Nu credeam ca o sa mai interactionez cu alternatorul...
dar din pacate da..
Asadar, am descoperit ceva urme de span pe lonjeronul de sub airboxul de aer...pe eSID aveam incarcare perfecta si in rest nici o problema electrica..probabil s-a dus ceva bucsa-rulment..Ultima oara a fost reconstruit total in okt 2017 si am parcurs exact 65Tkm..asta e...
Am dat comanda la unguri, a sosit in 48h, l-am montat personal..destul de anevoios fara elevator sau groapa..am schimbat si cureaua, desi era perfecta, am zis ca se merita..
Am uitat sa precizez ca alternatoru' nou, necesita garantie pe cel vechi, adica trebuie predat/expediat cel vechi..
Am platit pe el 250e cu transport, iar pe cel vechi l-am dat personal...
Partea buna e ca am descoperit in timpul operatiunii ca un furtun de la sistemul de racire se freca cu conducta de retur a turbinei, in zona unde returul are o imbinare...si se uzase peretele furtunului enorm...(by factory era initial o protectie pe retur in zona aceea de contact, dar din cauza vechimii/frecarii...)
Deci undeva in viitorul apropiat as fi ramas instant fara lichid de racire...
Asadar, m-am deplasat pana la Buda' , executand tot pe autostrazi si am mai executat
:
-revizie clasica, ulei LM+4 fitre, bestia a ajuns la 421TKM
-furtun racire+montat peste o protectie
-cd changerul de bord imi cedase...mi-au dat unul de 'schimb' si pe al bestiei il da la reparat, nou nu aveau.
-am dorit si un suport de motor hidraulic OEM..dar dureaza comanda 1 week...