Poze live noul 9-5

Discutii despre seria 9-5 '10-'11

Re: Poze live noul 9-5

Postby raducumucu » 10 Sep 2010, 18:26

@erny - vezi ca cilindri e cu un singur i, nu cu doi cum ai scris tu. al doilea la mana, 335i turbo e un motor de 3000 cm3 turbo, dar din cauza ca e mai puternic decat 330i simplu i-au zis 335. got it?
raducumucu
Senior
 
Posts: 119
Joined: 18 Apr 2010, 10:21

Re: Poze live noul 9-5

Postby raducumucu » 10 Sep 2010, 18:28

iar 3 la mana, cu cat e mai mare motorul, cu atat e mai mare si cuplul. degeaba ai aceiasi cai putere, daca ai cuplu de 285 Nm. Cuplul e pentru demaraj si caii pentru viteza maxima mai mare. Eu prefer cuplul, ca sa ma vezi de la spate....kidding
Last edited by raducumucu on 10 Sep 2010, 18:43, edited 1 time in total.
raducumucu
Senior
 
Posts: 119
Joined: 18 Apr 2010, 10:21

Re: Poze live noul 9-5

Postby erny » 10 Sep 2010, 18:36

Eu cred ca si daca esti sau te consideri "obligat sa dai bine la dusmani" poti sa apari intr-un Jaguar XJ Daimler si esti un cunoscator sau intr-un Mercedes S nu stiu cat AMG sau in aia cu nume de piesa de teatru de Shakespeare facuta tot de Mercedes si esti fratele lui Becali. Ca pret iesi mult mai bine cu Jaguarul. Eu zic ca si ca imagine.
9-5 AERO
erny
Invatacel
 
Posts: 50
Joined: 02 Sep 2009, 12:23
Location: BUCURESTI

Re: Poze live noul 9-5

Postby raducumucu » 10 Sep 2010, 18:41

Edy wrote: Orice-am face nemtzoaicele vor avea castig de cauza in europa si in romanica pentru ca au stiut sa se impuna de la inceput oferind, pe langa automobil, acel fals sentiment de prestigiu si imagine prin asociere. Na, ca om de afaceri important (indiferent ca esti la bursa sau esti peshte la curve) trebuie sa dai bine la "dusmani" si sa te prezinti ca atare intr-un vehicul corespunzator "suferintei".
Eu ma bucur ca stau lucrurile asa; in acest fel vad numai oameni de calitate prin SAAB-uri (cu mici exceptii), oameni care-si iubesc masinile si au grija de ele, oameni care la un moment dat cand trebuiau sa-si aleaga o masina in vederea cumpararii au indraznit sa foloseasca si creierul pentru alegere...si au ales bine!


sa nu intelegi gresit, Edy. Eu tocmai de aia am ales saab si nu BMW sau Audi. Numai ca dupa mai mult de doi ani de cand am masina si dupa micsorari de pana la 40% din venituri (din cauza crizei), incep sa regret ca am ales o masina care se "rupe" efectiv in doua la fiecare groapa. Adica asta cred eu, ca e prea stricacioasa. Dupa fiecare drum se mai .... ceva. Daca ma dau la ea si o calaresc, cand vin acasa mai scartie o curea, mai o bucsa, mai nu sta volanul drept, etc. In rest ce sa zic, o iubesc, iubesc marca asta foarte mult, am bagat aproape toti banii mei lunar timp de doi ani in masina, dar se pare ca ea nu se satura. Este o marca mult mai elevata si exclusivista decat altele, dar mi se pare ca merge intr-o directie gresita si ca vrea sa intre pe mainstream. Adica nu mai vad sportivitatea si look-ul spartan de la vechile modele (900 clasic, 9000, Viggen). Mie nu imi place directia spre care se indreapta si sper ca Spiker sa o duca inapoi in nisa ei exclusivista si sa nu o transforme intr-o marca de larg consum, chiar daca asta presupune un succes financiar. Sa gandeasca cu "piciorul" nu cu "stomacul".
raducumucu
Senior
 
Posts: 119
Joined: 18 Apr 2010, 10:21

Re: Poze live noul 9-5

Postby andybumbu » 10 Sep 2010, 19:11

erny draga, nu mai fii asa de frustrat :lol: , daca vrei sa tragi concluzii, tragele obiectiv; de foarte multi ani, la bmw si la mercedes. indicativele de pe masini, numai reprezinta exact cilindreea :roll: , deci bmw 335 si sau 335 sd, nu au motoare de 3.5L ci de 2979cmc biturbo benzina, cu noxe de doar 199Co2, cu transmisie manuala sau auto si cuplul maxim de la doar 1500rpm :shock: , iar pe noul Aero se poate doar automatic-tiptronic+are doar un turbo si din proprie experienta, nu degeaba sunt 2 turbine, nu paralele&identice, ci in cascada si de dimensiuni diferite&lucreaza la diferite turatii& togheter sau separat, ceea ce tu ai pe Aero-ul tau e din alta era, adica cand noxele si normele astea SF, nu erau asa de importante :mrgreen:.In ceea ce priveste tractiunea integrala, sunt mult mai multe modele care pot avea tractiunea integrala la bmw vs saab, iar ca si top speed& acceleratii tot bmw bate tot, ma rog poate la reprize unele sunt putin in urma :roll: .Cum sa poti compara, transmisii de tipul 7sau 8 trepte cu 6 trepte la Aero sau sa numai vorbim de cele SMG, este clar ca noul saab 95 a revenit in noua era, dar nici nu se pune problema sa-l bata pe seria5, mercedes E class sau pe noul audi A6, seria 5 este cea mai dinamica limuzina din lume si asta o face de peste 30 de ani, mare fan de comparatii obiective si nu cu prejudecati, ce ar fi sa spun ca am ramas cu nuca de la schimbator in mana, ca scartaie mai nou ventilatorul de klima, ca daca vreau sa o vand, nu am rubrica pt. saab :?: , dar tot imi place de vreo 25 de ani si cred ca pe viitor tot un saab mi-as lua :wink: :mrgreen:
P.S. in ceea ce priveste lantul de 1 kg din bmw-uri, mai tu, ce zici de ... ,mai un topor, levier tip becali, bata de baseball sau 7 tuciuri in cufar :roll: :lol:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3116
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Poze live noul 9-5

Postby andybumbu » 17 Sep 2010, 16:28

Vad ca noutati, nu prea aveti de expus :roll: , dar eu am..., am facut astazi la dealer-ul Saab Timisoara un scurt drive test, cu...noul 95 :shock: in varianta 2.0T Vector 6 trepte manual, tractiune fata.
Ca o prima impresie, pe cat de mare e la exterior, pe atat de stramt e la interior, raportat la dimensiunile exterioare.Deci accesul la locurile din spate se lasa cu o aplecare puternica, altfel dai cu capul de plafon, iar spatiul pt cap e foarte limitat, daca ai peste 1,80 nu poti sta in spate, iar spatiul pt picioare in compensatie, e peste necesar.tetiera a treia e groaznica;in fata spatiul e ok, ergonomie tipica suedeza, scaunele comfortabile, sezutul e mult mai lung decat in 93SS, foarte fain sistemul keyless go, am facut proba daca uiti cardul in masina si dupa ce ai inchis portiera, sabutul te claxoneaza de 2 ori 8) , interesant e ca nici nu exista un contact in care sa introduci cardul, de aici si mirarea mea, de ce nu l-au facut mai plat, ca un card, ca sa il poti baga in portmoneu :roll: .tot foarte deranjant este ca atunci cand tragi de manerul portierelor, fata sau spate se aude acel zgomot ca si la 93SS, de plastic solicitat-tensionat, iar imbinarile bordului si consolei sunt departe de premium, am apasat cu mana si se mai asezau... nu-i ok pt.clasa si nivelul de pret, iar consola cred ca e atat de zgariabila, nu stiu de ce nu au imbracat-o in ceva mai rezistent+aratos?torpedoul este mai mic decat la 93SS, dar cotiera centrala care are 2 compartimente este mai mare.
Buzunarele din usile fata foarte mici, iar sistemul de rabatare a banchetei spate, e arhaic, nu simplu ca si la 93SS+ foarte sigur, doar din portbagaj, ci clasic din interiorul masinii :?
tempomatul e pe volan, asta e misto, ce nu imi place, bord computerul se actioneaza de pe semnalizare, iar cel mai groaznic...nu are SID :?: :!: :?: Foarte faine sunt blocurile optice fata-spate, sistemul de parcare modern, frana de mana la buton, levierul schimbatorului de viteze, se manevreaza cam greoi, timoneria nu e prea exacta, ma rog masina avea sub 350 km la bord :oops: , mansalierul are un buton ca si la opel
In rest la drum e foarte ferm -rigid, era echipat cu jenti pe 19, la aprox 100km/h in treapta 6, sub 1200rpm :roll: , deci cred ca este foarte economic, raportat la cei 220 Cp si vreo 1700Kg, senzatia este foarte placuta, parca e altceva, e un mare progres, dar ca si impresie generala sunt dezamagit, la pretul masinii testate, de 47000Euro :shock: , ma asteptam la mai mult, multttttt mai mult, ceva gadget-uri aeronautice :mrgreen: ,sper ca voi sa descoperiti mult mai multe parti pozitive :wink:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3116
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Poze live noul 9-5

Postby Edy » 20 Sep 2010, 07:35

raducumucu wrote: ..... Daca ma dau la ea si o calaresc, cand vin acasa mai scartie o curea, mai o bucsa, mai nu sta volanul drept, etc. In rest ce sa zic, o iubesc, iubesc marca asta foarte mult, am bagat aproape toti banii mei lunar timp de doi ani in masina, dar se pare ca ea nu se satura. ...".


Cateodata masina nu "suporta" soferul (fara sa o iei ca pe o ofensa) iar in cazul asta trebuie sa o vinzi si sa-ti iei alta mai noua sau mai potrivita. Si in cazul 9-3ului meu am suferit si sufar in continuare de stricaciuni dar le suport cu stoicism pentru ca multe sunt provocate de "modificarile" facute de mine la masina si de faptul ca merg cu ea mai putin de 10000 de km pe an; cel putin in ultimii 2 ani nu am depasit 6-7000 de km/an; eu mai trebuie sa ma impart si intre 5 masini...
Daca ea nu ma vrea, o vreau eu, nu e o problema.... :D
SAAB 9-5 AERO, 2004, 2.3T 250cp, negru
SAAB 9-3 AERO, 2007, 2.8T Hirsch 275cp, negru
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2001, 2.0T 205 CP, negru
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1987, 2.0i, 116 cp, verde
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2566
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: Poze live noul 9-5

Postby andybumbu » 20 Sep 2010, 15:05

ce sa mai spun eu, am un VW Golf 2, am parcurs in 7 ani aprox.10000Km :oops: si am investit... :oops: , de e de curse, oricum extraordinara realizare a inginerilor germani :wink:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3116
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Poze live noul 9-5

Postby student_cmrp » 16 Nov 2013, 07:26

Fratilor, am plecat de la ideea Audi a 6, si am intrat in tara cu noul Saab 9-5.
Vai de mine , sincer... nu ma asteptam sa fie asa complet.
Vreti detalii si pareri, doar intrebati.
E iesit din tipare si intorci "capete" mai mult decat bmw mert sau audi
student_cmrp
Nou venit
 
Posts: 3
Joined: 14 Sep 2013, 18:18

Re: Poze live noul 9-5

Postby andybumbu » 16 Nov 2013, 09:51

Te-ai autosalvat de la nenorocire! A6 e campion la defectiuni, baga mare cu feedback-urile despre noua scula! :roll: :mrgreen:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3116
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Poze live noul 9-5

Postby Polytzai » 03 Feb 2018, 13:10

...
Attachments
BEFF1DAC-6C9A-4D99-8410-57C1BE56E2E6.jpeg
User avatar
Polytzai
Junior
 
Posts: 39
Joined: 11 Jul 2016, 19:36

Previous

Return to Noul SAAB 9-5

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest