by Cris9-5 » 01 Dec 2015, 12:52
Salut, Am revenit asupra acestui topic, deoarece al meu 2.3T B235L-2005, a inceput sa consume ulei peste limita admisa. Consumul verificat de ulei este de 1l la 2000km , la drumuri lungi fara mers sportiv. La ultima revizie am observat ca abunda de ulei sub galeria de admisie deasupra "oil trap". Am schimbat distributia acum 15000km si cu ocazia asta am reparat si scurgerile uzuale de ulei. Am verificat sa nu am depunerile de mazga (sludge) din motor uzuale . Masina nu lasa pata de ulei , deci pierderi pe la etansari nu sunt. Nu da fum albastru la turatii mari , in schimb am observat abur sau fum iesind pe la tubul de umplere ulei (joja). Turbina se prezinta ok, in schimb se vad urme de ulei pe admisia de aer de la intercooler la clapeta de acceleratie. Clapeta de acceleratie este plina de ulei , si e murdara la interior. Mai am o problema cu DIC-ul , gen am cod de missfire pe cilindrul 1 si 2 cu bujii noi. Din ce am citi pana acum , problema ar fi sistemul PCV de recirculare a gazelor scapate la ardere. S-a mai confruntat cineva cu acesta problema ? La cine as putea apela pentru a da de cap problemei consumului de ulei.
- Attachments
-
-
-