Saab 9-3 Ttid 160bhp 2011

Prezinta SAAB-ul pe care il conduci

Re: Saab 9-3 Ttid 160bhp 2011

Postby Dansb » 09 Dec 2016, 11:53

reluvolvo wrote:Al meu are WIFI built in ,adică este instalat în el exact ca un telefon . Incearca să mergi la setări apoi la WIFI și îl pui On . Toate modele android au aceleași setări . Lasa-mi nr tău de telefon și Îți trimit un filmulet pe what's up de la mine din mașină. În caz ca nu ai WIFI instalat atunci va trebui sa-ți cumperi un dongle tot din același loc de unde ai luat și aparatul sau de pe ebay.

Si al meu are WIFI built in, dar in acelasi timp are si doua intrari GSM/USB cu cablurile aferente, nu are insa slot pentru SIM, iar pentru asta trebuie dongle. Cum ti-am spus, vreau sa folosesc SIM-ul Vodafone, care e numai pentru net nelimitat (fara voce). Pe WIFI vreau sa folosesc altele...
Saab 9-3 Vector 2007 60th Anniversary Edition - 1.9 TiD 147 Kw 430 Nm
Saab 90 1985 - 2.0 (1971 cc/74 Kw) 5 speed
Dansb
Saabist adevarat
 
Posts: 1376
Joined: 23 Jul 2012, 20:50
Location: Sibiu

Re: Saab 9-3 Ttid 160bhp 2011

Postby reluvolvo » 10 Dec 2016, 11:35

Atunci ai nevoie de așa ceva.
Attachments
Screenshot_2016-12-10-09-29-20.png
Screenshot_2016-12-10-09-29-24.png
Screenshot_2016-12-10-09-29-31.png
Screenshot_2016-12-10-09-30-46.png
SAAB 9-3 TTID 160,MODEL 2011
reluvolvo
Junior
 
Posts: 46
Joined: 29 Nov 2011, 21:43
Location: LONDON , UK din BRASOV ROMANIA

Re: Saab 9-3 Ttid 160bhp 2011

Postby Dansb » 15 Dec 2016, 16:53

Am incercat vreo 6 modele de dongle, pana la urma le-am scris chinezoilor.
Ai rezolvat ceva cu comenzile de pe volan, ai reusit sa le activezi?
Saab 9-3 Vector 2007 60th Anniversary Edition - 1.9 TiD 147 Kw 430 Nm
Saab 90 1985 - 2.0 (1971 cc/74 Kw) 5 speed
Dansb
Saabist adevarat
 
Posts: 1376
Joined: 23 Jul 2012, 20:50
Location: Sibiu

Re: Saab 9-3 Ttid 160bhp 2011

Postby reluvolvo » 19 Dec 2016, 11:11

Am reușit ,dar nu mare brânză. După ce le-am activat au mers, dar aiurea. Când dădeam mai tare el se dădea mai încet și când dădeam mai încet el se dădea și mai încet.
Deci l-am scos din mașină și l-am trimis înapoi la ei apoi mi-am comandat altul care cică este special conceput pentru saab 93 . Am dat 300£. Acum astept,încă nu l-am primit.
Îți spun eu dacă merită sau nu .
SAAB 9-3 TTID 160,MODEL 2011
reluvolvo
Junior
 
Posts: 46
Joined: 29 Nov 2011, 21:43
Location: LONDON , UK din BRASOV ROMANIA

Re: Saab 9-3 Ttid 160bhp 2011

Postby reluvolvo » 19 Dec 2016, 22:07

Cine mă ajuta va rog sa-mi schimb passwordul.... ?
De fapt am uitat parola și mă pot loga doar cu telefonul.
Am încercat sa o schimb de pe calculator dar nu îmi vine mesaj de confirmare. ..... ????? Am resetat-o de nu știu câte ori dar degeaba.
SAAB 9-3 TTID 160,MODEL 2011
reluvolvo
Junior
 
Posts: 46
Joined: 29 Nov 2011, 21:43
Location: LONDON , UK din BRASOV ROMANIA

Re: Saab 9-3 Ttid 160bhp 2011

Postby manolodsv » 20 Dec 2016, 09:19

Edy te ajuta
EX SAAB 9-3 SS 1.9 TID 120 cp - 2008 SAABinuta.
PRESENT SAAB 9-3 SS 2.0t Hirsch 210CP - 2008 Pa Pa Bum Bum.
User avatar
manolodsv
Saabist adevarat
 
Posts: 1997
Joined: 17 Feb 2012, 10:49
Location: Calarasi

Re: Saab 9-3 Ttid 160bhp 2011

Postby reluvolvo » 21 Dec 2016, 13:19

Mercy Edy. ... Aștept indicatii
SAAB 9-3 TTID 160,MODEL 2011
reluvolvo
Junior
 
Posts: 46
Joined: 29 Nov 2011, 21:43
Location: LONDON , UK din BRASOV ROMANIA

Re: Saab 9-3 Ttid 160bhp 2011

Postby reluvolvo » 26 Jan 2017, 19:58

New pictures.
M-am gandit sa fac chestia asta.
Ce părere aveți?
Indiferent de opinii, promit că nu mă supăr.
Mercy
Attachments
1485452751210.png
SAAB 9-3 TTID 160,MODEL 2011
reluvolvo
Junior
 
Posts: 46
Joined: 29 Nov 2011, 21:43
Location: LONDON , UK din BRASOV ROMANIA

Re: Saab 9-3 Ttid 160bhp 2011

Postby reluvolvo » 26 Jan 2017, 20:00

2
Attachments
1485452962447.png
SAAB 9-3 TTID 160,MODEL 2011
reluvolvo
Junior
 
Posts: 46
Joined: 29 Nov 2011, 21:43
Location: LONDON , UK din BRASOV ROMANIA

Re: Saab 9-3 Ttid 160bhp 2011

Postby reluvolvo » 26 Jan 2017, 20:03

3
Attachments
1485452937998.png
1485452831932.png
1485452779324.png
1485452982812.png
1485452779324.png
SAAB 9-3 TTID 160,MODEL 2011
reluvolvo
Junior
 
Posts: 46
Joined: 29 Nov 2011, 21:43
Location: LONDON , UK din BRASOV ROMANIA

Re: Saab 9-3 Ttid 160bhp 2011

Postby reluvolvo » 26 Jan 2017, 20:10

4
Attachments
1485454020041.png
1485452848761.png
SAAB 9-3 TTID 160,MODEL 2011
reluvolvo
Junior
 
Posts: 46
Joined: 29 Nov 2011, 21:43
Location: LONDON , UK din BRASOV ROMANIA

Re: Saab 9-3 Ttid 160bhp 2011

Postby reluvolvo » 13 May 2017, 00:23

Cine îmi poate spune ce rol are solar sensor -ul și la câți km se schimba cureaua de distribuție la saab 93 ttid4 169 hp ?
SAAB 9-3 TTID 160,MODEL 2011
reluvolvo
Junior
 
Posts: 46
Joined: 29 Nov 2011, 21:43
Location: LONDON , UK din BRASOV ROMANIA

Re: Saab 9-3 Ttid 160bhp 2011

Postby gfery » 13 May 2017, 21:05

1. solar sensorul este de fapt mai multi senzori sub ciuperca aia neagra, care impreuna ii spun computerului de clima cat de tare si din ce directie bate soarele. In consecinta, acesta poate decide furnizarea de aer cald/rece diferentiat pentru picioare/corp, ca atunci cand de exemplu e inca rece in masina sa iti dea cald la picioare, dar daca bate soarele pe tine sa dea rece la corp sa nu transpiri. E un sistem relativ smecher, daca si functioneaza - mai este cand nu merge.

2. In general curelele de distributie pe motoarele de Fiat se schimba la 60k km. Problema la motorul asta este ca de obicei pompa de apa este antrenata tot de distributie si asta de obicei cedeaza inainte de curea si omoara si cureaua, care la randul ei crapa motorul in doua.
Pe langa kilometraj, exista si o limita orientativa de timp de cam 5 ani la care oricum se recomanda un schimb de distributie. Daca abia ai luat masina, recomandarea mea este sa ii schimbi cat mai repede cureaua si rolele, impreuna cu pompa de apa, pentru ca nu ai de unde stii ce intervale de mentenanta a avut masina ta. Daca masina e la tine de noua, un interval de 60k km nu este ceva iesit din comun, mai ales daca vrei sa dormi linistit.
Ideea e ca la diesel (si la unele benzinare) daca se rupe cureaua, motorul ala o sa aiba mari probleme, mai spre dauna totala, asa; ca atare nu merita riscul, un kit de distributie + pompa de apa + manopera nefiind ceva iesit din comun de scump.
De asemenea, chiar daca cureaua nu se rupe, pe masura ce imbatraneste (nu e neaparat necesar, e doar posibil) ea se poate alungi putin, ceea ce duce la usoare modificari ale timpilor de distributie, ceea ce poate afecta performanta motorului.
Ca o paranteza, acesta este motivul pentru care obligatoriu la inlocuirea kitului de distributie cereti service-ului respectiv sa respecte exact procedura din manualul de reparatie a masinii Dvs. - cu tot cu sculele speciale implicate, prin alinierea la punctele de zero inainte de montarea curelei noi. Zic asta deoarece unele service-uri din lipsa de SDV-uri specifice prefera metoda cu marcarea punctelor cu vopsea inainte de demontarea curelei vechi, ceea ce duce automat la copierea oricaror nealinieri cauzate de cureaua veche, ceea ce e gresit.

Spor!
gfery
Master
 
Posts: 294
Joined: 25 Sep 2015, 09:56
Location: Cluj-Napoca

Re: Saab 9-3 Ttid 160bhp 2011

Postby mariansro » 13 May 2017, 22:26

La z19dth de pe saab si opel conform producator kitul de distribuție se schimba la 150 000 km.
93 Vector tid cu aroma de hirsch si dpf off
mariansro
Invatacel
 
Posts: 84
Joined: 15 Apr 2017, 12:14

Re: Saab 9-3 Ttid 160bhp 2011

Postby gfery » 14 May 2017, 09:22

Asa este, numai ca:

"The Saab schedule interval for the cambelt change is, 72k miles or 8 years for cars up to 2007, and for 2007 models on is 90k or 5 years. We are finding however that the water pumps, which we change at the scheduled cambelt service are failing prior to these intervals. Whilst the cambelts are good for these mileages, the same cannot be said for the water pumps."

Eu nu neg ca intervalul prescris de producator este cel indicat de tine, dar la modul onest, ai tine pompa de apa 150k km? si daca o schimbi pe aia, nu faci si distributia?

In alta ordine de idei, tot conform producatorului, de ex. intervalul este 30k km la schimbul de ulei, iar uleiul din cutia de viteze automata e "lifetime". Cinstit, faci schimbul la 30k, sau la 15k max, indiferent ce zice producatorul? Daca ai automata, nu-i schimbi uleiul niciodata, chiar daca e negru, ca asa zice producatorul? Daca se rupe cureaua de distributie dupa ce a cedat pompa de apa, duci masina la Saab inapoi si le zici ca uite, a crapat motorul la 125k km, dati-mi alt motor? Mai ai cu cine vorbi pe tema asta, mai ai garantie pe masina? Nu e mai bine sa previi chestiile astea?

Producatorii zic multe, dar de multe ori bunul simt al proprietarului ar trebui sa anuleze unele aberatii vehiculate, mai ales la partile care nu costa averi, si care daca cedeaza iti genereaza costuri mari, mai spre dauna totala, asa.

Spor!
gfery
Master
 
Posts: 294
Joined: 25 Sep 2015, 09:56
Location: Cluj-Napoca

PreviousNext

Return to My SAAB

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

cron