by pisic88 » 04 Sep 2018, 00:05
scanteia care i-a mancat viata a fost intercoolerul. si eu si mecanicul croat, am banuit ca intercoolerul a fost spart de la accident. posibil sa fii fost spart si cel de la aer conditionat, dar pt ca ala s-a vazut ca curge l-a schimbat (primu din fata e radiatorul de aer, intercooler, radiator apa) ... poate au fost toate 3 sparte ... dupa cum arata bara si capetele de lonjeroane. in fine, intercoolerul a tras dupa el admisia ... egr, dpf ... totul de aici a avut moarte. inca nu vreau sa vorbesc de consum, insa daca e asa cum imi indica acuma eu pierdeam cam 2 litri/100 km. s-a dus tare in jos consumul. azi pt prima data am vazut consum 5,4 , bine dupa ce am mers destul de liber 15 km, oricum 5,4 nu aveam nici pe autostrada inainte.
acuma inteleg si eu de ce lumea apreciaza cu adevarat marca Saab. acum ma bucur si eu, dupa juma de an, in care am tras de ea rau. dupa juma de an in care am schimbat numai la 3000+, de multe ori mergeam constant la 3000 de ture, huruia motorul ala , acuma merg ca tot omul la 2000-2200, schimb pe la 2700-2900. alta viata. oricum imi place si cutia acuma, e mai rigida, ceva s-a modificat si la ambreiaj, raspunde mai repede la cuplu.
deja am 1000 de km de cand e reparata. mi-am schimbat parerea despre ea. daca pana in prima parte a anului viitor nu cade turbina, desi nu a fluierat inca, are parte 5 ani de acuma de la mine. cam asta e "garantia" mea de cand am cumparato. daca in primul an nu mananca 1000 de koko, ramane inca 4+.
clapeta la care ma refer e aia care regleaza aerul din galeria de admisie, aia e pe deschis lasata (care vine legata cu egr-ul). aia de tot am curatat-o eu de s-au dus filetele din galerie.
Saab 95/2007 - masina care m-a facut mecanic de weekend
Opel Corsa B '96