Live Tuning

Ce ati modificat la Saab-ul vostru sau ce ati vrea sa modificati

Live Tuning

Postby ess1902 » 30 Sep 2009, 21:05

Propun topicul acesta in care fiecare sa postam si evident sa si comentam cele mai interesante filme, poze etc cu Saab - uri tunate sau surprinse in diverse ipostaze (viteza maxina, acceleratie, play-uri si alte lucruri imature :D ).

Incep prin a posta linkul catre un filmulet care pe mine m-a impresionat f tare in primul rand pentru ca nu inteleg de ce masina din imagine (apropo ce model de Saab e :?: ) nu este capabila sa accelereze decit de la viteze f mari! Poate din cauza cuplului extrem de mare?

http://www.youtube.com/watch?v=7xypJ-cc ... re=related
9-3 TID DFP 150 cp
ess1902
Master
 
Posts: 295
Joined: 27 Mar 2009, 08:49
Location: Iasi

Postby saabby-727 » 01 Oct 2009, 20:57

De mult m-a surprins o chestie ca asta:
"saab toppola". :lol:
Mai multe imagini prin google.
sä joci golf sau polo, sä conduci logan sau mai bine SÄ PILOTEZI UN SAAB?
la saab frinatul murdäreste jentzile
9-5 2,3T vector 220HP
saabby-727
Senior
 
Posts: 141
Joined: 08 Mar 2009, 14:21
Location: kaiserslautern

Re: Live Tuning

Postby lucian » 13 Nov 2009, 21:24

ess1902 wrote:Propun topicul acesta in care fiecare sa postam si evident sa si comentam cele mai interesante filme, poze etc cu Saab - uri tunate sau surprinse in diverse ipostaze (viteza maxina, acceleratie, play-uri si alte lucruri imature :D ).

Incep prin a posta linkul catre un filmulet care pe mine m-a impresionat f tare in primul rand pentru ca nu inteleg de ce masina din imagine (apropo ce model de Saab e :?: ) nu este capabila sa accelereze decit de la viteze f mari! Poate din cauza cuplului extrem de mare?

http://www.youtube.com/watch?v=7xypJ-cc ... re=related


Posibil ca are un turbo f. mare, cu lagg corespunzator, care nu tine presiune decat la peste 4-5000 RPM. Sa fie la ei.
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Postby Edy » 14 Nov 2009, 16:06

Bordul are ceasuri de 9-3 generatia 1999-2002; pacat ca nu vedem ce se intampla pe strada dar daca impinge in a 5-a de la 4 la 6500 de ture cu asa usurinta, nu poate fi decat o turbina imensa!
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Postby saabby-727 » 14 Nov 2009, 16:15

dacä i-ati scrie lui "kosooki" un mesaj privat si l-ati intreba poate ar räspunde ce se intimplä in momentul filmärii in realitate si ce a modificat la masinä :idea: .
sä joci golf sau polo, sä conduci logan sau mai bine SÄ PILOTEZI UN SAAB?
la saab frinatul murdäreste jentzile
9-5 2,3T vector 220HP
saabby-727
Senior
 
Posts: 141
Joined: 08 Mar 2009, 14:21
Location: kaiserslautern

Postby Edy » 14 Nov 2009, 16:17

Ar fi o idee!
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Postby john_doe_cj » 22 Nov 2009, 00:28

john_doe_cj
Junior
 
Posts: 47
Joined: 14 Oct 2008, 01:31
Location: Cluj

Re: Live Tuning

Postby dj_mark_alex99gl » 11 Mar 2010, 00:34

ess 1902 mi se pare cam ireal nu ? cand se apropie de viteza maxima prea putin si greu cresc turatiile in comparatie cu viteza
Saab 99 GL 1984/2.0 100cp/bleu met
User avatar
dj_mark_alex99gl
Junior
 
Posts: 21
Joined: 15 Dec 2008, 22:28
Location: Bucuresti

Re: Live Tuning

Postby talladega » 13 Apr 2011, 19:28

dj_mark_alex99gl wrote:ess 1902 mi se pare cam ireal nu ? cand se apropie de viteza maxima prea putin si greu cresc turatiile in comparatie cu viteza

salutare!v-ati gandit sa nu cumva sa fie ridicata pe elevator sau ceva pt ca parca nu prea e in regula...?de ce nu se vede drumul deloc si prea tare urca in ultima treapta!
SAAB 900SE TURBO TALLADEGA MAPTUN STAGE3+-300 CP VISINIU-1997
SAAB 9-5 VECTOR 1,9 TID 150 CP ROSU-2007
VOLVO V70 AWD D5 185 CP NEGRU-2007
User avatar
talladega
Senior
 
Posts: 137
Joined: 08 Apr 2011, 13:30
Location: brasov

Re: Live Tuning

Postby mihneaalex » 22 Apr 2011, 16:00

Saab 9-3 2.0t 2003 , 175 ponei
User avatar
mihneaalex
Junior
 
Posts: 40
Joined: 13 Apr 2011, 10:17
Location: Brasov


Return to Tuning pentru SAAB

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

cron