Saab 9-5 / 2007

Prezinta SAAB-ul pe care il conduci

Re: Saab 9-5 / 2007

Postby pisic88 » 27 Jun 2018, 18:56

Mdea, ghinion.
Azi am lasat masina la mecanic de dimineata, pt schimbul de furtune, schimbul de ulei si filtre.
Pe la 12 ma suna, clar, ceva nu e in regula. Mi-a schimbat furtunule, turbo are un pic de joc si transversal si longitudinal. Filtru de motorina nu s-a potrivit. Nu mi-a mai facut nici schimbul de ulei, ca bla bla bla, ca daca il schimb , asta e mai subtire, ca turbo o sa mi-l bage in filtru ...
Ma cam razgandisem sa ii anulez DPF-ul. Ca mai cerusem pareri ici colo, si am tras concluzia sa il mai tin pana sunt sigur ca trebuie anulat. Bine, parerea care conteaza cel mai mult e a mecanicului din Romania. El mi-a si explicat de ce nu.
In schimb azi, cat pe ce sa zic da la anulare, cand m-am dus sa iau masina de la mecanic, si a inceput sa-mi explice parerea lui, si doar parerea lui, ca m-a cam luat de fraier. Eu ii ziceam una, el tot cu anularea. Eu ca turbina poate fii si reparata, el cu schimbarea. Adica nu mi se pare genul de om care sa caute solutia fiabila pt amandoi, ci doar pt el. Cam greu cu astia si eu fug de ei. Ca trebuie anutal DPF-ul, ca nu mai pot sa merg cu masina mult, ca turbina nu mai duce ... ca aia ca aia ... imi venea sa si-l intreb daca vorbeste de masina mea sau citeste o carte cu probleme la masini.
L-am pus la incercare sa vad daca e baiat. Cand anulezi DPF-ul, anulezi filtru de particule. Adica tai catalizatorul, scoti ceramica, pui capac si sudezi. Ehh, eu i-am cerut in cazul asta sa imi scoata ceramica de-a-ntregul, ca ceramica aia se poate vinde(sunt baieti care se ocupa cu catalizatoare), si un 200 de euro nu strica. Raspuns "vedem". Deci, nu. El imi ceruse pentru anulare 250 euro, centralina si soft, +150 pentru partea de catalizator si manopera, 400euro. Dar se pare ca nu renunta la ideea ca eu vreau ceramica, deci renunt la idee pentru moment, si la mecanic pentru totdeauna.

Ahhh, ieri am dat o tura pana la el, pana la mecanic masina a mers in toanele ei, impinsa de vant, greu. La plecare nici o problema, nu s-a umblat deloc la ea, doar ca a mers jale, ca si cand ar avea totul in regula. Azi dimineata, acuma cand am adus-o de la mecanic, la fel, nici o problema.

In concluzie, sunt 95% convins ca este de vina filtru de particule infundat. Toate problemele astea sunt de acolo, logic, ca mecanic nu am de gand sa ma apuc de toate.
Saab 95/2007 - masina care m-a facut mecanic de weekend
Opel Corsa B '96
pisic88
Senior
 
Posts: 170
Joined: 12 Jan 2018, 21:35
Location: Pistoia/Italia

Re: Saab 9-5 / 2007

Postby mariansro » 27 Jun 2018, 22:05

Nu scoate nimeni ceramica intreaga din dpf.si vezi ca dpf e una si catalizator e alta.
Eu sunt pro dpf off.dar facut profi de unul care stie.si 400 e cam dublu fata de ro.cu ce rescrie soft?
Daca aveai dpf infundat la cat ai mers cu ea se oprea si nu mai plecai.
93 Vector tid cu aroma de hirsch si dpf off
mariansro
Invatacel
 
Posts: 84
Joined: 15 Apr 2017, 12:14

Re: Saab 9-5 / 2007

Postby pisic88 » 28 Jun 2018, 05:50

Nu am zis ca dpf si catalizator e una si aceasi. Din cate am inteles, ceramica e din 2 bucati, si cand am zis de-a-ntregul ma refeream sa nu o scoata bucatele. Ca poti sa inlocuiesti cu o teava prin catalizator si aia e, nu mai treci gazele prin filtru, le dai pe direct.
Astea sunt preturile aici. Si cat despre mecanic ... Cand l,am intrebat ce errori avea , "nu stiu ca le-am sters". I-am cerur curatare filtru din calculator "nu a mers, e prea infundat". Eu cred ca nici n-a pus calculatorul pe masina, ca in momentul in care stergi errorile dispade si martorul din bord. In fine, m-am lecuit de asta.
Trebuie sa caut unu care sa-mi schimbe macar filtru de motorina si uleiul.
Saab 95/2007 - masina care m-a facut mecanic de weekend
Opel Corsa B '96
pisic88
Senior
 
Posts: 170
Joined: 12 Jan 2018, 21:35
Location: Pistoia/Italia

Re: Saab 9-5 / 2007

Postby pisic88 » 28 Jun 2018, 22:40

Aventura cu mesteru' Manole a continuat si azi.
Ca o mica recapitulare, eu am cumparat: tub admisie aer de la turbina la intercooler, tub cot admisie aer ingercooler galerie admisie, 5 litri ulei, filtru ulei, filtru motorina si filtru habitacu.
Ieri cand am luat masina "Nea" mi-a zis ca a schimbat tuburile de admisie si filtru habitacu. Uleiul, zice el, nu are rost sa-l schimbe ca fiind nou si mai subtire, din cauza ca turbina e dusa, o sa mi-l bage in filtru. Turbina s-a dus tot din cauza filtrului de particule infundat. Nu a schimbat filtru de motorina ca nu se potriveste, e alt model, asa zice el. Printre aburelile lui, ideea in sine pare logica, cum am zis si mai innainte, parca citea din carti. Adica din cauza ca filtrh de particule e infundat, de asta imi da mie ulei pe turbo, ca imi forteaza turbina. Turbima da mult prea mult aer pe admisie, dar iese prea putin pe evacuare si de aceea am si depunerile alea in admisie ca raman gaze neevacuate. Deci totul e logic pana la momentul cand am zis sa fac un mic control.
Venit de la munci, am bagat capul sub masina, tubul ala scurt la iesire din intercooler, parea sa fie cel vechi. Ma uit mai bine la coliere, era cel vechi, pt ca cel nou a venit cu coliere noi. Sun pe "Nea", si imi da un raspuns de milioane. Am simtit raspunsul astuia ca aia care vad 7 7 7 la pacanele. " nu l-am schimbat pt ca nu are rost ... Oricum astea care le-ai cumparat tu is mai proaste decat ce avea masina inainte, cele din fabrica, astea o sa-ti cedeze la stilul tau de mers".
Deci faza ca el initial a zis tuburi si nu tub schimbat, nu m-a deranjat asa de tare precum faza cu stilul de condus. Politicos am cerut o explicatie ce are stilul meu de condus, ca i-am explicat omului de cand am dus masina prima data ca nu sunt genul sa-mi bat joc de ea. Ca o pornesc si o las 1 minut la relantiu inainte de plecare. Cand ma opresc astept la fel vreo 30-40 de secunde pana sa opresc motorul. Schimb la 3000-3200 rtm. Nu merg, in general, sub 2000 de ture. Accelerez treptat, nu bag piciorul brusc pana la fund. Utilizez, poate pentru unii, prea mult frana de motor, multi care merg in spatele meu au impresia ca nu imi functioneaza stopul pe frane. si s-a gasit un el sa-mi zica de stil de condus.
I-am cerut tot ieri, cand i-am dat masina, o curatare la filtru de aer si o curatare din calculator la filtru de particule, plus sa vada ce errori are in calculator. Nimic din toate astea nu a facut. Filtru de aer am zis de ce nu l-a curatat, cica a incercat dar na merg curatare filtru particule ca de e infundat prea tare, si de errori a uitat, ca lea dat stergere din prima. E incredibil peste ce incapabil am dat.

Ca o ultima faza. Ca nici macar nu a pus calculatorul pe masina, nici macar nu a sters errorile, a lucrat ca ultimu jeg. Pt ca mi-a sarit ceva ulei pe la tuburile alea, poate si pe la turbo, am scutul si cam toate furtunele alea pline de ulei. Bah cu o carpa na dat, asa a lucrat, nici macar le scutu ala din plastic care la demontat nu a fost in stare sa-l curete. Cred ca ii pica uleiu in cap si tot nu a dat cu o carpa macar de forma. Si tubul ala de la turbo la intercooler, vechi, mi l-a aruncat in portbagaj, asa plin xe ulei, o sa va fac o poza maine sa vedeti filme alb NEGRU.
Azi pot zice ca am invatat sa injur, stiu asa de multe injuraturi ca nu stiu cum se scriu toate. Noapte buna!
Saab 95/2007 - masina care m-a facut mecanic de weekend
Opel Corsa B '96
pisic88
Senior
 
Posts: 170
Joined: 12 Jan 2018, 21:35
Location: Pistoia/Italia

Re: Saab 9-5 / 2007

Postby pisic88 » 30 Jun 2018, 23:30

Asa cum am zis, pozele vorbesc de la sine.
Azi am zis sa ma apuc de controlat, de ce nu se potriveste, la el, filtru de motorina. Initial l-am crezut, ca se poate sa fie altfel de model ... insa, erau identice, atata tot difera producatorul (dupa cum se vede ca i-am scris si pe whatsup).

Nu am nimerit in viata mea un "mecanic" mai prost. Poate daca nu-si dadea interesul mai ziceam, dar m-a pus sa ma duc si la aia de unde cumparasem piesele sa ma cert cu ei ca nu e modelul ala de filtru de motorina, ca nu e bun etc. Greseala mea ca nu am verificat.

Nici macar nu a fost in stare sa puna furtunul ala cum trebuie. Cel de la turbo la interculer. Cel care era pe masina avea un colier cu intarituri pentru gura furtunului si o prindere mai buna pe exterior. Pt cine a mai avut probleme cu colierele, stie, ca astea uzuale in timp foarfeca cauciucul (vibratii, forta presiunii ...). Ehh, el a preferat sa imi puna coliere uzuale unde sunt presiunile cele mai mari pe tubulatura de admisie. Din pacate nu m-a dus capul sa fac poze la vechiul furtun, dar il am in masina. Asta ar fii una din greselile lui, 2-furtunul vechi avea 2 tesituri in gura de sus, pentru ca pe teava de la turbo vin 2 semne iesite in afara, iar futunul nou trebuie un pic decupat in gura pentru a intra pana in capat. El nu a facut decupaturile alea, asa ca furtunul l-a lasat cat a intrat si ... bineinteles ultimul cot imi atinge intrun suport de jos la radiator. In timp, daca il las asa, ala va face gaura de la frecare.

Intr-o ordine de idei, pozele:
1. Portbagajul patat, si asta ca am avut norocul sa iau furtunul inainte sa imi si iasa uleiul din el.
2. Capota, cum a inchis-o cu mainile murdare de ulei, a ramas si acolo un pic de negreala, aia e, da-i ca merge.
3. Unde e montat filtru.
4-5 Filtru vechi si nou
6. Se ingele, sper, nemultumirea.

Ca sa schimbi filtru de motorina dureaza 5 minute. 2 pana ridici masina pe cric, 10 secunde sa desfaci cu un torx 15 surubul de la carcasa de plastic, scoti mufa de la senzorul de apa in filtru, desfiletezi filtru (eu l-am desfiletat la mana ca nu am cheie de filtre, asta e urmatoarea achizitie decat sa dau banii la mecanici), scoti motorina din filtru intrun vas curat, scoti senzorul de apa, bagi senzorul de apa in cel nou, umpli filtru de motorina nou cu motorina din vasul in care ai recuperat-o, ungi un pic garniturile alea de la filtru cu motorina si cureti cu o carpa curata, pui filtru in locul de unde l-ai scos pe cel vechi, conectezi mufa, prinzi aparatoarea de plastic, lasi masina jos ... si aia e, 5 minute maxim, daca stii ce si cum. La mine era prima data cand demontam filtru de pe masina asta, nici nu stiam unde e sigur (in dreapta spate is toate) doar ca mai sunt modele cu filtru in rezervor si ma temeam sa nu am si eu unul. Am avut noroc. Sper ca pana sambata viitoare sa reusesc sa gasesc un mecanic sa stie sa schimbe uleiul la motor, ca incep sa cred ca astia nu prea stiu, si sa pun cotul ala care nu mi l-a adus inca inapoi nenea.
Attachments
a4c67c5b-ce9b-4b9a-b483-4c946ae1ce8f.jpg
f5080ad3-d12f-489b-8654-a107af2c3e77.jpg
9c96a172-7336-4e37-9918-a4e7d4136a69.jpg
08107eca-d90d-4109-97be-8a27d5e61861.jpg
bc002632-0ab7-4a90-b9ce-a3b1e76db427.jpg
Fărasdasdă titlu.png
Saab 95/2007 - masina care m-a facut mecanic de weekend
Opel Corsa B '96
pisic88
Senior
 
Posts: 170
Joined: 12 Jan 2018, 21:35
Location: Pistoia/Italia

Re: Saab 9-5 / 2007

Postby pisic88 » 08 Jul 2018, 09:51

Hai ca treaba-i buna!
Ieri, ca tot era zii frumoasa de munca, zic hai sa fac ce nu a facut incomeptetentul ala, sa schimb uleiul, ca de deja sunt cu 600 km peste 10t. Am fost am cumparat si cheie de filtre ca nu aveam.
Bun ridic masina, pe 2 boltari, dau scutul jos, si acuma vine partea interesanta. Filtru era de neatins, deci ultimul "nea" nu s-a silit sa schimbe uleiul pt ca nu a gasit filtru. La 9-5-ul modelul meu, 2007, daca nu ma insel e a 4a generatie de 9-5, la motorul z19dth, filtrul de ulei e DEASUPRA BRATULUI DE LA ROATA DE PE PARTEA DREAPTA. E mai greu de gasit pt cine e orb. In fine, si suedezii astia, au gasit sa-l puna la draq, intr-un loc ca draq, cu acces ca draq. Aproape o ora m-am chinuit sa-l fac sa se desfileteze un pic, cat sa ma asigur ca pot sa-l dau jos dupa aceea.
Acuma hai sa scot busonul de la ulei, pam-pam, surpriza. Bag tubulara 13, bag cricketul, dau sa desfiletez, canci Marie. Sare cheia, ma uit mai bine, ca de pozitia nu imi permitea prea multe miscari sub masina, capul hexagon era doar in cartile de poker, busonul era olarit, rotund, si se vede ca nu de mult, ca "stralucea" unde avusese candva colturi.
Din pacate nu am avut un mox, si daca aveam degeaba ca nu am buson de rezerva.
In concluzie cand "nea" mi-a zis ca nu a vrut sa schimbe uleiul, defapt a vazut ca a facut o prostie si mai rau a lasat-o asa. Explicatia lui inca nu o am ca nu mi-a raspuns la telefon.
Ahh, PS: ca tot a umblat el pe acolo, cred ca a vrut sa vada catalizatorul, ori nu stiu ce draq a vrut sa faca, a dat piulitele jos de la protectie ... dar cine sa le mai si puna la loc? Ma mir de nu am gasit protectia aia in scut.
Attachments
e563d414-1815-402a-a9ff-c2ba0e4321c1.jpg
a8c451ac-4df1-4078-bb3d-ecb13b31e2cd.jpg
Saab 95/2007 - masina care m-a facut mecanic de weekend
Opel Corsa B '96
pisic88
Senior
 
Posts: 170
Joined: 12 Jan 2018, 21:35
Location: Pistoia/Italia

Re: Saab 9-5 / 2007

Postby andybumbu » 08 Jul 2018, 13:39

Nu are absolut nimic daca schimbi la 12 sau 13oookm...Las-o pt Ro :wink:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Saab 9-5 / 2007

Postby pisic88 » 08 Jul 2018, 21:48

Ieri, a fost zi de doliu la creierul meu. I-am bagat atatea informatii, ca nu mai stia sa raspunda nici la comenzi gen "cum te cheama".
Dupa ce m-am linistit cu faza buson, adica is prea prost atunci cand ma enervez. In loc sa ma duc sa cumpar un mox, eu ca dobitocul am strans totul si am plecat in casa ... aia e.
Venit in casa zic hai sa vedem cu ce se mananca DPF-ul asta. Ce e, unde e, ce face, cand, de ce ...orice. Tot ce scria de DPF, am incercat sa retin, in limita creierul mic, ca ala mare e in concediu.
Ce a fost mai important am incercat sa pun azi in practica, sa ma asigur ca nu am alte probleme, decat DPF infundat. Si sa adeverit ca asta e buba masinii mele.
Mai exact, din cauza DPF-ului infundat, deoarece masina nu mai elimina gazele, turbina se forteaza iar la un momentdat aerul inpins prin galeria de admisie ramane acolo, intra prea mult aer in comparatie cu cel care iese, de aceea si apar depunerile alea la mine in admisie, de aceea si uleiul pe langa turbo (din turbo) ... de aceea intra in protectie motorul.
Rezolvarea, curatarea filtrului. Sunt doua modalitati, la rece si in mers. La rece, masina sus, prin locul unde intra senzorul in filtru de particule sa introduce un lichid care curata catalizatorul cu ajutorul compresorului, e nevoie de presiune cand cureti. Bine exista 2 solutii de curatare a filtrului, una pentru partea de isire, altu pentru partea de intrare.
A 2a solutie, solutie de curatare filtru introdusa in rezervor. Pe bidonul care ma uitasem eu, de 3 litri, scira ca e recomandat la 30-35 de litri de motorina, prea putina motorina in combinatie iese prea puternic, prea multa motorina iese prea diluat. Asta e si una din solutiile recomandate de producatorii de DPF-uri. Insa si aici is 2 modalitati, una pe loc, cu ajutorul calculatorului, si alta in mers. Tot producatorii, si majoritatea celor care par sa stie ce e ala dpf pe net, zic ca solutia cea mai buna pentru curatare e cea in rezervor in mers. Unele modele de DPF-uri se incep procesul de regenerare, toate la peste 3000 de turatii, la peste 60 la ora. Adica treapta a 3a, 3000 rtm=80 km/h, 15-20 de minute dureaza procesul de regenerare, deci iti trebuie autostrada. Ii recomandata solutia in mers pentru ca senzorul ala de temperatura trebuie sa ajunga la anumite grade pt a putea arde funinginea aia depusa in filtru, unii ziceau 200-250 grade, altii 400, altii 600 de grade ... aici putin ma intereseaza ca nu ma arde la c*r pe mine, dar trebuie sa tii cont ca in mers mai exista si curenti de aer care te ajut la racirea celorlalte componente ... e un intreg proces care dace te intereseaza amanuntele de ce mai bine in mers ... exista google-youtube.

Cum am ajuns la concluzia ca zic astia bine. Am luat azi masina in teste. Drum de munte, parte cu autostrada, parte cu drum national, urcare pe munte, coborare ... condus sportiv, economic ... si linistit. Am combinat tot ce era de combinat. Rezultatul, dau a 2a 4000 de ture, nu scoate fum negru (aproape 60 km/h). Dau a 3a, masina trage bine, trec de 3000 de ture, in spate nimica, 3200, fumulet, 3500 negreala. Bun, hai ca-i bine, ma mananca sa schimb a 4a, scade turatia-logic, se duce in 2700, dau sa accelerez, intra in protectie. Opresc motorul, repornesc dupa cateva secunde, iar a 2a, iar a 3a, raman in a 3a... masina trage in toate mintile, nu i-am mai dat a 4a ca iar facea nazuri. Merg asa in 3200-3400 de ture vreo 3-4 km, fumulet in spate, bucurie. Incep sa ajung masini din urma, scade turatia sub 3000, in a 3a, dau sa accelerez un pic, protectie ... mesaj de la motor "ia-o in gura fraiere!".

Deci vinerea viitoare, bagam solutie in rezervor, si asa aveam in plan sa ma duc la mare, e la 120 km de mine, jaret a 3a, si asa ma duc pana acolo. Sper sa inchei acest capitol nefericit cu masina.
Saab 95/2007 - masina care m-a facut mecanic de weekend
Opel Corsa B '96
pisic88
Senior
 
Posts: 170
Joined: 12 Jan 2018, 21:35
Location: Pistoia/Italia

Re: Saab 9-5 / 2007

Postby gfery » 08 Jul 2018, 22:35

io nu inteleg rationamentul din spatele procesului de depunere a uleiului in admisie corelat cu DPF infundat, desi chiar am incercat sa citesc atent. Ceva nu ti-e clar acolo. Nu te supara pe mine te rog...
gfery
Master
 
Posts: 294
Joined: 25 Sep 2015, 09:56
Location: Cluj-Napoca

Re: Saab 9-5 / 2007

Postby pisic88 » 09 Jul 2018, 05:56

gfery wrote:io nu inteleg rationamentul din spatele procesului de depunere a uleiului in admisie corelat cu DPF infundat, desi chiar am incercat sa citesc atent. Ceva nu ti-e clar acolo. Nu te supara pe mine te rog...

intra mai mult aer decat iese, pentru ca o parte din din aer vine combinat cu gaze din carter , la un momentdat galeria e supralimentata. Daca era totul curat, intra si iesea aerul hai sa zicem in mod normal, la presiunea cu care venea din turbina si iesea prin supapele din admisie, nu mai aparea depunerea. Din cauza gazelor de carter se face depunerea de ulei. Daca as elimina filtrul de parricule, cred, ca in 100 km s-ar curata si galeria de la presiunea cu care ar reusi aerul sa iasa. DPFul e ca un dop pt motor in momentul asta.
Nu ma supar, eu tot ce scriu vreau sa fie util si altora, iar daca gresesc ceva mi-ar placea sa fiu corectat.
Saab 95/2007 - masina care m-a facut mecanic de weekend
Opel Corsa B '96
pisic88
Senior
 
Posts: 170
Joined: 12 Jan 2018, 21:35
Location: Pistoia/Italia

Re: Saab 9-5 / 2007

Postby gratiann » 09 Jul 2018, 15:39

La mine cand sa infundat dpf a scris in bord LIMITED PERFORMACE. chiar nu gazesti pe careva macar cu OPCOM?


Sent from my iPhone using Tapatalk
93 SS 1.9 tid 2008 150hp (resoftat 180hp)
gratiann
Saabist
 
Posts: 506
Joined: 15 Oct 2008, 07:23
Location: Timisoara

Re: Saab 9-5 / 2007

Postby pisic88 » 09 Jul 2018, 20:51

P1901, egr , dpf infundat.
Am avut inainte p2279 si p0234, dar celelate doua nu mi-au mai aparut din cauza la p1901, care imi limiteaza performanta.la modelul meu, care e din 2007, mai vechi, nu iti apare limited performance, iti intra direct motorul cu cheita .
Eu am teeminat motorul asta, recunosc, acuma vreau sa-i dau viata. Din ianurie de camd am cumparat masina, in afara de cei 2000 pana in italia, masina n-a mers drum intins, doar mixt. Poate de vreo 2 ori cand am fost cu masina la aeroport, dus 100 intors 100, atunci am vazut si ce viteza prinde maxim. In fine, bine ca m-am documentat, de acuma stiu ce-i de facut.
Dimineata ma duc normal la munca, intors pe autostrada. Sper sa isi revina.
Saab 95/2007 - masina care m-a facut mecanic de weekend
Opel Corsa B '96
pisic88
Senior
 
Posts: 170
Joined: 12 Jan 2018, 21:35
Location: Pistoia/Italia

Re: Saab 9-5 / 2007

Postby gfery » 11 Jul 2018, 10:47

gazele de carter daca cara mult ulei intr-adevar pot cauza depuneri in galeria de admisie. Dar procesul nu e asa cum iti imaginezi tu. Nu exista notiunea ca intra mai mult aer decat iasa. Carterul e alimentat tot cu aer din admisie pana la urma. DPF-ul, infundat sau nu, nu are nici o legatura cu asta.

DPF-ul infundat poate cauza o deficienta in alimentarea turbinei, si deci performante scazute in admisie. Dar daca ceva scapa ulei in admisie, asta nu se va rezolva cu DPF-ul. Desi depunerile alea de ulei n-au nici o treaba, nu-ti face griji cu ele. Daca nu incepe sa scoata fum albastru in spate, n-ai destul ulei in admisie ca sa iti pese.

Daca ai chef de diagnoza Tech2 si service unde lucreaza meserias pe Saab (10 ani de reprezentanta in Suedia), te invit la Zagreb, ca e mai aproape decat Romania. Diagnoza pe tech2 e gratuita ca ti-o fac eu, service-ul e 20 de euro pe ora pe ceas.

Spor.
gfery
Master
 
Posts: 294
Joined: 25 Sep 2015, 09:56
Location: Cluj-Napoca

Re: Saab 9-5 / 2007

Postby pisic88 » 12 Jul 2018, 05:45

Cred ca e cea mai buna solutie.
633 de km sunt pana la Zagreb de la mine.
Tinem legatura oricum.
Saab 95/2007 - masina care m-a facut mecanic de weekend
Opel Corsa B '96
pisic88
Senior
 
Posts: 170
Joined: 12 Jan 2018, 21:35
Location: Pistoia/Italia

Re: Saab 9-5 / 2007

Postby pisic88 » 12 Jul 2018, 19:10

Plec la munca dimineata, moarta, deabia se taraia, chiar daca nu-mi intrase in protectie, ca sa prind a 3a drum drept imi trebuiau 500 de metri. In fine, mi-a intrat si de 2 ori in protectie pana la munca, cand imi era lumea mai draga.
Plec de la munca, mai rau, deabia acceleram pana la 2700rtm in a 2a. Plecare de pe loc rau de tot, parca plecam cu a 4a. Din ce in ce mai rau. Ajung la mers bara la bara, ma mananca in fund sa-i dau un spritz de control, sa vad daca e in protectie, nu era dar s-a facut un nor negru in spate. Plec de pe loc, vad ca smuceste. De vreo 2-3 ori...a prins viata. Si da-i sa nu mai moara. Apai pana acasa, de dor, numai la 4000-4500 am schimbat. Sper sa-si revina.
Saab 95/2007 - masina care m-a facut mecanic de weekend
Opel Corsa B '96
pisic88
Senior
 
Posts: 170
Joined: 12 Jan 2018, 21:35
Location: Pistoia/Italia

PreviousNext

Return to My SAAB

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests

cron