la service-ul Iovi.
Saab 9-5 2008 Vector 2.0t
booster
Master
 
Posts: 414
Joined: 16 May 2016, 22:12
Location: Piatra Neamt/Cluj-Napoca

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

Postby booster » 04 May 2018, 16:47

Am fost la service si mi-au spus ca e totul in regula si ca e normal sa atinga cand invart la mana. Mi-au reglat si frana de mana daca tot am ajuns pe acolo. Acum totul e bine.
Saab 9-5 2008 Vector 2.0t
booster
Master
 
Posts: 414
Joined: 16 May 2016, 22:12
Location: Piatra Neamt/Cluj-Napoca

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

Postby booster » 13 May 2018, 16:54

Incetul cu incetul se tot strang. Momentan ruleaza fara probleme.
Attachments
IMG_20180513_175124.jpg
Saab 9-5 2008 Vector 2.0t
booster
Master
 
Posts: 414
Joined: 16 May 2016, 22:12
Location: Piatra Neamt/Cluj-Napoca

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

Postby booster » 30 Jun 2018, 12:33

Exista role pentru geamuri din metal?
Saab 9-5 2008 Vector 2.0t
booster
Master
 
Posts: 414
Joined: 16 May 2016, 22:12
Location: Piatra Neamt/Cluj-Napoca

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

Postby pisic88 » 30 Jun 2018, 18:07

booster wrote:Exista role pentru geamuri din metal?

pot fii facute sigur la un strung, iti trebuie doar un model.
Saab 95/2007 - masina care m-a facut mecanic de weekend
Opel Corsa B '96
pisic88
Senior
 
Posts: 170
Joined: 12 Jan 2018, 21:35
Location: Pistoia/Italia

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

Postby booster » 03 Jul 2018, 12:57

Joi o sa aiba parte de schimbul de ulei si inspectarea baii de ulei si a sitei. Dau baia de ulei jos doar ca sa fiu eu linistit.

La cocoasele de limitare a vitezei(dupa ce le cobor), damburi si in general la miscarile cu amplitudine mare se aude un zgomot pe partea din stanga fata ca un pocnet(parca ar trosni ceva). In rest daca dau intr-o groapa nu se aude nimic. Bieletele antiruliu au fsot schimbate acum aproximativ 25000 de mii de km in caz ca va gandeati la ele. La ce sa ne uitam cand ajung la service?
Saab 9-5 2008 Vector 2.0t
booster
Master
 
Posts: 414
Joined: 16 May 2016, 22:12
Location: Piatra Neamt/Cluj-Napoca

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

Postby gratiann » 03 Jul 2018, 16:27

Rulmenti si flanse telescoape,arc rupt sau sarit de la locul lui.


Sent from my iPhone using Tapatalk
93 SS 1.9 tid 2008 150hp (resoftat 180hp)
gratiann
Saabist
 
Posts: 506
Joined: 15 Oct 2008, 07:23
Location: Timisoara

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

Postby booster » 04 Jul 2018, 11:43

Flansele si rulmentii sunt noi la fel arcurile, dar o sa investighez la service. Multumesc de sugestii.
Saab 9-5 2008 Vector 2.0t
booster
Master
 
Posts: 414
Joined: 16 May 2016, 22:12
Location: Piatra Neamt/Cluj-Napoca

PreviousNext

Return to My SAAB

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests

cron