Nea Ion
Posted: 11 Aug 2008, 18:30
salutare
Asa cum imi propusesem, sambata 9 august am fost la Nea Ion. Vecin cu Liviu si mester priceput am reusit sa rezolv din problemele care le aveam si sunt foarte multumit:
- schimbat arcuri punte spate (un arc era slab si partea dreapta spate era lasata)
- schimbat filtru aer, benzina (le aveam la mine si daca tot eram la doftor ..)
- etansare capac termostat (imi curgea antigel)
- aerisit ambreiaj, reparatie levier pedala-pompa ambreiaj (tinea foarte jos, a umplut cu sudura gaurile ovalizate ale piesei dupa care a polizat si gaurit -> a iesit giugiuc)
- sudura capota (nu se potrivea pe sine, acum pica la fix - e boala la 900)
- verificate si stranse toate suruburile de la articulatii (aveam un clampanit pe dreapta acum e OK nu se mai aude nimic)
- in urma mai multor teste si reglaje la k-jetronic avionul merge brici! Nu intrerupe, nu am rateuri, dau talpa si se duce Mentionez ca aici am si eu un merit pt ca mi-am reglat amestecul cu analizorul de gaze de la ITP : lamda=1.013, CO=0.4, noxe de euro 4, am analiza stampilata de la baieti daca nu credeti va scanez .. deci amestecul e BELEA!
- tot Nea Ion mi-a diagnosticat si alte probleme pentru care urmeaza sa ma pregatesc cu piese si timp ca sa le rezolv.
Ce vreau sa spun este ca omul indeplineste toate calitatile pe care trebuie sa le aiba un mecanic de saab 900 si credeti-ma ca am trecut pe la multi "mesteri" .. si anume: rabdare, rabdare, rabdare si apoi toate celelalte ..
Nea Ion cunoaste foarte bine masina asta ! Noroc cu Liviu si cu nouasutele lui maro la care i-a facut motorul, ambreiajul, schimbat cutia si muulte multe altele:) Postez si nr. de telefon dupa ce obtin acordul mesterului. Pana atunci vi-l dau la cerere in PM sau ma sunati pe mine sau pe Liviu.
Voi posta niste poze cu evenimentul de sambata tot in acest topic.
!Atentie! Aveti grija la REX pt ca eu mi-am luat-o (cainele de bombardament este a lui Liviu)
Asa cum imi propusesem, sambata 9 august am fost la Nea Ion. Vecin cu Liviu si mester priceput am reusit sa rezolv din problemele care le aveam si sunt foarte multumit:
- schimbat arcuri punte spate (un arc era slab si partea dreapta spate era lasata)
- schimbat filtru aer, benzina (le aveam la mine si daca tot eram la doftor ..)
- etansare capac termostat (imi curgea antigel)
- aerisit ambreiaj, reparatie levier pedala-pompa ambreiaj (tinea foarte jos, a umplut cu sudura gaurile ovalizate ale piesei dupa care a polizat si gaurit -> a iesit giugiuc)
- sudura capota (nu se potrivea pe sine, acum pica la fix - e boala la 900)
- verificate si stranse toate suruburile de la articulatii (aveam un clampanit pe dreapta acum e OK nu se mai aude nimic)
- in urma mai multor teste si reglaje la k-jetronic avionul merge brici! Nu intrerupe, nu am rateuri, dau talpa si se duce Mentionez ca aici am si eu un merit pt ca mi-am reglat amestecul cu analizorul de gaze de la ITP : lamda=1.013, CO=0.4, noxe de euro 4, am analiza stampilata de la baieti daca nu credeti va scanez .. deci amestecul e BELEA!
- tot Nea Ion mi-a diagnosticat si alte probleme pentru care urmeaza sa ma pregatesc cu piese si timp ca sa le rezolv.
Ce vreau sa spun este ca omul indeplineste toate calitatile pe care trebuie sa le aiba un mecanic de saab 900 si credeti-ma ca am trecut pe la multi "mesteri" .. si anume: rabdare, rabdare, rabdare si apoi toate celelalte ..
Nea Ion cunoaste foarte bine masina asta ! Noroc cu Liviu si cu nouasutele lui maro la care i-a facut motorul, ambreiajul, schimbat cutia si muulte multe altele:) Postez si nr. de telefon dupa ce obtin acordul mesterului. Pana atunci vi-l dau la cerere in PM sau ma sunati pe mine sau pe Liviu.
Voi posta niste poze cu evenimentul de sambata tot in acest topic.
!Atentie! Aveti grija la REX pt ca eu mi-am luat-o (cainele de bombardament este a lui Liviu)