Cred că e timpul să fac un rezumat pe anul in curs , referitor la ce am mai schimbat la avion.
In afară de uleiul Mobil 1 0w 40 si filtrele Mann , am mai investit in:
-brate bumerang spate stg+dr METZEGER
-brate suspensie spate stg+dr MEYLE
-bielete antiruliu fata+spate DELPHI
-bucse bara stabilizatoare față +spate DELPHI
-schimbat macara fata stânga
-schimbat blocator volan+reprogramare modul cim. (Multumesc Mihai EDS)
Cand nu puteti învârti cheia in contact si va apare pe sid pictograma cu volanul blocat, asta e rezolvarea. ( Schimbarea blocatorului)
-curea de accesorii+rola intinzatoare
-patină distribuție GM+garnitură de chiuloasa ELRING( am crezut ca rezolv sunetul la rece care mă streseaza pe perioada iernii timp de aproape 1 min de la pornirea masinii. Banuiesc ca ar trebui sa schimb intinzatorul ,cred ca nu mai sta amorsat sau cel putin asa am vazut un filmulet pe youtube. Patina schimbata si lantul arată foarte bine. Dacă aveți sfaturi sau pareri sa nu uitati sa mi le spuneți.)
-suporții pt cric ( "mulțumiri" vulcanizatorilor care nu stiu sa folosească crocodilul)
-protectie hvac ( plasticul care se pune sub masca de la stergatoare pt a opri apa sa se mai duca spre aeroterma)
-schimbat incuietoare dreapta față
-furtune racire
-buji NGK
-bascule față stânga +dreapta TRW
-bielete direcție stânga +dreapta LEMFORDER
-arcuri față KYB
-capete de bară stanga+dreapta TRW
-reconditionare alternator(schimbat fulie)
-tinichigierie PDR ( am indreptat cu ventuze si tije 2 mici amintiri nefericite )
-vopsit capota ( din cauza pietricelelor de pe drumurile patriei)
-husa capota dedicata ( achiziție obligatorie pt. cine strabate țara noastră )
Pentru anul asta cred ca e de ajuns. Urmează la anul kit de amortizoare +flanse ,poate si kitul de distributie+balansier.