Edy, am intrat pe site -ul Bmw.de, pt ca sa ma documentez. cu totii stim ca bmw&mercedes-ul merg pe sistemul pornim de la ...si ajungem la...25-30% in plus pentru extra-uri
!
La noul seria 5, care pleaca de la 41.900Euro tva inclus in Germania pt.3.0 benzinar, e adevarat "doar"204 caluti, dar cuplul e de 270 de la doar 1500rpm si fuge cu 240Km/h e full de safety+navi on board, clima bizona, start-stop. e adevarat ca pielea nu e in standard, dar mai este si diesel-ul entry level 40.000Euro, care din 2.0 diesel scoate 184CP si fuge cu 225Km/h, deci, e tare greu pt. noul sabut sa lupte cu forta financiara a clasei premium. trebuie sa vina cu un pret de minim 15% mai mic si cu dotari mai bogate pt. varianta de baza. de altfel asa ne-a si obisnuit aceasta marca
, dar din pacate cati oameni, mai ales romani, se gandesc sa-si cumpere un automobil premium cu pret de plecare de la aprox.35.000Euro, cand poate peste 1-2 ani marca nu va mai exista, poate. vorbim strict ca investitie, cu totii stim ca in viata sunt 2 investitii financiare majore, locuinta&auto, cu imobiliarele noi, romanii, ne-am ars, cu automobilele la fel. nu stiu cati dintre voi ati fost la un dealer din exterior, dar situatia dealerilor de Saab din Germania e foarte delicata, nu au vanzari care sa le permita showroom-uri moderne, dinamice, sunt cu 20 de ani in urma, de aici si pesimismul meu vizavi de vanzarile Saab in Germania, de romania nici nu vorbesc. am fost doar la dealerul din Timisoara-Autoglobus, foarte-foarte slabut! Cati dintre voi nu si-ar dori noua nava amiral in varianta Aero Awd, daca se poate si noua la un pret de vreo 45.000Euro minim
La acest nivel premium, tripleta germana Audi-Bmw-Mercedes face legea peste tot. cred ca Saab a gresit si trebuia sa abordeze clasa medie premium, adica cu 93 sa lupte cu seria3,A4,clasaC, unde pretul de plecare e mult mai mic si sansele de revenire sunt mai mari, ma refer la vanzari cu un volum mai mare, deci banii puteau sa ii foloseasca pentru noul 95 sau noua clasa suv94 !