by ioanmoldovan95 » 11 Sep 2019, 11:02
Dupa aproape jumatate de an, ma gandeam sa mai sterg praful pe aici, mai ales ca s-au si intamplat cateva chestii.
Pe la inceputul lui mai am schimbat ambreajul la 9-5, in acelasi timp s-a dat jos si baia de ulei, curatat, pus totul la loc, si... Surpriza. Operatia a reusit, pacientul mort. Am pierdut presiunea de ulei de tot, la rece avea, la cald, ramanea cu becul aprins pana mai sus de 2000 rpm. Intr-un acces de nervi si disperare, ca nu voiam sa ma apuc sa desfac motorul si sa vad ce naiba s-a mai intamplat pe acolo, am zis ca o dau la fier vechi si mi-am luat alta. Un Renault Laguna, diesel, automat, frumoasa masina, n-am ce zice, si eram destul de decis sa scap de Saab. Din fericire intre timp am gasit un mecanic serios in Cluj, om super tare si care chiar se ocupa de masini, asa ca am dus Saabul la el, macar sa vedem care e problema si ce s-a intamplat. A crapat un cuzinet... Again, am zis ca nu ii mai fac nimic si aia e, dar nu m-a lasat inima, asa ca am cumparat o masina din 2006 cu caroseria destul de praf, dar mecanic impecabila, si saptamana viitoare incepe transplantul pe a mea. E un pic de munca pe acolo, ca sa iasa totul bine, dar este si timp. Dupa ce va fi gata transplantul de motor, o sa transplantez si suspensia de pe masina de piese, fiindca e noua, are undeva la 2k km parcursi, si a mea nu e tocmai in cea mai buna stare. De asemenea, caut un set de jante ALU28, daca are cineva, si o bara fata de 9-5 Aero 2000-2001. Bara mea e crapata si ii lipseste jumate de lip..
La 9-3 s-a facut schimb de ulei, s-a schimbat EGR-ul, care era blocat, debitmetrul (desi am pus unul din dezmembrari si tot am dubii ca nu ar fi ok), si galeria de admisie. Merge ok, dar nu prea se compara cu 9-5, se vede ca e mai low cost