gfery wrote:putem merge si mai departe si sa zicem ca nici macar daca sunt fizic acolo nu e sigur ca sunt ok. adica na, pana nu iti sare unu in nas nu poti fi sigur ca chiar functioneaza.
oricum imi mentin ideea ca aia care fac manareli de genul asta ar trebui daca nu inchisi, macar impuscati de vii
maine o testes, o dau de stalp pe partea soferului sa vedem daca mai avem perne(macar cu fulgi). logic ca glumesc.
am mers 6 ani cu corsica fara nici un airbag, am facut ceva modificari la interior, si nu mai aveam loc de calculatorul de la airbag. schimbasem ornamentul ala de plastic din fata franei de mana, si exact acolo venea si calculatorul. cum am avut de ales intre airbag si modificare ... mi-am bagat picioarele in airbag.
in concluzie ... nu prea ma afecteaza fizic daca mai am pernele alea ... nu ca merg pe ideea "vai ce mi se poate intampla?!" ... ce ma deranjeaza e ca nu si-a dat deloc interesul sa o aduca la forma. da-l dr###lui de fier, e fier nu ficat, se indreapta. un autogen, ciocan, 2 ore cu chef si 3 beri ai rezolvat-o. daca vrei sa pari si meserias dai si o mana de grund ... si aia e tati. unu ca statea si totul la linie, 2 ca pareai omenos (doar pareai).
dar iti dai seama ce oameni au facut asta, adica romanii, atata timp cat bara era "cusuta" cu sarma, ca pe porci. ca in momentul in care am tras de ea sa o aduc la forma ei a plesnit pe mijloc. adica a sarit din 2 "copci", avand vreo 5. zic "bravo Giani" ... acuma mai cos si calcaiu la soseta.
pe mine Romantismele astea ma innebunesc. eu pun suflet in ceea ce fac, si imi place sa iasa treaba bine. si nu vorbesc doar de masini, in tot ceea ce fac imi place sa fac de calitate. nu pot, incerc, nu-mi iese ... ajutor. dar nu astup ca pisicile (si nu de aici mi se trage porecla)...
in fine . ajung in tara si sper sa o pun la punct.