by pisic88 » 23 Jan 2019, 09:45
Saab salvat. Nu se mai vinde.
Am reusit sa fac actele necesare pentru a putea conduce in continuare masinuta in Italia. Noua lege din Italia, care mi-a interzis mie in ultimul timp sa circul cu masina, are si 3 exceptii, pentru rezidentii de peste 60 de zile. 1 exceptie era masina in leasing, am cautat sa o fac leasing, dar creditorii de leasing vroiau sa ma stoarce de bani pt nimica, ma ajungea mai mult decat daca o treceam pe Italia. 2 delegatie, adica sa trec masina pe o firma si sa am un contract de coolaborare cu acea firma iar ei sa ma trimita in delegatie in italia pt varii motive. 3 masina inchiriata de la firma de inchirieri, si aici m-am incadrat si eu, shmecherii. Am vandut masina pe firma fratelui meu, are un pfa, el a obtinut de la camera de comert intre timp si cod de activitate pt inchirieri masini, am facut actele pe firma lui, iar el imi va face anual un contract de inchiriere a masinii contra unei sume (100 lei) ca sa nu plateasca la stat prea multe.
Momentan ma aflu la cluj, astept noile numere, dureaza mult aici ca sa-ti dea 2 placute amarate. La Braila, placutele la rand le iei pe loc, doar dupa cele preferentiale astepti 3 ore. Daca am noroc iau numerele noi azi, daca nu vineri, ca joi e zi libera si nu lucreaza.
In alta ordine de idei. Am rezolvat problema cu "moartea motorului". Am fost la doctor cu ea, la Zagreb. 5 minute i-a trebuit sa o repare. Mai exact, eu cand m-am dus in vara cu ea pt anularea DPF-ului, mi s-a zis ca am probleme pe partea electrica la regulatorul de aer, ca acela oricum nu mai respecta parametrii. Doar ca nu-i problema ca ei il vor anula din soft. Asa au si facut, l-au lasat deschis 100% si l-au anulat din soft. Problema e ca ECU, uneori, ii mai trimitea comenzi regulatorului, adica, exact cand imi facea mie figuri, gen motor cald si opream la un semafor ... ecu trimitea comanda sa se inchida clapeta de aer, iar asta se inchidea de tot si ramanea motorul fara viata. Pe tech2 nu apare nimica, pe nici un tester nu aparea vreo erroare, totul curat. S-a scos mufat de la regulator, s-a lasat deschis iar 100% clapeta, si totul a mers bine.
Cum masina mergea prea bine, la Tirgu Mures, Duminica dimineata, de-o-data s-a auzit o pocneala la motor si nu mai avea forta. Trag pe dreapta, ma gandeam ca a plesnit turbina. Ce sa vezi, furtunul de la turbo care duce la intercooler era in aer. Cum nu prea ai acces de sus, a trebuit sa merg asa cu ea pana la Braila (480 km). Nasol, ca daca te infigeai in ea imi dadea si ulei afara si un fum de nedescris pe evacuare. In fine, problema asta a fost rezolvata cu greu, nu gasesti mecanici competenti liberi, sa iti repare masina imediat cum aveam eu nevoie.
Am mers cu masina in ultimele 5 zile cam cat mergeam in mod normal in 2 luni, am vreo 4000 de km facuti deja. Merge super, rotund, nu schiteaza nimia, mai mare pacatul sa fii renuntat la ea acuma.
Saptamana viitoare va primii revizia. Stau pe ganduri daca sa o fac la Zagreb sau la mecanicul meu din Braila. Pt ca atunci cand am cumparat masina nu am schimbat distributia, o voi schimba si pe ea acuma.
intrebare, are cineva pe la dezmembrari un stop stanga ? nu de alta dar a inceput sa ma enerveze crapatura aia.
Saab 95/2007 - masina care m-a facut mecanic de weekend
Opel Corsa B '96